9 účInných cvičení pro posílení nohou a hýždí


9 účInných cvičení pro posílení nohou a hýždí

Chcete posílit vaše nohy a hýždě?

Venujte pozornost těmto cvičením!

1. Ohýbání posílit nohy a hýždě

  • Chcete-li toto cvičení, stát rovně, nohy na šířku ramen.
  • Otáčejte se po zádech. Zastavte, když bude trup rovnoběžný s podlahou.
  • Udržujte nohy mírně ohnuté.
  • Vraťte se do původní polohy. Proveďte 4 přístupy s 10 opakováními.

Aby bylo cvičení ještě efektivnější, držte záda rovně a zvedněte hýždě. 2. Squats

Umístěte nohy na šířku ramen.

  • Když vdechujete, začněte dřepnout. Chcete-li to udělat
  • snížit hýždě, jako byste sedět na židli. Když vydechnete, vraťte se do původní polohy.
  • doporučeno dělat
  • 4 nebo 5 přístupů od 10 do 12 opakování. Zkuste vytlačit co nejméně, aby vaše svaly pracovaly ještě víc.
  • Udržujte záda rovně a snažte se udržet kolena přesahující prsty.
  • 3. Squatting s skok Chcete-li tyto skoky skákání, je třeba dát nohy na šířku ramena a udržet si záda rovně.

Squat, když vdechujete, a snižte hýždě, dokud nejsou rovnoběžné s podlahou.

  • Když vydechnete, skočte mocně nahoru
  • s hybností.
  • Proveďte totéž při každém opakování a postupujte 4 opakováními po 12 opakováních. Je důležité, abyste se současně oba nohy vrátili k zemi.
  • 4. Bulharský squat
  • Pro tento druh squatu budete potřebovat židli.

Postavte se rovnou záda a opřete se o židli.

  • Položte jednu nohu zpátky a dolů, dokud není bedra rovnoběžná s podlahou.
  • Přesuňte veškerou váhu na patu přední nohy a ohněte ji na 90 stupňů, zatímco držíte druhou nohu uvolněnou.
  • Potom se vraťte do původní pozice a proveďte 4 nebo 5 přístupů s 10 nebo 12 opakováními na nohu.
  • Je důležité, aby koleno nepřesahovalo špičky prstů.
  • 5. Stálé dřepy
  • Položte nohy na šířku ramen.

Potom ohněte konce nohy pod úhlem 45 stupňů. Nezapomeňte, že záda by měla být přímá.

  • Posuňte se pomalu a vraťte se do výchozí polohy.
  • V tomto cvičení budete
  • pracovat na vnitřních svalech boků,
  • stejně jako hýždě. Chcete-li být efektivní, proveďte 4 nebo 5 přístupů s 10 až 12 opakováními. Nezapomeňte, že kolena by neměla jít dále než špičky prstů a že záda zůstává rovná.
  • 6. Falls
  • Chcete-li správné hity, musíte vstát rovně.

Natahujte nohy trochu užší než šířka ramen.

Udělejte velký krok na jedné straně a dolů, jako byste si sedli, dokud boky nejsou rovnoběžné s podlahou. Držte ramena otevřená a spusťte ruce.

  • Pak musíte ohýbat přední nohu pod úhlem 90 stupňů a nechat své tělo napadnout tuto oblast.
  • Zvedněte se, opírajte se o patu a pak změňte nohy
  • (zadní noha se nyní stává přední a naopak).
  • Proveďte 4 nebo 5 přístupů s každým z 20 opakování. 7. Zvedání zadní nohy
  • Chcete-li provést toto cvičení, postavte se na ruce a kolena na podlaze.

Potom ohněte jednu nohu a zvedněte ji tak vysoko, jak je to možné, než ji otočíte zpátky do původní polohy.

  • Proveďte 4 nebo 5 přístupů od 30 do 40 opakování.
  • 8. Most s hýždí
  • Break most s hýždí, ležet na podlaze s tváří nahoru.

Ohněte nohy a otevřete je na šířku ramen.

Nadzvedněte tuto pozici a poté spodní boky. Proveďte toto cvičení ve 4 nebo 5 přístupech od 25 do 30 opakování.

  • Chcete-li, aby to bylo efektivnější zvednutím boků,
  • držte pozici na několik vteřin s maximálním úsilím
  • na hýždě. 9. Vyskočí z pozice "popruhu" Toto cvičení začíná polohou - stojí rovně a rukama po stranách.

Úplně se posaďte a přiložte váhu těla na špičky nohou.

  • Projděte rukama dopředu a vstupte do pozice "bar",
  • a pak se vrátit zpět do původní pozice skokem.
  • Proveďte 3 nebo 4 přístupy, tím více opakování můžete dosáhnout, tím lépe. Není třeba ji odkládat, zkuste to teď. Tyto cviky vám pomohou posílit vaše nohy a hýždě a vypadají skvěle v létě!
  • 6 tipů pro zaoblené elastické hýždí

Je to většinou založeno na genetice, ale můžete také vynaložit úsilí na získání silnějšího hýždí.


Proč vlasy? Zjistěte příčiny a produkty, aby se zabránilo této

Proč vlasy? Zjistěte příčiny a produkty, aby se zabránilo této

Máte problém s tenkými vlasy? Všimli jste si, že neustále klesá? Pokud tomu tak je, měli byste vědět, že vlasy jsou poměrně běžné a vy nejste jediný. Co byste měli vědět o vlasy lidského vlasu - dlouhé vlákno, který se skládá z vlasového tyče (viditelná část), kořen (vlasové folikuly) a cibule (do konce vlasového folikulu, jimiž vlasy dostane živiny).

(Krása)

6 Nejlepších plodů s anti-stárnutí vlastnosti

6 Nejlepších plodů s anti-stárnutí vlastnosti

Denní konzumace ovoce nám poskytuje potřebné vitamíny a minerály, ale některé ovoce by měly být zaznamenány především pro jejich vynikající antioxidační účinek. Nyní budeme seznam nejlepší ovoce, které potřebuje, aby ve vaší stravě, takže podívat na všech 100%. Spotřeba těchto plodů zlepší vaše zdraví, přidá energii a váš vzhled bude jen svítit.

(Krása)