Užitečné 5-minute zvyky


Užitečné 5-minute zvyky

užitečné návyky Když mluvíme o návyky zdravého životního stylu přijde na mysl intenzivní aktivitu, jako jsou: jogging, snížení příjmu potravy nebo brzy stoupá.

Zdravý životní styl v žádném případě neznamená, co musíte trpět, házet své oblíbené věci nebo provádět radikální změny. Je to vědět, co potřebujeme k lepšímu.

Navíc můžete být překvapeni, ale někdy malé změny způsobují velké vnitřní změny, schopné zlepšit pohodu a rovnováhu.

Dnes nabízíme něco velmi jednoduchého: vyzkoušejte 9 zdravých životních návyků, které trvají pouhých 5 minut denně.

Místo toho dostanete hodně!

1. Užitečné návyky: ovoce pro snídaně

Někdy nemají čas, nebo chceme něco sladší, například kávu a koblihy, před odchodem z domu

  • To není dost, a je pravděpodobné, že za půl hodiny se budete cítit hlad a mají bolesti hlavy Takže nepochybujte: první zdravý zvyk je přidat ovoce na snídani.
  • Plody bohaté na fytochemické živiny, vitamíny, vlákniny. Dávají pocit sytosti. Takže neváhejte jíst jablko, hrušku, citron, hrozny nebo jiné sezónní ovoce, které se vám líbí každý den.

2. Pozitivně plánovat svůj den

Když se vzbudíte v dopoledních hodinách, první věc, která přijde na mysl - náš závazek: Musím udělat, je koupit něco, něco poslat, dělat něco jiného ...

Všichni víme, že závazek jsou součástí našeho každodenního života a musí být dobře naplánovány, ale je také důležité myslet na to, co si zasloužíte. Zasloužím si odpočívat pár hodin na konci dne. Zasloužím si, abych byl v určitém okamžiku klidný a odpočinout.

  • Tak zkuste plánovat svůj den s
  • rovnováhu mezi závazky a váš osobní prostor a potřeby.

3. 5-minutové stripy Najděte moment během dne, aby se protahovalo po dobu 5 minut. To je nejméně času, které vaše tělo ocení.


Posaďte se na rovnou židli.

Otočte hlavu pomalu nejprve na jednu stranu, pak na druhou.

Zvedněte jedno rameno a proveďte malé otáčky. Dělejte totéž z druhé strany.

  • Je to velmi jednoduché a relaxaci. 4. Přesun

5 minut Vaše tělo potřebuje pohyb. Můžete si myslet: „Ale já jsem se stěhoval po celý den!“ Ale

naše tělo potřebuje aerobní cvičení

: zůstat na nohou celý den, nebo jít nákupy nestačí říci, že jsme se pohybovali dost. Přijít po schodech

  • přijít rychle Tanec 5 minut
  • 5. Zdravý denní nákup
  • Je to jeden z nejlepších návyků zdravého životního stylu, můžeme trénovat každý den. Daily, aby zdravý nákup.

Je to postupná realizace, že musíme jíst lépe.

koupit chléb místo bílého chleba s celými pšeničná zrna. U sycené nápoje koupit láhev vody.

  • Pokud máte rádi sladkosti, koupit ovoce.
  • Kup ovoce a zeleniny, které neobsahují škodlivé látky.
  • 6. Dopřejte si dobrý pocit
  • Možná jste jedním z těch lidí, kteří chtějí pečovat o ostatní. Vždycky přijde domů s překvapením pro vaše děti nebo partnera.

Je to dobré a pozitivní návyky

ale přemýšlet o tom, kdy jste naposledy hýčkat sami

? Vše, co potřebujete - je 5 minut. koupit něco malého, který vám přináší radost a dělá radost, knihy, oblečení, hudební CD.Buy zmrzlina, víno nebo šálek kávy na své oblíbené místo.

  • Sundejte si boty a chodit naboso na pláži. Nechť vaše nohy cítit teplý a vlhký písek moře.
  • 7. Praxe trpělivost: říci, co si myslíte
  • Jednou z nejužitečnějších návyky, které cvičíme každý den - být upřímný, čestný a mluvit stanovit limity na ochranu proti sobeckých lidí a špatné energie.

Krůček po krůčku, budete si uvědomit, že to je pozitivní pro vaše zdraví a pohodu, závisí na tom, co budete cítit, myslet a dělat. 8.

přijmout ty, kteří milují

Tato rada je velmi užitečné pro vaše zdraví, a máte plné právo povolovat objetí trvat déle než 5 minut.

žádný důvod, proč. Objetí

posílit vztahy, úlevě od stresu, zlepšení nálady a zvýšení sebevědomí. 9.

5 minut teplá sprcha žádný lepší způsob, jak zakončit den, než horké sprše po dobu 5 minut, aby se


zbavit toxinů, uvolnění svalů a snižuje stres,

vzdychají po náročném dni. Jak vidíte, tyto návyky jsou velmi snadno uvést do praxe bez zbytečného obětování. Při pohledu pouze vůle a jasná touha cítit lépe. chtějí začít dnes?


Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence

Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence

Užitečné návyky svalstvo lidského těla potřebuje cvičení a školení, a svaly pánevního dna nejsou výjimkou. Tato část subjektu odpovědného za udržení dělohy, močového měchýře, konečníku a tenkého střeva a obecně hraje důležitou roli pro zdraví žen v reprodukčním a sexuálním životě. Problém je v tom, že v průběhu času se stává slabší v důsledku změn souvisejících se stárnutím obyvatelstva, přibývání na váze, těhotenství, porod a nadměrné cvičení.

(Užitečné návyky)

Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Užitečné návyky úst může být mnoho nemocí, které ovlivňují každou část - od dásní k zubům, rtů nebo sliznic. důležité chránit a starat se o každou z těchto životně důležitých prvků, aby se zabránilo běžné problémy se zuby , jako jsou zubní kaz, zápach z úst (zápach z úst), zánětu dásní a stomatitida.

(Užitečné návyky)