8 Důvodů, proč se nemůžete zbavit nadváhy


8 Důvodů, proč se nemůžete zbavit nadváhy

Mnoho lidí neustále hledá způsoby, jak zhubnout.

V této věci, a to nejen ve vzhledu, ale také v tom, že lidé s obezitou či nadváhou pochopili, že je důležité zhubnout o své zdraví a pohodu.

Jak víte, je dokázáno, správná výživa a fyzická aktivita jsou základní součásti úspěšné úbytky hmotnosti.

Ale to není všechno.

Existuje mnoho dalších faktorů, které ovlivňují zmizení nebo vznik dalších kilogramů.

To vysvětluje, proč někteří lidé nedokáží dosáhnout své ideální hmotnosti, a to navzdory tomu, že dobře jedí a pečlivě řídí kalorie.

Pokud se vám zdá, že výše uvedená situace je známá, nepokládejte ruce. Naučte se 8 faktorů, které vysvětlují možné příčiny problémů se ztrátou hmotnosti.

1. Můžete zapomenout na pití vody

Většina odborníků na výživu doporučují pití 6-8 sklenic vody denně kromě zdravé výživy.

Tato cenná tekutina je důležitá pro správnou hydrataci těla a pomáhá většině systémů pracovat správně.

Denní spotřeba vody přispívá k eliminaci toxinů a umožňuje ovládat touhu mít občerstvení.

Nezapomeňte si přečíst: 7 Tyto výrobky účinně dietní

2. Můžete dělat jen kardio

Ano, je pravda, že kardio cvičenívelmi užitečné pro lidi, kteří se snaží, aby spalování tuků rychle.

Pokud však omezujete své tréninky na tento typ fyzické aktivity, může skutečně zabránit dosažení požadovaného cíle.

Profesionální trenéři radit kombinovat kardio s silovým tréninkem, k rychlému dosažení pozitivních výsledků.

3. Vaše porce jsou příliš velké

Ať už bylo jídlo zdravé, je důležité pochopit, že obsahuje kalorie. Proto přejídání může také přidat další kilo.

Ořechy, olivový olej a čokoláda - zde jsou některé příklady užitečných potravin, které by měly být konzumovány v malých porcích.

4. Nespíte dobře

Lidé, kteří nemohou dobře spát, často získávají váhu rychleji než ti, kteří dobře spí.

Poruchy spánku ovlivňují metabolický rytmus a aktivitu hormonů hladu, jako je leptin a grelin.

Leptin je zodpovědný za to, že vysílá signály do mozku, že má přestat jíst, zatímco Grelin stimuluje hlad.

Lidé, kteří trpí nespavostí nebo nedosypayut, snížení leptinu a ghrelinu - vzrostl. To znamená, že jsou náchylní k přejídání, což je důvod, proč jsou s větší pravděpodobností nadváhou.

Chcete-li vyřešit tento problém, doporučuje se dodržovat režim spánku, který zahrnuje nejméně 8 hodin nepřetržitého odpočinku.

5. Sedíte celý den v práci

moderního životního stylu a technologický rozvoj vedly k tomu, že většina z nás musí sedět celý den.

potřebují pracovat mnoho hodin u počítače nebo jiného zařízení výrazně zvýšil podíl osob s bydlištěm v sedě.

Aby se zabránilo problémům s metabolismem a obezitou, je důležité udělat hodně přestávky během pracovního dne a, pokud je to možné, jděte na krátkou procházku nebo do posilovny.

6. Máte hormonální problémy

Hormonální problémy - to je jedna z nejčastějších překážek v cestě ke ztrátě hmotnosti.

Ačkoli mnoho lidí nemusí dávat pozor na to, že hormony ovlivňují metabolismus a další procesy nezbytný pro udržení zdravé hmotnosti.

hormonální poruchy, jako je hypotyreóza, syndrom polycystických vaječníků a inzulinové rezistence se může zabránit při redukci hmotnosti.

Je velmi důležité poradit se s lékařem o těchto problémech, proto, že často vyžadují léčbu a pravidelné recenze, které pomáhají snižovat jejich příznaky.

Pokud vám byla diagnostikována jedna z těchto poruch, měli byste zlepšit své stravovací návyky a pečlivě sledovat příjem kalorií.

7. Jste neustále ve stresu

Pokud máte příliš mnoho stresu ve svém životě, může to významně ovlivnit vaše hubnutí.

Stres zvyšuje hladinu kortizolu. Tento hormon ovlivňuje nejen emotivní zdraví člověka, ale také zvyšuje chuť k jídlu a pravděpodobnost nadměrného příjmu kalorií. 8.

budete konzumovat nápoje s obsahem

s vysokým obsahem cukru sycenou oxidem uhličitým a nealkoholických nápojů si koupíte v obchodě, nikdy nemůže nahradit vodu a čerstvý džus, , protože obsahují živiny a mají příliš mnoho cukru.

Ačkoli většina lidí, kteří mají rádi takové nápoje ignorovat jí ublížit, a to hydratuje těla a je velmi uspokojující.

Je to všechno o tobě? Jak jste se právě naučil , existuje mnoho faktorů, které vám brání udržovat zdravou a zdravou váhu.

Zkuste zjistit, jaké kroky je třeba podniknout, začít je dělat a pamatujte, že musíte vždy sledovat zdravou výživu a plán cvičení.


Výrobků a zvyků, které podporují Hubnutí Hubnutí

Výrobků a zvyků, které podporují Hubnutí Hubnutí

Mezi mnoha druhů potravin, tam jsou některé, které mohou přispět k dosažení požadovaných výsledků v hubnutí: rychle zhubnout a zabránit hromadění tuku v těle. Bylo by užitečné a zajímavé zjistit, jaké jsou tyto návyky a jak můžete využít jejich vlastnosti k podpoře postavy. Navíc způsob života, který vedete, je také důležitý pro udržení správné tělesné hmotnosti.

(Ztráta váhy)

Jak zhubnout a posilovat svaly

Jak zhubnout a posilovat svaly

Hubnutí Pravděpodobně jste si myslel o tom mnohokrát: podařilo zhubnout, ale svaly stávají měkčí a kůže ochablé. To vás nemá ráda a vypadá špatně. Co mám dělat? Dieta je nezbytná pro dosažení požadované rovnováhy a požadované svalové síly. Kombinujte je se správným tréninkem a malými každodenními úsilím , které vám umožní získat postavu vašich snů.

(Ztráta váhy)