8 Způsobů, jak jíst zdravě a chutnou snídani recepty


8 Způsobů, jak jíst zdravě a chutnou snídani recepty

Mnoho odborníků na výživu věří, že snídaně - nejdůležitější jídlo, protože dodává tělu dostatek energie, jak začít den dobře. Mnoho lidí vynechalo snídani, aniž by vědělo, že tímto způsobem zpomalují metabolismus a zvyšují příjem kalorií během dne.

Ve skutečnosti však snídaně poskytuje tělu důležité nutrienty, poskytuje vitální energii a pomáhá zlepšit fyzický a duševní stav. Vezmeme-li v úvahu důležitost snídaně, níže, s vámi se podělíme o způsoby, jak připravit zdravé a chutné snídaně.

Nadšená snídaně

Před jídlem na snídani je důležité si uvědomit, žeby měl představovat 25-30% denního příjmu kalorií. Energie z tohoto jídla se bude používat po celý den a z tohoto důvodu je důležité používat produkty, které tělu dodávají nezbytné živiny a vitamíny.

Udělejte to rychle

Pokud nemáte moc času na vaření dobré snídaně, zapomeňte na čaj s cookies. K dispozici jsou další zdravé a chutné snídaně, které nevyžadují mnoho času. Například, můžete jíst talíř jogurt s ovocem nebo ořechy, vařit vajíčka se špenátem nebo celozrnné toast s kuřecí šunkou.

Připravte si snídani doma

Někdy musíte jíst v kavárně nebo se to může zdát jako nejlepší volba. Nicméně snídaně doma může ušetřit peníze a spotřebovat méně kalorií. Kromě toho, když uděláte snídani doma, můžete to udělat přesně tak, jak se vám líbí, a věřte tomu, co jíte.

Kdy jíst snídani

Doba spotřeby je také velmi důležitá, aby bylo možné mít zdravou a chutnou snídani. Mějte na paměti, že byste neměli dlouho čekat po probuzení. V ideálním případě byste měli mít snídani po dobu půl hodiny nebo maximálně jednu hodinu po zvednutí.Na konci této doby, jediná věc, kterou dosáhnete, je zvýšit pocit hladu a v důsledku toho jíst víc, než potřebujete. Sacharidy

snídaně Nedávná studie ukázala, že lidé, kteří konzumují sacharidů při snídani obvykle jedí méně kalorií v průběhu celého dne, což je velmi užitečné v procesu hubnutí. Nicméně to neznamená, že můžete jíst dort nebo něco s vysokým obsahem tuku.

Studie se zabývala sacharidů, které obsahují cereálie, ovesné vločky nebo celozrnné cereálie, chléb nebo toast s celozrnných výrobků, ovoce a zeleniny, které přinášejí pocit sytosti (plnosti) a dalších důležitých výhod.

Protein snídaně živiny, které vždy obsahují zdravou snídani - proteinový, protože vytváří pocit sytosti (plnosti) a zároveň poskytuje esenciální aminokyseliny. Kromě toho poskytuje to, co je potřeba k vytvoření či obnovení struktury v těle a zlepšuje trávení. Tento typ proteinu pochází z mléčného tuku (jogurt, mléko, sýr), vejce nebo libového masa.

snídaně Fats Ačkoli mnoho lidí zřejmě myslí, že přítomnost tuku v snídaně může jen ublížit, pravdou je, že tělo potřebuje určité množství „zdravých“ tuků působí na optimální úrovni.

Tento druh tuku, musí být nejvyšší kvality, a proto by neměly pocházet z potravin, jako jsou koláče, smažené potraviny nebo sušenky, které jsou plné trans-tuků. Místo toho, tuk by měl být konzumovány za použití, jako je olivový olej, ořechy nebo semena.

Fiber snídaně Konečně, další živiny, které bychom neměli zapomínat na zdravou snídani. To je vlákno. Pomáhá zlepšovat trávení, je užitečné pro zdraví srdce a je důležité pro normalizaci hmotnosti. To živin dává pocit sytosti (plnosti) po delší dobu a pomáhá vyhnout se nadměrné konzumaci kalorií.

Mezi potraviny s vysokým obsahem vlákniny, doporučujeme následující: oves

  • syrové mrkve špenát řepy
  • mandle, slunečnicová semínka
  • pistáciové oříšky
  • jablka broskve


Citrón koláč recept Domácí recepty

Citrón koláč recept Domácí recepty

Pokud si chcete vyzkoušet chutné a jednoduché pokrmy, nenechte si ujít tento recept na citrónovou koláče. Obsahuje několik kalorií, osvěží a doporučuje se všem členům rodiny díky řadě příznivých vlastností. Jak už víte, citrony mají mnoho chutných výhod. Všimněte si také, že recept, který uvádíme níže, je vhodný také pro diabetiky.

(Recepty)

Limonáda se zázvorem, okurkou a mátou pro ploché břicho

Limonáda se zázvorem, okurkou a mátou pro ploché břicho

Recepty Všichni bez výjimky, chce mít ploché břicho a to je cíl, který všichni z nás se snaží tak těžké dosáhnout. Někdy však nadváha v břišní oblasti nemůže být nic jiného než typická nadýmání - zadržování tekutin vám dává pocit, že jste získali váhu. S jednoduchou limonádou na bázi zázvoru, citronu, máty a okurek tento pocit snadno zmizí.

(Recepty)