Přírodní způsoby, jak bojovat proti zácpě


Přírodní způsoby, jak bojovat proti zácpě

užitečné návyky udržení aktivního životního stylu je nezbytné pro správné trávení a bojové zácpy. Pokud musíte zůstat po dlouhou dobu, nezapomeňte se čas od času zorientovat, abyste se vyhnuli problémům.

V boji proti zácpě, většina lékaři doporučují stravu bohatou na vlákninu a plná potravin, jako je ovoce a zelenina, fazole, celá zrna a ořechy.

Nicméně, mnoho lidí trpí touto poruchou, i přes vyváženou stravu.

V tomto článku se budeme dávat 9 tipy na to, co jste slyšeli zastavit zácpapřirozeně střeva a že funguje dobře.

vymýtit zácpě přirozeně eliminovat nepořádek, Nejdřív jsme si mysleli, že to způsobilo. Nejde jen o dočasné dočasné příznaky.

To je důvod, proč boj proti chronické zácpě nebo složitých často složitých případech, že každý člověk je jiný.

podívat na některé faktory, které mohou způsobit nebo zatěžují tato střevní porucha, která to všechno může překonat. 1. Pít vodu

Pokud zvýšit příjem vlákniny, v souladu s doporučením na výživu, také třeba zvýšit spotřebu vody. Jinak se problém skutečně jen zhorší.

Pitná voda pomáhá trávení tuků, zabraňuje nadýmání a podporovat střeva. To platí zejména pro lidi, kteří pravidelně konzumují potraviny bohaté na vlákninu.

musí pít alespoň 8 sklenic vody denně, kromě toho, že budete pít během jídla. 2. Tiché nervy

Mnoho případů zácpy je způsobeno nervozita podmínek, které mají vliv na střeva.

V tomto případě vyloučit zácpa potřebují zklidnit nervový systém prostřednictvím cvičení, dýchání a kontrolované přírodní doplňky, jako mučenky, meduňky a levandule.

3. Zkontrolujte štítné žlázy

by měl vždy dávat pozor na celkovém zdravotním, když tam jsou opakované nebo chronické problémy.

Pokud jde o zácpě, jedním z faktorů, které je mohou ovlivnit, zdánlivě bez důvodu je špatné fungující štítnou žlázu.

Pokud testy potvrdí, léčba by se měla zaměřit na regulaci aktivity žlázy nepřímo zvýšit aktivitu střeva.

4. Zastavte se neustále

Velké procento obyvatel má sedavý životní styl. Mluvíme nejen o lidi, kteří nejsou zapojeni do sportu, ale ti, kteří obvykle tráví většinu dne sedí a dostat vzácné.

Z důvodu nedostatku pohybu a fyzického cvičení se žaludek stává neaktivní. Potřebuje pohyb, aby usnadnil chod střeva.

Je nutné vytlačit odpad z těla.

5. Dávejte si pozor na laxativa

Lidé, kteří se snaží vypořádat se zácpou nebo dokonce přírodní chemických projímadel, dráždivý (např, Senna listy) mohou způsobit chronické onemocnění střev. ○ laxativa by měla být použita pouze v případě akutní zácpy.

Jestliže užíváte projímadla,

třeba vzít doplňky pro bakteriální flóry , obývat střevní flóru a jíst potraviny bohaté na sliz, jako například: Chia semínka

  • oves, lněné semínko jitrocele listy
  • 6. nápovědu pro jaterní

V některých případech může

oslabená játra a žlučník způsobovat obtížné vyprázdnění střeva.Pokud máte špatné trávení a problémy se zrakem, je docela možné, že se tak stane ve vašem případě. Chcete-li zlepšit činnost jater a žlučníku, je nutné

konzumovat hořké potraviny a doplňky.Vybírejte ty, které obsahují listy bodláku, pampelišky nebo artyčok. 7. Dobré všude

Mnoho lidí nemůže jít na toaletu, pokud nejsou doma. Tento škodlivý zvyk z dlouhodobého hlediska poškozuje činnost střeva.

je důvod, proč máte vždy najít způsob, jak

jít na záchod pokaždé, když je tělo to potřebuje, bez ohledu na to, kde se nacházíte. 8. Aktivní složky ve stravě

Některé produkty mají projímavé vlastnosti

, jemně a přirozeně přispět ke zlepšení fungování střeva. Patří mezi ně: meruňky

  • zralé kiwi smažené jablka s pokožkou
  • Chia a lněná semínka pečené oves
  • 9. Poznámka břicha

naše poslední tip -

poslouchat břicho, čímž mu to, co potřebuje. Někdy to může být něco jednoduchého, jako

self-masáž s olejem, něžné doteky nebo teplejší v noci. Doufáme, že jste se naučili něco nového a že tyto tipy vám pomohou žít šťastný a zdravý život bez zácpy!


3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

Náš mozek upravuje spánkové cykly, přizpůsobuje se hodinám tmy a hodin světla. Na první pohled se to zdá být snadné. Skutečným problémem je však to, že nejsme vždy schopni dosáhnout rovnováhy. Lidé, kteří trpí chronickou nebo náhodnou nespavostí, vědí, že překonání nespavosti není vždy snadné. Jenom venku je tma, nemáme dost, abychom usnuli.

(Užitečné návyky)

Proč po 40 začátech nejšťastnější období života ženy

Proč po 40 začátech nejšťastnější období života ženy

Jak jste starý? Jsem v tom věku, kdy se věci zdají klidnější, ale chci se dále rozvíjet. Mám dost času, abych své sny udržel v ruce a moje iluze se staly nadějí. Jsem ve věku, kdy někdy láska přichází v jasném záblesku a jste připraveni vzdát touhy a vášně. A někdy je to ráj odpočinku, jako třeba západ slunce na pláži.

(Užitečné návyky)