Nejlepší úsek zůstat ve formě


Nejlepší úsek zůstat ve formě

užitečné návyky Fyzická aktivita má jistě mnoho výhod pro fyzické a duševní zdraví. často Děláme různé kardio a silový trénink, zapomínají, že dobrý trénink by měl rovněž zahrnovat některé z nejlepších strií.

periodické a pravidelné protahování také pomáhá zůstat fittaké obdrží významné výhody, které uvádíme níže.

Zlepšit zdraví kloubů Denní protahovací nápovědy ke ztrátě ovládání svalové hmoty a zvýšení pevnosti a pružnosti šlach. Oni také zvýšit mazání kloubů, které mohou ztracených v důsledku sedavého způsobu života a stárnutí.

Snížit křeče Svalové křeče může objevit jak u mladých nebo starších pacientů. Tento problém souvisí s špatné držení těla, nebo onemocnění, jako je artritida a herniated disků. Střižníky jsou skvělé pro prevenci křečí.

Snížit společný

bolest, když člověk stráví hodně času stojí, některé svaly silnější a odolnější. Jiná skupina svalů se však stává slabší, ztrácí sílu a stabilitu. proto velmi důležité, aby protáhnout, zvláště když jste ve stejné pozici po celé hodiny.

Zlepšit fitness Strečink je důležitý pro sportovce, kteří se účastní soutěží. U některých sportů je velká flexibilita spojena s dobrým výkonem. Obecně platí, že strečink pomáhá zlepšit sportovní výkon, protože podporuje pohyblivost kloubů a předcházet možným zraněním.

anti-aging Strečink zlepšuje pevnost a pružnost starších lidí. Po celá léta, lidé ztrácejí svou pružnost a pevnost, která výrazně snižuje kvalitu jejich života. Pravidelné protahování pomáhá udržovat klouby zdravé a zabraňuje problémům souvisejícím s věkem.

Které střely jsou nejlepší? Sahá

  • : sedí na podlaze s nohama prodloužena, štíhlé mírně dopředu, aby se vaše záda rovně a tlačte hýždě k podlaze. Budete cítit protažení svalů na zádech a zadní části nohy. Natažení hamstringů
  • :šíření rohož, sednout, vytáhnout jednu nohu a ohnout druhý přestat dotýkat druhou nohu. Zarovnejte boky, natočte tělo dopředu a zkuste se dotknout rozšířené nohy. Držte se na této pozici několik sekund. Strečink hýždí
  • :sednout, vytáhnout jednu nohu na druhou, pokrčte jednu nohu a natáhnout jiný. Vaše boky by měly tvořit rovný řádek a tělo by mělo zůstat nad zakřiveným kolenem. Protahování by mělo být cítit v ohnuté noze.
  • Boční stretch:sedět se zkříženýma nohama, zvednout jednu ruku v opačném směru a současně otočit horní části těla ve stejném směru jako rameno. Dejte druhou ruku do pasu, abyste udrželi rovnováhu. Nakloňte hlavu k rameni. Držte ramena nízko.
  • Protahování zad: rozložte rohož na podlahu před vámi. Sedět na patách a vytáhnout ruce ke koberci a držet hlavu do dlaní. Držte pozici na několik sekund a budete cítit roztahování zad.
  • Prodloužení páteře:položte lícem nahoru a položte záda na podložku. Položte ruce na hlavu a opřel se prohnula záda, vtrymuyuchy hlavu na podlahu. Natahování krku
  • : sedí na podlaze se zkříženýma nohama perepletit prsty za hlavou a drží si bradu a hrudník od sebe, snížit hlavu dopředu, strečink na zadní straně krku. Protahování čtyřhlavý
  • : sedět, ohnout nohu tak, aby tvořil pravý úhel. Položte další nohu zpět a ohněte ji na polštář nebo polštář. Chyť nohou a pokuste se opatrně přistupovat k hýždě. Protahování by nemělo způsobovat stres.
  • laterální krční svaly Protahování:sedí se zkříženýma nohama, položil ruku na opačné ucho a pohnout hlavou do strany. Držte tuto pozici, až máte pocit, že jste natáhl krk, a pak to samé na druhou stranu.


Point: okamžité odstranění sedacího

Point: okamžité odstranění sedacího

Bolesti užitečné návyky, měli byste vědět, že existují různé akupunkturní body jsou důležité, lisování, které se objeví a zmizí příjemný pocit bolesti a nemoci. Zatímco plný postup akupunktury obvykle soustředí na několik bodů, tento bod je jedním z nejdůležitějších, která vám pomůže zbavit se některých typů bolestí.

(Užitečné návyky)

Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Probiotika a prebiotika - není totéž. Jsou někdy zmateni nebo jasně neuvádějí, jaký přínos má každý produkt. Nicméně, jak probiotika, tak prebiotika jsou životně důležité pro každodenní zdraví. Pomáhají zlepšit trávicí funkci a posílení imunitního systému bojovat s infekcemi, spolu s několika dalšími druhy nemocí.

(Užitečné návyky)