Alkalické diety jsou zdravé recepty


Alkalické diety jsou zdravé recepty

Proč by měly dodržovat alkalické dietu? Pravděpodobně jste slyšeli o výhodách takové stravy v mnoha případech, to je pravda. Studie prokázaly, že tělo vyžaduje rovnováhu mírně zásadité pH a vyvážené tělo - zdravé tělo.

Většina výrobků, které konzumujeme každý den, příliš kyselá. Sůl, tuk, zpracované potraviny, cukrovinky ... Vytvářejí kyselé prostředí pro buňky v dlouhodobém horizontu zvýší vaše šance, že trpí zdravotními problémy. Tak co byste měli dělat? Můžete začít vytvářet alkalickou kyselinu vyvážení prostřednictvím správné výživy.

Dnes budeme dát nějaké skvělé rady. Podívejte se na ně v praxi!

alkalické dieta: 8 možnosti snídaně

Jak jsme již několikrát poukázal na to, že nejlepší, co můžete udělat pro své zdraví, je začít den se sklenicí vody při pokojové teplotě s trochou citronové šťávy. Musíme vždy vypít nápoj na lačný žaludek a čekat půl hodiny před snídaní.

mohou trávit čas se osprchovat, nebo se mohou setkávat. Po 30 minutáchvyzkoušet některý z těchto zajímavých možností k snídani:

  • mísa plátky jablka a melounu.
  • omeleta se špenátem a sklenici mrkvové šťávy.
  • Zelený čaj s celozrnný chléb a cherry rajčátky.
  • Gazy z jablek a řepa. Dýňová semínka s medem.
  • Palačinky s špenát a pšeničných klíčků. šálku ananasové šťávy.
  • hruškové šťávy, misku višní, melounu a nasekanými lískovými oříšky nebo mandlemi. Zelený čaj
  • , mísa data a sušeného ovoce. omeleta se dvěma stroužky česneku.
  • Glass přírodní jablečný džus, dvě vařená mrkev zapečené s trochou skořice. Celozrnný chléb s několika cherry rajčátky. Chutné! Alkalické dieta

8 jídelní možnosti Time

večeři a pak naše doporučení je nejpopulárnější salát z čerstvého zelí. Máte rádi salát? Pokud tomu tak je, ukazují fantazii a začít vytvářet vynikající různé pokrmy, plné vitamínů a živin, které také vytváří vyvážený pH perfektní kombinaci alkalických a kyselých produktů. Chcete se naučit některé jednoduché příklady? Zelený salát

  • : listy salátu. Olivy. Plátky okurky a pár červených hroznů. Přidejte sýr a sezónu s tímto salát jablečného octa a trochou olivového oleje.
  • Zelený koktejl:koktejl s kapustou, okurkou, celerem a pol sklenicí vody. Také stojí za přidání trochu olivového oleje. Podávejte s lavash a cherry rajčaty.
  • Omeleta se špenátem a česnekempodávaná se salátem s vlašskými ořechy, listy celeru a salátu.
  • Sklenice šťávy z řepy a jablek. Třešňové rajčata s česnekem.
  • Grilované kuřecí prsa s cibulí.
  • Zeleninová šťáva se špenátem a celerem. Pšeničný chléb s hořčicí, salátem a rajčaty.
  • salát se špenátem, vlašské ořechy a kousky oranžové.
  • Kuřecí prsa s rajčaty a česnekem. Salát s celerem, vlašskými ořechy a nakrájenými jablky.

Alkalická strava: doporučení pro odpoledne

  • Barva šťávy.
  • zelený čaj.
  • Jedno nakrájené jablko s ořechy nebo mandlemi.
  • Jakékoliv bobule, například ostružiny nebo borůvky. Jsou skvělé pro přidání banánového koktejlu.

Alkalická strava: 8 možností večeře

  • Mrkev polévka s dýní. Pečené ryby s olivovým olejem a cibulí.
  • Pikantní pyré. Pečené kuřecí prsíčka s malým množstvím hořčice a cherry rajčat.
  • Ryby s rýží, naplněné malým množstvím citronové šťávy a olivového oleje.
  • Pečená dýně.Omelet.
  • Celerová polévka a plátky mandlí. Pšeničný chléb s rajčaty třešní a pepřem.
  • salát se zelím, rajčaty a malými kuřecími plátky.
  • Pečené brambory s olivovým olejem. Rybí a jablečný koktejl.
  • karamelizovaná mrkva se skořicí. Celozrnná rýže s rozinkami a mandlemi, plná šťávy z poloviny citronu.

V souhrnu bychom měli vzít na vědomí, že v ideálním případě bychom měli dodržovat tuto stravu nejméně třikrát týdně. Nicméně je stále třeba mít na paměti něco. Každodenní život, plný stresových situací, porušuje rovnováhu těla. Oslabuje imunitní systém a způsobuje nerovnováhu pH.

Když mají buňky vysokou kyselost, nejsou schopné transportovat dostatek kyslíku a nakonec mohou negativně ovlivnit celkové zdraví. Takpostupujte podle těchto tipů pro zlepšení kvality života:

  • Alkoholické konzumy konzumujte nejméně třikrát týdně.
  • Správně řešit stresující a rušivé situace.
  • Pravidelně hrát sporty.
  • pijte spoustu tekutiny.
  • Pravidelně projděte lékařské vyšetření, abyste kontrolovali rovnováhu pH.


Zdravý a aktivní start do nového dne s citronem, česnekem a medových receptů

Zdravý a aktivní start do nového dne s citronem, česnekem a medových receptů

Zkoušeli jste někdy smíchat med, česnek a citron? Taková kombinace se může zdát spíše podivná, protože všechny tyto ingredience se dobře nesmějí. Ale ve skutečnosti to vůbec není. Věřte tomu nebo ne, ale pár "česnek - med" je dobře znám při vaření. Navíc, tyto výrobky byly po staletí používány v přírodní medicíně ke zlepšení fungování imunitního systému.

(Recepty)

Lavender limonáda hlavy

Lavender limonáda hlavy

Recepty Náš život je plný zážitků, rutinní a stres. Proto tisíce lidí trpí přetrvávající bolesti hlavy a zvýšená úzkost. tlak z mnoha povinností, vnitřních záležitostí a trvalý vliv nepříjemných zvuků vytváří velmi silný tlak, který je převeden na tento typ bolesti. Největším problémem pro nás je, že nemůžeme opustit své každodenní povinnosti.

(Recepty)