Nejlepší úsek zůstat ve formě


Nejlepší úsek zůstat ve formě

užitečné návyky Fyzická aktivita má jistě mnoho výhod pro fyzické a duševní zdraví. často Děláme různé kardio a silový trénink, zapomínají, že dobrý trénink by měl rovněž zahrnovat některé z nejlepších strií.

periodické a pravidelné protahování také pomáhá zůstat fittaké obdrží významné výhody, které uvádíme níže.

Zlepšit zdraví kloubů Denní protahovací nápovědy ke ztrátě ovládání svalové hmoty a zvýšení pevnosti a pružnosti šlach. Oni také zvýšit mazání kloubů, které mohou ztracených v důsledku sedavého způsobu života a stárnutí.

Snížit křeče Svalové křeče může objevit jak u mladých nebo starších pacientů. Tento problém souvisí s špatné držení těla, nebo onemocnění, jako je artritida a herniated disků. Střižníky jsou skvělé pro prevenci křečí.

Snížit společný

bolest, když člověk stráví hodně času stojí, některé svaly silnější a odolnější. Jiná skupina svalů se však stává slabší, ztrácí sílu a stabilitu. proto velmi důležité, aby protáhnout, zvláště když jste ve stejné pozici po celé hodiny.

Zlepšit fitness Strečink je důležitý pro sportovce, kteří se účastní soutěží. U některých sportů je velká flexibilita spojena s dobrým výkonem. Obecně platí, že strečink pomáhá zlepšit sportovní výkon, protože podporuje pohyblivost kloubů a předcházet možným zraněním.

anti-aging Strečink zlepšuje pevnost a pružnost starších lidí. Po celá léta, lidé ztrácejí svou pružnost a pevnost, která výrazně snižuje kvalitu jejich života. Pravidelné protahování pomáhá udržovat klouby zdravé a zabraňuje problémům souvisejícím s věkem.

Které střely jsou nejlepší? Sahá

  • : sedí na podlaze s nohama prodloužena, štíhlé mírně dopředu, aby se vaše záda rovně a tlačte hýždě k podlaze. Budete cítit protažení svalů na zádech a zadní části nohy. Natažení hamstringů
  • :šíření rohož, sednout, vytáhnout jednu nohu a ohnout druhý přestat dotýkat druhou nohu. Zarovnejte boky, natočte tělo dopředu a zkuste se dotknout rozšířené nohy. Držte se na této pozici několik sekund. Strečink hýždí
  • :sednout, vytáhnout jednu nohu na druhou, pokrčte jednu nohu a natáhnout jiný. Vaše boky by měly tvořit rovný řádek a tělo by mělo zůstat nad zakřiveným kolenem. Protahování by mělo být cítit v ohnuté noze.
  • Boční stretch:sedět se zkříženýma nohama, zvednout jednu ruku v opačném směru a současně otočit horní části těla ve stejném směru jako rameno. Dejte druhou ruku do pasu, abyste udrželi rovnováhu. Nakloňte hlavu k rameni. Držte ramena nízko.
  • Protahování zad: rozložte rohož na podlahu před vámi. Sedět na patách a vytáhnout ruce ke koberci a držet hlavu do dlaní. Držte pozici na několik sekund a budete cítit roztahování zad.
  • Prodloužení páteře:položte lícem nahoru a položte záda na podložku. Položte ruce na hlavu a opřel se prohnula záda, vtrymuyuchy hlavu na podlahu. Natahování krku
  • : sedí na podlaze se zkříženýma nohama perepletit prsty za hlavou a drží si bradu a hrudník od sebe, snížit hlavu dopředu, strečink na zadní straně krku. Protahování čtyřhlavý
  • : sedět, ohnout nohu tak, aby tvořil pravý úhel. Položte další nohu zpět a ohněte ji na polštář nebo polštář. Chyť nohou a pokuste se opatrně přistupovat k hýždě. Protahování by nemělo způsobovat stres.
  • laterální krční svaly Protahování:sedí se zkříženýma nohama, položil ruku na opačné ucho a pohnout hlavou do strany. Držte tuto pozici, až máte pocit, že jste natáhl krk, a pak to samé na druhou stranu.


Optimismus posiluje imunitní systém

Optimismus posiluje imunitní systém

Věřte tomu nebo ne, je to pravda. Optimismus posiluje imunitní systém. Pokud nedovolíte, aby všechny nepříznivé události vašeho života negativně ovlivnily sebe, pak začnete zmírňovat nemoc a užívat si zdravého života. Přečtěte si více v článku. optimismus a imunitní systém Lidé, kteří procházejí životem s úsměvem na tváři, i když věci jsou špatné, a ti, kteří vidí pozitivní v každé situaci, zřídka stěžují na zdravotní problémy a rychleji obnoví po infekci, jsou-li mám nemoc Chcete se cítit šťastní, není potřeba popírat problém nebo dát, jako by se to, co se děje, není důležité .

(Užitečné návyky)

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Užitečné Jedním z největších problémů, kterým čelí lidé, kteří se snaží přestat kouřit, to začít den bez cigarety na první pokušení. těla, zejména mozku, tak zvyklí, že nikotin v případě nedostatku tohoto toxickou reagující řady příznaků známých jako vysazení. Je důležité si uvědomit, že pokud jde o odvykání kouření, ne každý bude moci používat stejné strategie.

(Užitečné návyky)