8 Důsledků nedostatku spánku


8 Důsledků nedostatku spánku

Dobrý spánek každou noc po dobu nejméně 8 hodin - rozhodujícím faktorem pro dobré tělesné a duševní zdraví.

Přestože vám to nemusí věnovat pozornost, nedostatek spánku vede k různým negativním reakcím, které v průběhu času významně ovlivňují kvalitu života.

Když tělo odpočívá, dochází k důležitým procesům. Mezi ně patří vylučování hormonů, metabolické procesy, stejně jako všeobecná obnova energie.

Takže když váš spánek je přerušen, nebo celkový počet hodin spánku se snižuje, je fyzické a emocionální příznaky iyni, komplikující každodenní život.

Vzhledem k tomu, že mnoho lidí stále o těchto účincích neví, chtěli bychom zdůraznit 8 jádro.

Další informace o nich!

1. Potrat zvyšuje krevní tlak

Špatná kvalita spánku ovlivňuje tepny a průtok krve, přetížení srdce.

Vzhledem k nedostatku kontroly může vyvinout hypertenze se systolickým tlakem 132, když je dokonalé číslo je menší než 120. 2.

chuť stoupá spánku spojené se zvýšenou index tělesné hmotnosti (BMI), protože zvyšuje chuť k jídlu.

Když nespíte, hladina leptinu je snížena - hormon zodpovědný za kontrolu chuti k jídlu. Místo toho se zvyšuje hladina grelínu, známého také jako hladový hormon.

Pokud nedostanete dostatek spánku, budete konzumovat více sacharidů a cukrupo celý den. 3.

imunitní systém je oslaben fyzického vyčerpání cítíte po spánku má přímý vliv na imunitní systém, snižuje tvorbu protilátek, které bojují proti škodlivé patogeny.

To znamená, že existuje zvýšené riziko vývoje bakteriálních a virových infekcí, kromě autoimunních patogenů.

4. Kognitivní potíže

To je zdraví mozku a nervového systému, které jsou nejvíce ohroženy kvůli nedostatku spánku.

Z tohoto důvodu lidé s nespavostí mají problémy se soustředěním a kognitivní aktivitou. Po špatném spánku je často obtížnější přijímat rozhodnutí a ukládat informace.

Mozál už nefunguje tak, jak by měl. Po uvolnění proteinů se vytvoří plak a v důsledku toho existuje riziko vývoje demence a Alzheimerovy choroby.

5. Cítíte stres a depresi

Opakující se emoční nerovnováha se často vyskytují kvůli špatné kvalitě spánkupo několik nocí za sebou.

Jedna taková noc vás otravuje a pár nocí může způsobit opravdovou depresi.

Podexpozice ovlivňuje aktivitu neurotransmiterů, snižuje jejich sekreci a zvyšuje hladiny kortizolu. 6.

zvyšuje riziko vzniku diabetu 2. typu

málo lidí ví, ale sen, který trvá méně než 8 hodin denně, zvyšuje riziko vzniku diabetu 2. typu. ○ Ohniska interferují s metabolickými procesy, které regulují hladiny glukózy, což vytváří akumulaci, která může být nebezpečná.

Kromě toho také

snižuje citlivost na inzulín. Inzulin - hormon, který hraje důležitou roli při kontrole hladiny cukru v krvi. 7. Můžete získat váhu

Kromě zvýšení chuti k jídlu špatná kvalita spánku

zvyšuje pravděpodobnost nárůstu hmotnosti. Kromě nadměrného příjmu kalorií existují některé hormonální nerovnováhy, které narušují metabolismus.

V důsledku toho - schopnost těla využívat tuk a cukr jako zdroj energie snižuje jeho schopnost akumulace.

8. Zvýšený zánět Je velmi pravděpodobné, že kvůli nedostatku spánku se probudíte se zánětem kloubů nebo žaludku.

Potom, protože zánět může být způsoben mnoha různými faktory, v tomto případě je to důsledek nerovnováhy v zánětu tkání způsobené nedostatkem spánku.

Je velmi důležité správně léčit zánět jako dobrý odpočinek, protože

nadměrný zánět zvyšuje riziko vývoje chronických onemocnění.

Jak vidíte, sen není jen dobitím baterií.Je to důležitý zvyk pro dobré zdraví.

Pokuste se spát doporučené množství hodin a nebudete muset vypořádat s těmito negativními důsledky.


Znaky, které jste laktózu, a nemusíte odhadnout o tom

Znaky, které jste laktózu, a nemusíte odhadnout o tom

Zatímco někteří lidé se domnívají, že potravinové alergie může být otevření nového století, ve skutečnosti neexistuje, protože když lidé začali pít mléko a jíst obilovin a luštěnin kultury Dnes popsat příznaky intolerance laktózy, takže si můžete určit přítomnost při problémech s trávením těchto potravin.

(Zajímavosti)

Pravá síla se měří odvahou

Pravá síla se měří odvahou

Ti, kteří věří, že síla je měřena schopností nosit těžké věci na zádech a srdci, jsou velmi zavádějící. Být silný neznamená mlčení, vzdát se nebo vydržet obraz a šikanování. Osoba, která je silná v duchu, oponuje potížím, překonává je a opouští je v minulosti. V dnešní společnosti, čím víc jste vzdělaní, tím víc víte, že utrpení je považováno za odvahu.

(Zajímavosti)