šPatné návyky, které zhoršují srdeční zdravotní návyky


šPatné návyky, které zhoršují srdeční zdravotní návyky

Užitečné pozoruhodné, že připevnění trochu úsilí, můžete snadno změnit některé návyky, které jsou škodlivé pro zdraví srdce.

Pokud se postaráte o sebe, pak se budete moci vyhnout problémům, s nimiž se pravděpodobně nebudete chtít vyrovnat.

Upravte tyto osmi zvyky právě teď.

1. Sedět velmi dlouho

Pravidelně hrajete sporty? To je v pořádku. Ale pokud strávíte většinu dne sedícího, může to být problém. Vaše tělo potřebuje aktivitu během dne, i když je nevýznamné.

Pokud pracujete v kanceláři, je důležité alespoň minimálně každou hodinu jít k rozptýlení krve.

Jen se projít kolem pracoviště, abyste se dívali a odpočinuli si.

Ve skutečnosti zůstává na cestě snadnější, než si myslíte. Sledujete svou oblíbenou televizní show? Proč neteřit během reklamy nějaké kliknutí? Můžete dokonce použít běžecký trenažér nebo cvičný cyklus při sledování vaší oblíbené epizody.

2. Myslíte si, že je příliš mladý, aby se staral o zdraví srdce

Čekání na jednoho začít starat o zdraví srdce je jedním z nejčastějších špatných návyků dnes.

Cvičení, zdravé stravování a kontrola krevního tlaku, cholesterolu a hladiny cukru v krvi - užitečné návyky, které potřebujete produkovat co nejdříve.

Nebude to jen zdravější, ale vypadáte lépe. Nyní je čas se starat o své srdce a celkové zdraví.

3. Zneužívání alkoholu

Pro většinu lidí je normální konzumovat alkohol mírně.To znamená jeden den denně pro ženy a dva pro muže. Může dokonce poskytnout některé výhody pro srdce.

Ale pokud pijete příliš, může se zvýšit hladina některých tuků v krvi, stejně jako krevní tlak.

Proto byste mělizůstat v rámci stanovených limitů, pokud jde o zdraví srdce.

4. Monotónní strava

Myslíte si, že stejné potraviny neovlivňují vaše zdraví každý den? Ale dovolte mi, abych vám řekl, že je jedním z špatných návyků.

Středomořská strava například umožní využití užitečných a chutných jídel v každodenním životě.

Díky dobrých tuků, vlákniny a živin tyto produkty pomohou udržet vaše srdce zdravé. Tato strava je také snadná, protože potraviny, které obsahuje, jsou vynikající!

5. Neznáte hlavní ukazatele vašeho zdraví

Jaká je vaše současná hladina cholesterolu? A co krevní tlak? Nevíš Škodlivé návyky, zejména neznalost těchto základních skutečností, mohou být velmi znepokojivé.

Vaše metriky mohou způsobit problémy tělu a ani nemáte podezření, že by se něco mohlo stát.

Můžete se cítit skvěle, i když máte vysoký krevní tlak nebo cholesterol. Poznejte se sami sebe lépe.

Pokud máte více než 20 let, je vhodné kontrolovat ukazatele každých 4-6 měsíců.

6. Váš pas je mimo normální rozmezí

Tuk, který se hromadí kolem břicha, může být zvláště škodlivý pro srdce. Pokud jste nedávno zkontrolovali svou velikost, je nejlepší začít.

Nadměrná váha je znamení, které varuje a nemusí být ignorováno.

Myslíte si, že potřebujete zhubnout? Pokud ano, nezapomeňte, že i malá ztráta hmotnosti může mít dobrý účinek na srdce.

7. Ignorujete duševní zdraví

Když se cítíte depresivní, je pro vás obtížné soustředit se na to, co je přínosné pro vaše zdraví, včetně fyzické aktivity.

Proto, pokud máte pocit deprese, zlomeniny nebo pod velkým stresem, měli byste si promluvit s lékařem nebo psychologem.

Říkají fyzické cvičení a meditace jsou činnosti, které mohou nahradit špatné návyky, které způsobují duševní zhoršení.

Tímto způsobem zlepšíte svou náladu a budete mít více energie , abyste se o sebe postarali.

8. Pasivní kouření  Pasivní kouření může být ještě více škodlivé než vdechování kouře přímo z cigarety.

Tento kouř poškozuje srdce a krevní cévy. Pokud budete muset trávit čas s někým, kdo nemůže přestat kouřit,

požádejte ho, aby to alespoň neudělal vedle sebe nebo v místnosti, například doma, v kanceláři nebo v autě. Možná, že s vaší pomocí bude tato osoba schopna tento hanebný zvyk hodit.


Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky

Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky

Užitečné návyky Jediné, co víme o udržení - je to, že obvykle způsobuje hromadění vody v tělesných tkání. Co to způsobilo? Nerovnováha mezi proudem tekutiny z jednoho místa do druhého. Vaše tělo neustále upravuje hladinu tekutin, aby se udrželo v správném poměru. Když pijete více vody, než potřebujete, přebytek je odstraněn ledvinami ve formě moči nebo potu kůží.

(Užitečné návyky)

Rakovina tlustého střeva: detekce v raném stádiu

Rakovina tlustého střeva: detekce v raném stádiu

Rakovina tlustého střeva je velmi nebezpečné a těžké odhalit. Tam jsou některé příznaky, které mohou být časné příznaky onemocnění. Učit se z tohoto článku, jak odhalit rakovinu tlustého střeva v počáteční fázi. Rakovina tlustého střeva je diagnostikována častěji než u jiných typů rakoviny po celém světě.

(Užitečné návyky)