8 Způsobů, jak zabránit přibývání na váze během menopauzy hubnutí


8 Způsobů, jak zabránit přibývání na váze během menopauzy hubnutí

Někteří lidé věří, že vznik nadváhy během menopauzy- je důležitým bodem, který může pomoct. Domnívají se, že s metabolismem dojde k určitým změnám, které budou obtížné nebo dokonce nemožné kontrolovat.

Pokud je menstruační cyklus postupně přerušován, znamená to, že tělo produkuje méně estrogenu. Hormonální změny se odrážejí jak v těle, tak v náladě.

Nicméně, povědomí o změnách, které způsobuje tento proces, vám umožňuje přijímat opatření. Nezapomeňte však konzultovat se svým lékařem současně.

Menopauza - nová etapa vašeho života, které můžete žít stejně plná, zdravější a šťastnější než předtím, pokud jste jen sami o sebe postarat. V tomto článku vám vysvětlíme jak.

Důvody pro zvýšení tělesné hmotnosti během menopauzy

souladu s evropskou Medical Institute of Obesity, při menopauze, ženy mohou získat 5 až 10 kilogramů.

Nepřebírá to? - ptáte se. Co mohu udělat, abych se nezlepšila během menopauzy?

Samozřejmě existují různé metody. Pokud přijmete potřebná opatření, budete schopni zabránit přírůstku hmotnosti a obecně zlepšit kvalitu svého života. Ale vyjednáváme změny v těle, abychom je lépe porozuměli.

Porucha endokrinního systému

Během menopauzy přestává tělo produkovat estrogen. To znamená, že uvidíte některé drobné změny.

  • Metabolismus se zpomalí a množství adipocytů (tuků) se zvýší.
  • budete potřebovat méně energie pro těloa veškeré přebytek, že budete jíst se přemění na tuk.
  • V mnoha případech během menopauzy dochází k emočním změnám žen. To může způsobit problémy s spánkem, úzkost a dokonce i depresi.
  • Menopauza může vést k poruchám výživy.
  • Některé ženy ztrácejí svalový tonus.
  • Menopauza postupně snižuje množství svalové vlákniny. Budete mít více tuku a méně svalů, jak ztratit sílu a hbitost, který měl před několika lety.

emoční problémy obvykle ženy, prochází menopauzou, tam jsou některé negativní změny.

Když se podívám do zrcadla, zjistíte, že popravylysya jeden nebo dva rozměry, zatímco jíst normálně. Každý se ptá sám sebe: Mám-li sledovat svou dietu, tak kde to náhlý tuku kolem břicha, stehen nebo dokonce čelit?

Je důležité vědět, co se děje v těle, a teprve potom můžete najít nejlepší způsoby, jak zlepšit svůj život.

někdy přes citového zmatku muset přijmout některé léky, včetně antidepresiv. V dlouhodobém výhledu mohou také způsobit nadváhu a fyzické změny. Je třeba také vzít v úvahu.

Co dělat, aby nedošlo k nárůstu hmotnosti během menopauzy?

1. Nová fáze vyžaduje nové strategie

Můžete zůstat krásný a považovat se za atraktivní. Menopauza - nová etapa v životě chcete žít plným vědomímurčité změny v těle. Chcete-li to provést, použijte následující strategie:

Neváhejte požádat o pomoc pro lékaře, aby vám poradí, jak přežít tyto změny. Hormonální terapie může být skvělý způsob.

Někdy to závisí na vašich ženských zvláštnostech a typu těla.

Přesto jedna věc je jasná: Nyní vaše tělo potřebuje méně kalorií . To neznamená, že potřebujete jíst méně - musíte jíst "lépe".

2. Snažte se jíst více zeleniny z tohoto seznamu: Špenát

  • dýně Brokolice Květák
  • Lilek Česnek Cibule

3. Jezte dvě porce ovoce za den

Jak víte, některé druhy ovoce obsahují velké množství cukru, takže nadměrná spotřeba může vést k vzniku nadváhy.

členy Evropského Medical Institute of Obesity doporučuje jíst dvě porce ovoce denně.

Chcete vědět, které druhy ovoce se nejlépe konzumují?

  • ovoce s bílou slupkou: hrušky a jablka.
  • pomeranče a jahody, které jsou vynikajícím zdrojem flavonoidů, které pomáhají zmírnit příznaky, zejména návalů horka.
  • Granát

4. říci „ano“, celozrnné ovesné vločky k snídani

  • doporučuje jíst chléb s hrubou celozrnného žita nebo ovesné mouky.
  • Na oběd lze tento chléb kombinovat například se saláty a zeleninou.

5. jíst tučné ryby dvakrát týdně

v takových ryb, lososí obsahuje důležité mastných kyselin omega-3 a protein, která pomáhá zlepšit celkový stav srdce a rovnováhy v těle.

6. Nezanedbávejte význam bílé maso a zdravé tuky

Vynikající konzumovat těchto produktů čtyřikrát týdně:

  • kuřecí nebo krůtí bílé ryby, jako je štíhlý, tresky a mořského ďasa
  • přidat lněná semena saláty s olivovým olejem , drcený avokádo a ořechy

7. Nezapomeňte vypít 1,5-2 litry vody za den

  • je důležité mít na paměti, aby tělo dostatek tekutin. Za tímto účelem vždy noste láhev vody.
  • Je také užitečné pít sklenici červeného vína denně. 8. Zapojit

sportovního oblečení pohodlné oblečení a požádat svou přítelkyni na procházku, tanec, plavání, pěší turistiku nebo vyjížďky na kole. Je velmi dobré se cvičit na aerobní cvičení denně po dobu 45 minut.

Snažte se dodržovat tyto tipy a můžete zabránit vzniku nadměrné hmotnosti během menopauzy.


Jak spálit tuk na boky a žaludek

Jak spálit tuk na boky a žaludek

Všechny ženy sní o postavu se štíhlým pasem. V tomto článku vám poskytneme praktické tipy, jak spálit tuk na boky a břicho, stejně jako na boky a dozvíte se, jak dělat pás tenčí. Některé části těla, je velmi obtížné, aby se více atraktivní je, aby spalování tuků v místech mnohem těžší, takže dnes budeme hovořit o konkrétních tělesných cvičení zaměřené na spalování tuků na bocích a břiše.

(Ztráta váhy)

Oranžová strava pro hubnutí a zlepšení zdraví

Oranžová strava pro hubnutí a zlepšení zdraví

Už víte, mnoho užitečných vlastností pomerančů, například, že tyto citrusové plody jsou vitamín C, a proto pomáhá ne být nemocný v zimě. Nicméně, toto chutné ovoce může také pomoci zhubnout a cítit mnohem zdravější. Kromě toho dokonale vychutnává v horkém počasí roku! Další informace v dnešním článku.

(Ztráta váhy)