8 Domácích cvičení na trénink svalů


8 Domácích cvičení na trénink svalů

Chcete trénovat svaly, ale nemáte čas jít do posilovny? Sportovní haly se otevřou ve všech velkých městech a dokonce i v malých osadách. Mnoho lidí však stále nemůže pravidelně chodit do posilovny.

Pracovní doba je stále flexibilnější. To obvykle znamená, že víte, kdy začít pracovat, ale nevíte, kdy skončíte. Někdy ani nevíte, kdy začnete.

V důsledku toho se zvyšuje počet lidí, kteří se rozhodnou trénovat doma. Kromě toho, že je levnější, umožňuje vám trénovat bez tlaku nebo stresu. Potřebujete jen touhu a účinný program, který vám pomůže udržet si způsobilost.

Nejsložitější součástí je rozvoj domácího tréninku zaměřeného na trénink svalů. Může být pro vás obtížné určit nejlepší cvičení.

Známe to, chceme vám nabídnout dobrý základ pro dosažení vašich cílů. Také

nemusíte používat činky nebo elastické proužky! S židlí, stoličkou nebo postelí budete mít dost pro posílení všech svalových skupin. Nemluvě o tom, že

to dokážete za půl hodiny! Za uplynulých 1,5 měsíců uvidíte významná zlepšení. Nicméně,

je skvělé trénovat alespoň dvakrát týdně a dělat 25 opakování každého cvičení.Jak trénovat doma svaly

1. 5-minutové zahřívání

Nenechte si ujít tuto část.

Je velmi důležité vyhnout se zranění. To také umožňuje svalům vynaložit největší úsilí. Budete mít lepší výsledky, pokud se dostanete dobře. Zahrnuje jogging. Pokud to nemůžete udělat doma, můžete

stoupat po schodech mírným tempem. To je silnější možnost. Kromě toho začnete také přinést spodní tělo k tónu a současně dělat kardio. 2. Schody pro nohy a hýždě

Pokud nemáte takový simulátor, můžete použít nízkou lavici nebo schody.

Vezměte krok opěrky nohou. Pak vylezte na další nohu. Vraťte se ve stejném pořadí.

  • Zkuste zadržet záda co možná nejpřísněji, aniž by došlo k namáhání.
  • Když vyjedete na plošinu, zastavte se na úplné zastavení, aby byl trénink silnější.
  • 3. Kýchání a hýždě

Pro toto cvičení

  • potřebujete židli nebo postel a polštář. Lehněte si na zádech. Pak položte kotník na židli a podepřete krk polštářem.
  • Položte ruce na hruď.
  • Zvedněte hýždě co nejvyšší. 4. Celý výcvik stehen a zadeček

Toto cvičení je pokračováním předchozího.

Držte opačnou pozici a držte ruce na židli.

  • Vezmi jednu nohu zpátky. Pak vezměte další nohu.
  • Proveďte 25 opakování.
  • Musíš poslouchat své tělo. Nenechte se přinutit k namáhání. 5. Jak trénovat lýtkové svaly doma

Nyní najděte židli, která vás může podporovat. Dáte mu ruce.

Postavte se na prsty jedné nohy. Jak to uděláte,

  • ohnout jinou nohu pod úhlem. Až to uděláte 25krát, udělejte totéž z jiné nohy.
  • 6. Cvičení na boky

Jedná se o jednu z nejjednodušších a nejzajímavějších cvičení.

Položte nohy a přemístěte váhu na jednu nohu a potom na druhou.

  • Doporučujeme dělat to pro hudbu. Pak se cvičení změní v tanec. Zkuste a uvidíte sami sebe!
  • 7. Stiskněte svaly

Pro toto cvičení použijeme křeslo na podporu.

položte na podlahu a položte nohy na židli, abyste je podporili. Ujistěte se, že klečí.

  • Zvedněte kufřík. Buďte ale opatrní se zády. Pamatujte, že
  • úsilí by mělo být stisknuto, ne krk, jinak by mohlo být zraněno. 8. Jak trénovat svaly tisku

Lehněte si na zádech, vytáhněte ruce ven.

  • Ohněte kolena a snažte se je utáhnout co nejblíže hrudníku. Potom se vraťte do výchozí pozice.
  • Když si na to zvyknete, budete také moci vycvičit vaše splétání. Za tímto účelem překračujte nohy.
  • Jak jsme již na začátku řekli, budete

potřebovat pouze půl hodiny, než dokončíte tyto 8 cvičení, abyste si doma vycvičovali svaly. Nedělejte si starosti a začněte tyto cviky dnes. Představte si tělo, které chcete mít.

Přemýšlejte o tom, co chcete být. Tímto cvičením získáte podvědomě pozitivní impulsy.

To bude vaše motivace. Zkuste a řekněte, co jste uspěli!


Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk

Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk

Tento 15-minutový trénink je skvělý pro ty, kteří chtějí zvyknout na cvičení. Skládá se ze souboru cvičení, které jsou velmi snadné. Tajemství je udržet si záda rovně a dýchat správně. Většina školení o spalování tuku nás přemýšlí o dlouhém a velkém úsilí. To však není pravda. Ne všechna cvičení jsou tak vyčerpávající.

(Ztráta váhy)

3 Nápojů pro očistu těla toxiny a hubnutí hubnutí

3 Nápojů pro očistu těla toxiny a hubnutí hubnutí

Usnadňují ploché břicho, protože tuk má tendenci hromadit nejvíce v této oblasti těla. Fyzické cvičení a zdravá výživa nestačí k dokonalému žaludku. To může být důsledkem mnoha faktorů, jako je zadržování tekutin a akumulace toxinů v těle. opravdu důležité držet pravidelné detoxikaci organismu, pomáhají eliminovat plýtvání a poskytne mu živiny potřebné pro správný provoz.

(Ztráta váhy)