7 Návyků, aby se zabránilo mrtvice


7 Návyků, aby se zabránilo mrtvice

užitečné návyky Zdvih je jednou z nejčastějších neurologických poruch.I když je nejběžnější u lidí ve věku nad 65 let, neměli bychom zapomínat, že mladí lidé nejsou imunní vůči této závažné zdravotní problém.

Existují dva typy mozkových příhod: ischemická a hemoragická.

Dnes nelze zabránit žádnému typu. Každý z nás, bez ohledu na věk, pohlaví nebo rase, se mohou stát obětí mrtvice.

však ve svých rukou rizikových faktorů, které přímo souvisejí s životním stylem a návyky.

Všichni víme, jsou určité věci, které děláme v každodenním životě, které ovlivňují naše zdraví: kouření, sedavý způsob života, atd.

Je nutné pochopit rizika přijmout skutečnou odpovědnost a kontrolu pod těmito faktory, jako je to možné. Dnes začíná

lépe postarat se o sebe a žít v harmonii se svým tělem a emocemi, aby se snížilo riziko vzniku cévní mozkové příhody. 1.

kontrola krevního tlaku Krevní tlak je klíčovým faktorem, aby se zabránilo infarkty a mozkové příhody.

Problémem je, že tento důležitý indikátor zdraví často ignorujeme. Někdy se stýkáme

bolesti hlavy, zrychlený srdeční tep nebo závratě jednoduchého únavy z každodenního života. Setkáte-li se tyto příznaky, je důležité udělat správnou věc - k lékaři, aby převzal kontrolu krevního tlaku.

Jak mohu snížit arteriální tlak?

  • Spotřebujte méně soli.
  • Vyhněte se vysokým hladinám cholesterolu.
  • Zvýšit konzumaci čerstvého ovoce a zeleniny a celozrnných výrobků (s vysokým obsahem vlákniny).
  • Nezůstávejte dlouho.
  • Pokud jste kuřák, zkuste to dnes změnit. 2.

Kontrola váhy obezita, spolu s komplikací spojených s obezitou (vysoký krevní tlak, diabetes), zvyšuje pravděpodobnost mrtvice.

Jak zhubnout ve zdravém jídelníčku Před

poradit se s lékařem, aby se najít nejlepší způsob, jak (někdy vážit problémy spojené s hormonálními poruchami, které mají být kontrolována).

  • Proveďte aerobní cvičení. Pití spoustu vody.
  • Jezte 5 malých porcí po celý den.
  • Jezte ovoce, zeleniny a zdroje vlákniny, jako jsou oves a Chia semen.
  • Odstraňte nasycené tuky z jídelníčku. 3. Naučte
  • rodinnou anamnézu onemocnění

Někteří lidé mají vyšší riziko mrtvice než ostatní. Mluvíme nejen o způsobu života. Někdy

důležitým faktorem je rodinná historie. vždy být vědomi rodinné historie, prarodiče, tety a strýcové, a samozřejmě rodiče.

Pokud někdo zemřel na mrtvici, tato informace přišla k lékaři, takže můžete, pokud je to vůbec možné přijmout příslušná opatření.

Stojí za zmínku, že mají v rodinné anamnéze mrtvici, neznamená, že máte to bude také:

zvyšuje riziko, ale ne 100%. 4. nejlepší dieta pro prevenci mrtvice

Je pravda, že na řízení napětí, pravidelné cvičení a zdravá pestrá strava může pomoci zabránit mnoha nemocem.

V tomto případě snížit pravděpodobnost mrtvice musí být přidána ke stravě těchto potravin: mrkev

  • růžičková kapusta rajče avokádo
  • melouny a vodní melouny sardinky v olivovém oleji
  • zeleného čaje vlašské ořechy
  • oves 5. Podle fibrilaci fibrilace fibrilace síní

je typ arytmie, když srdce bije abnormálně

.Tento problém nastává, když se v srdci vytvoří tromb. Mohou dostat mozek a způsobit mrtvici.

Budete-li pozorovat únavu, bušení srdce, bolesti hlavy nebo dýchací problémy by okamžitě informovat svého lékaře.

6. Význam prevence a léčby diabetu

Diabetes zhoršuje mrtvici.

Pokud je přívod kyslíku odříznout, obvykle mají jiné tepny, které mohou fungovat jako bočník pro minimalizaci účinku.

Nicméně, pokud máte cukrovku,

cévy mohou být tvrzené nebo zablokování v důsledku aterosklerózy. Krev je proto těžší dostat do mozku.

7. Ukončete kouření

Již jste slyšel, jak důležité je přestat kouřit.

Ale chceme znovu zdůraznit, že se jedná o zvyk pro své zdraví, zejména zdravotní

mozkových cév. tabák urychluje tvorbu krevních sraženin, krev gusteyut vytvořených plaků v tepnách, a zvyšuje se pravděpodobnost mrtvice.

Začněte hned, abyste mohli žít lépe, postarat se o sebe a mít lepší zdraví a kvalitu života.


Kolik let života trvá kouření?

Kolik let života trvá kouření?

Užitečné návyky Většina lidí si myslí, že kouření není tak škodlivé, pokud člověk začne cítit vážné následky. Lidé ne vždy plně pochopit, jak škodlivé může být pro zdraví. Cigarety obsahují mnoho toxických látek, které ovlivňují téměř každý orgán v těle a může způsobit vážná onemocnění, jako je rakovina.

(Užitečné návyky)

4 „Podivné“ tipů pro lepší spánek

4 „Podivné“ tipů pro lepší spánek

Pokud patříte mezi lidi, kteří mají potíže s usínáním , pravděpodobně jste se pokusil pomocí mnoha tipů, snad skoro všechno, o tom, jak rychle usnout a vědět o tipy pro lepší spánek. Čaj, koktejly, léky, ergonomické polštáře ... K dispozici máme mnoho různých možností podporovat lepší spánek a spát. Neustále čteme a slyšíme různé tipy a triky, ale dnes vám ukážeme čtyři efektivní způsoby, které vám pomohou spát a spát lépe a co je dokázáno vědou.

(Užitečné návyky)