Zdravé návyky držáky na hrudi


Zdravé návyky držáky na hrudi

užitečné návyky prsou - nedílnou součástí ženského siluetuhlavní rys a fyzické přitažlivosti.

Od dospívání až do dospělosti se vyvinula tkáň prsu, která se stala důležitou součástí sexuální přitažlivosti a spokojenosti.

Nicméně, stejně jako u všech ostatních orgánů našeho těla, existují určité nemoci, které postihují mléčné žlázy, které nesou riziko pro zdraví.

Proto je důležité být si jistý zdravý stav prsu a postarat se o jakékoli změny a problémy.

Kromě toho je také důležité zavést řaduužitečných návyků, které pomohou udržet zdravý stav prsu.

Dnes se chceme s vámi podělit o osm důležitých cvičení, které můžete začít hrát i teď.

1. Masáž pro zdravé prsy

Pravidelná masáž prsu je skvělý nástroj aktivovat lymfatický systém a zvýšit krevní oběh v tkáních mléčných žláz.

Začněte masáž po ruce a postupně se přesuňte dolů a konče lehkým dotykem na bradavku.

Nezaměňujte masáž s měsíčním vyšetřením prsu, ale nezapomeňte, že průzkum je také nezbytný k odhalení případných anomálií. Také číst

:produkty, které pomáhají předcházet rakovině prsu

2. udržet si zdravou váhu

Ženy, které trpí nadváhou nebo obezitou mají dvojnásobné riziko vzniku rakoviny prsu, než ty, které podporují vaše váha normální.

Dbejte na vaši váhu, vyváženou stravu, pravidelné cvičení nebo zdravý životní styl.

3. Cvičení Denní cvičení - nejlepší způsob, jak se postarat o lymfatického systému, aby se zabránilo ucpání jako zdravý lymfatický systém pomáhá odstranit všechny toxiny.

Národní rakovinový ústavujišťuje, že tento zvyk je schopen snížit riziko rakoviny od 20% až 80%.

Cvičení mohou také pomoci uvolnit hormony, které chrání tělo před vývojem maligních buněk v prsních tkáních, stejně jako udržovat normální hmotnost. 4. Pitninnya

tekutinu, která se uvolňuje při se člověk potí obsahuje škodlivé látky, jejichž tělo nepotřebuje, a pokud se nestáhnou z těla, může způsobit nenapravitelné škody.

Když člověk kýví při fyzickém cvičení, v sauně nebo při jiné fyzické práci, zlepšuje fungování imunitního systému a podporuje kojení. 5. Nepijte alkohol

Nadměrná konzumace alkoholu přispívá k tvorbě toxinů a snižuje činnost orgánů při odvykání.

To zase vede k zadržování tekutin, což vede k

zvyšuje riziko rakoviny spolu s dalšími nemocemi , které jsou reakcí na zánětlivý proces v těle. Při konzumaci nadměrného množství alkoholu

,riziko rakoviny prsu se zvyšuje o 20%. Nicméně ženy, které pijí jen sklenici červeného vína denně, mohou chránit své prsyúčinkem resveratrolu. 6. Zjistěte historii onemocnění vaší rodiny

Je známo, že více než 15% osob s diagnózou rakoviny prsu má v rodině historii onemocnění.

Pokud má rodinný příslušník tento druh rakoviny,

riziko onemocnění se zvyšuje o 2-5 krát ve srovnání se zbytkem populace. Je důležité znát historii onemocnění vaší rodiny, od té doby existuje šanci vyhnout se neštěstí, pravidelně se kontrolovat, abyste v počáteční fázi zjistili anomálie. 7. Pravidelná kontrola

Protože existuje mnoho faktorů, které mohou vést ke vzniku rakoviny

, cysty a jiné problémy s hrudní , musí podstoupit lékařské vyšetření nejméně jednou za tři roky.Po 40 letech, zejména pokud existuje

genetická predispozicek tomuto typu rakoviny, musíte podstoupit vyšetření jednou za rok.8. Pití vody

Denní spotřeba vody působí jako palivo pro buňky a hraje důležitou roli při dodávání vitamínů, stejně jako všech dalších důležitých látek, které tělo potřebuje.

Přírodní voda přispívá k detoxikaci těla a

udržuje optimální funkci lymfatických a oběhových systémů. Kolik pozornosti dáváte prsu? Pokud zanedbáváte své zdraví trochu, začněte poslouchat tipy a postarat se o

prsa zdraví.


6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní

6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní

Takže, víte, pokud jste cvičení posílit vaše bederní kosti? Dolní část zadní nebo zadní část je velmi citlivá část těla , ovlivňuje poškození popliteálních šlach, slabé břišní svaly a meziobratlové kýly. ◊ Navzdory skutečnosti, že dobré držení těla a pravidelné fyzické cvičení mohou přispět k posílení pasu, mnoho lidí se nestará o sebe a nevěnuje pozornost bolesti, která ovlivňuje kvalitu života.

(Užitečné návyky)

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Jak podpořit zdraví mozku? Naše články často mluví o nutnosti zvýšit kognitivní rezervu. Co to je? Je to naše zvědavost, žízeň každodenního studia a poznání něčeho nového, touha posilovat společenské vztahy. Jako sval, mozku také potřebuje stálou stimulaci , protože to mu pomáhá vytvářet nové neurální spojení.

(Užitečné návyky)