8 Návyků, které mohou vést k depresi


8 Návyků, které mohou vést k depresi

Zajímavosti Víte, že každodenní návyky, jako je dodržování určitého diety, cvičení, kontaktu s přírodou, dýchání a dokonce i vaší mysli může mít vliv na zdraví a nakonec i způsobit depresi?

faktory Deprese může být hodně, takže pokud jste již změnit některé každodenní návyky v krátkém časovém úseku všimnete zlepšení. Zveme vás, abyste se dozvědět více o návyky, které si ani dát velký význam. Nedostatek živin

I když to může překvapit, ale výskyt takového stavu, deprese jsou úzce propojenynervový systém člověka a potravin, které jíte. Chcete-li zůstat zdravý, člověk potřebuje k udržení rovnováhy živin v těle. Takže pokud chcete, aby se zabránilo depresi a jiné problémy nervového systému, je nutné tyto živiny:

  • hořčík, který ve velkém množství nalezené v ořechy, zelené a avokáda;
  • Tryptofan je aminokyselina bohatá na kakao;
  • Omega 3 obsažená v lněné semínko;
  • Vitamin B12, který mnoho sardinek, vajec a mléčných výrobků;
  • Kyselina listová nalezen ve velkém množství v ovoci a většina zeleniny. Škodlivé potraviny

Na druhé straně, tam jsou produkty, které jen otrávit naše tělo a zbavuje ho vitamínů. Jsou to návyková, zničit přirozenou rovnováhu těla a způsobit zhoršenínáladě. Tyto produkty zahrnují:

  • Maso, je-li spotřebováno v přebytku;
  • Nasycené tuky;
  • Aspartam (umělé sladidlo);
  • konzervační látky a umělé barviva;
  • Cukr a sladkosti;
  • Nápoje s množstvím umělých přísad;
  • Alkohol Nedostatek fyzické aktivity

Sports jsou nedílnou součástí zdravého životního stylu, protože díky němu v těle produkoval mnoho endorfiny. Jsou také nazývány hormony štěstí.Mnoho lidí věří, že sport je pouze potřeba udržovat stabilní váhu, ale lidstvo vždy výkon! Dříve, jen tak, aby přežil a nyní sportovní více estetickou funkci vykonávat. Ve skutečnosti však musí být fyzická činnost nedílnou součástí našeho života. Poté, co svůj čas trochu cvičení, budete okamžitě vidět zlepšení jejich stavu.

Podivný pohled

Může vás překvapit, ale směr vašeho zraku je také spojen se změnou nálady. matný vzhled úzce koreluje s negativními pocity, což je důvod, proč vždy lepší vyhledat a zaměřit svou pozornost na objekty, které jsou daleko. Jedná se o velmi jednoduché cvičení, které vám neplatí další úsilí.

Vyhýbejte se vnitřním konfliktům

Podle některých lékařů musíte nejprve najít kořen vaší deprese. Obvykle ignorujeme vznik určitého problému v našich životech a očekáváme, že bude vyřešen sám. Často jsou lidé nuceni dělat něco proti své vůli, takže se hromadí v tom smyslu, že hněv a frustrace. Pro léčbu emočních poruch, doporučujeme používání homeopatických léků květina nebo drog Dr. Bacha, protože nemají žádné kontraindikace a nežádoucí účinky, a přesto mohou být použity v jakémkoliv věku.

Nezapomeňte na přírodu

Mentální nestabilita se stává stále rozšířenější, zejména mezi moderní mládeží. Jedním z důvodů může být nedostatek komunikace s přírodou. Každý ví, že zelená je skvělý relaxační a opalování nesmírně nutné pro osoby se špatným zdravotním stavem, ale ve skutečnosti, všechno, co potřebujeme, jsou urivnovazhuvachi psychické kondici. Pokud žijete ve městě, zkuste se dostat k přírodě nejméně víkendy. Nesprávné dýchání

Použili jsme dýchat jen žít, ale ve skutečnosti každá buňka v našem těle potřebuje kyslík, a pokud to není dostatek kyslíku pro nás, naše tělo zažívá stres. Je velmi důležité se naučit správně dýchat. Chcete-li to provést, zkuste dělat speciální cvičení (jóga, tai chi, dechová cvičení, metoda Feldenkrays). Nedostatek komunikace

Lidé, kteří jsou v depresi jsou obvykle drženy odděleně a uniknoutkomunikaci s okolím, a to i se svými nejbližšími a většina původních obyvatel. To je důvod, proč musíte těžko bojovat s depresí, i když se tento proces může zdát velmi obtížný. Dobrým způsobem, jak bojovat proti depresi, může být masérská relace od někoho ve vašem prostředí.Můžete použít esenciální oleje, které jsou známé díky své schopnosti zlepšit náladu. Nejrozšířenější olej oregano, levandule, heřmánek, bergamotu, pelargónie, jasmín, citron, santalového dřeva, mandarinky, meduňka, oranžové květy a pomerančovníky petyhrena, granátového jablka, šalvěj, meduňka a ylang-ylang. Vyberte si z těchto vůní to, co se vám nejvíce líbí. Před použitím s hydratačním činidlem míchat vybranou chuť.


šPatné návyky, které přispívají k ochablých prsa

šPatné návyky, které přispívají k ochablých prsa

Zajímavá fakta prsu ptóza nebo povislá prsa postupně je přirozený proces, který se vyskytuje důsledku ztráty pružnosti vláken na kůži prsu. Je spíše estetickým problémem spíše než lékařským, zvláště když se objevuje už v raném věku. Houpání je časté u žen s velkými prsy , ale to neznamená, že se nemůže objevit u žen s malými prsy.

(Zajímavosti)

Jak kontrolovat úzkost a úzkost

Jak kontrolovat úzkost a úzkost

ÚZkost je jedna z nejběžnějších podmínek, které každý zažívá . Ve většině případů je to důsledek nahromadění stresu způsobeného řadou vnitřních a vnějších faktorů, které ovlivňují naši náladu. V tomto článku budeme hovořit o tom, jak řídit úzkost . Úzkost je stav úzkosti s mnoha různými pocity, ale lidé, kteří ji zažívají, často nemohou popsat detaily .

(Zajímavosti)