šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky


šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky

Užitečné udržení dobrého zdraví poměrně snadno, je to jen otázka návyků, které mohou tvořit každý den a přidat do našeho každodenního života, a to zatímco výdajů na desetník. Zdravý životní styl je záležitostí volby, protože existuje mnoho věcí, které můžeme pro naše zdraví snadno využít. A bohužel, jsme obklopeni stejným množstvím mýtů a polopravd, které nás vedou cesty, nás nutí si myslet, že děláme správnou věc pro sebe a pro své zdraví, zatímco ve skutečnosti mohou způsobit pravý opak efekt. Proto v tomto článku vám řekneme o 8 špatných návycích, které obvykle považujeme za užitečné.

Použití bez tuku produkty, aby se zabránilo nežádoucímu hmotnosti

K dnešnímu dni je v každém obchodě s potravinami můžeme najít velkou škálu nízkotučných potravin, které se obvykle doporučuje pro lidi s vysokou hladinou cholesterolu nebo sklonem k obezitě. Ale málokdo ví, že potraviny s obsahem tuku 0% nepomůže v případě obezity, protože obsahují mouku, rafinovaný cukr a mnoho dalších přísad, naopak, může zvýšit riziko přibývání na váze.

Pít vodu po celý den

Není pochyb o tom, že voda je velmi užitečné a důležité pro udržení správné fungování všech systémů a orgánů našeho těla. Nicméně, spotřebovávající nadměrné množství vody po celý den může změnit funkci ledvin a složení krve. Proto odborníci důrazně doporučují pití 6-8 sklenic čisté vody denně nebo maximálně 2 litry.

Získat vitamín D přes sluneční expozice

slunečního záření je jeden způsob, jak pomoci dostat plnou dávku vitaminu D. Ale aby naše tělo bylo schopen zvládnout tento vitamín, musíme zůstat na slunci, aniž by proti slunečnímu záření, nebo z opalovací krém s nízkým ochranným faktorem, který zase může způsobit vážné poškození naší pokožky. Nadměrné sluneční záření může způsobit nejen vážné spáleniny a suchou pokožku, ale i rakovinu kůže.

Cvičení pro svaly tisku

Cvičení pro svalovou masáž opravdu pomáhají spalovat tuk v břiše. Ale mnoho lidí se mylně mysleli, že právě provedením těchto cvičení můžete získat ploché břicho, aniž by přemýšlel o tom, že k dosažení požadovaného výsledku, Je důležité dodržovat zdravou a vyváženou stravu, a provádět další fyzické cvičení. Brát vitaminové doplňky

Pokud jde o vitaminy a minerální látky, většina lidí si myslí, že čím více vitamínů, které užíváte, tím lépe je pro vaše tělo. To však není zcela pravda. Nadměrný příjem vitamínových doplňků může vést k negativním účinkům na zdraví. V žádném případě neužíváte vitamíny bez předchozího souhlasu se svým lékařem. Je lepší se pokusit, aby vám potřebné vitamíny a minerály ze zdravé a vyvážené stravy.

Bělení zubů Bělení zubů je obvykle vyrobena vrátit zuby na jejich přirozenou bělost. Ale lidé, kteří zneužívají produkty a postupy pro bělení zubů riziko trpí takovými nemocemi jako blancorexia, a může cítit trhlin v zubní sklovině, zvýšená citlivost zubů, a v extrémních případech dokonce zcela mění chutě a vůně.

Použití vatové tyčinky na čištění uší

Většina lidí mají tendenci se domnívat, že čištění uší je záležitostí každodenní hygieny, ale není tomu tak. ušního mazu čistí a maže zvukovodu, ale také chrání před bakteriemi a jinými externími nečistotami. Když jsme se odstranit síru, děláme vnitřní ucho vnímavější k nákaze - ale ještě horší, pomocí vatových tyčinek, jsme vlastně narazil do části síry, čímž se zvyšuje riziko dopravní zácpy. Výsledkem je, že to může způsobit zhoršení sluchu nebo ztrátu tím, že blokuje cestu do zvukovodu.

jíst za dva během těhotenství

Některé ženy mají mylnou představu, že v průběhu těhotenství by měli jíst dvakrát. To je velmi vážná chyba, která může způsobit nadváhou v průběhu těhotenství a vést k dalším rizikovým faktorům, jako je gestační diabetes, problémy při porodu, a nejhorší ze všech, urychlený vývoj embrya. Při běžném vyšetření, lékař pravděpodobně doporučí, abyste dodržovat zdravou, vyváženou stravu a jen zvyšují kyselinu listovou v případě další potřeby.


Proč je užitečné vypít vodu na prázdný žaludek?

Proč je užitečné vypít vodu na prázdný žaludek?

Již víte, že vaše tělo potřebuje každý den hodně vody, aby udrželo správnou hladinu tekutin a fungovalo správně. Tato důležitá tekutina má mnoho dobrých zdravotních vlastností, které si často nevšimujeme , ačkoli ve skutečnosti by bez nich lidé prostě nemohli žít. Podle odborníků tvoří vaše svaly 75% vody, mozek je 90%, 22% vody je cysty a 83% v krvi.

(Užitečné návyky)

Užitečné návyky pro rychlé vytáčení sval

Užitečné návyky pro rychlé vytáčení sval

Nastavte užitečné návyky svalu je jedním z hlavních cílů těch, kteří chtějí silnou a tónovaný tělo. Svalová hmotnost přímo závisí na objemu tkání ve svalech vnitřních orgánů . Jinými slovy, jedná se o množství svalů bez ohledu na tuky, čímž se člověk stává silnějším a trvanlivým. Získání svalové hmoty však není tak snadné, protože je pro to nutné, aby se pravidelně vyvíjelo velké úsilí.

(Užitečné návyky)