7 Změn, které se vyskytují v těle, když přestanete jíst cukr


7 Změn, které se vyskytují v těle, když přestanete jíst cukr

zajímavých faktů Během několika posledních let, experti neustále varoval před nebezpečím cukru pro lidské zdraví. Je to jedna z hlavních příčin diabetu typu 2, kardiovaskulární systém a obezity.

Ačkoliv cukr sám o sobě není nic špatného, ​​neměl by jíst příliš mnoho, zvláště rafinovaný stejně jako nejčastěji lze vidět na pultech obchodů.

To je nalezené v přirozeném stavu v ovoci, které nejsou hrozbou pro zdraví, pokud jedí s mírou. Zdraví odborníci se obávají, protože rafinovaný cukr je obsažen ve stravě většiny lidí. Na chemické úrovni způsobuje stejnou závislost jako kokain.

Úplně přestat jíst cukr se může zdát nerealistická. Protože to nejen prodávat i samostatně jako přísada do potravin, to je také nalezené v sladkostí, připravené jídlo, omáčky a mnoho dalších produktůstore.

Nicméně, lékaři a odborníci na výživu bijí na poplach, aby škody na každý cukr pro tělo a mluvit o tom, co ho může nahradit.

Odstranění cukru ze svého jídelníčku, to může výrazně zlepšit své zdraví a kvalitu života. Dále v článku se dozvíte 7 důvodů, proč byste dnes měli přestat jíst cukr. Budete se cítit více

přivádí Cukr potlačuje leptin, což je hormon v těle, zodpovědný za pocit sytosti po jídle. Výsledkem je nezmrzlá touha po jídle.

Po přestat konzumovat cukr, tělo začne regulovat chuť k jídlu a jídlo vám lepší pocit plnosti, takže budete jíst méně kalorií a sladkosti.

Heart budou lépe chráněni

občerstvení se spoustou cukru a vysokým glykemickým indexem je považována za jednu z příčin zvýšené riziko kardiovaskulárního systému.

spotřeba Disclaimer cukr - je jeden způsob, jak se postarat o srdce a kontrolníchtriglyceridů, typu tuků, který je zodpovědný za udržování kalorií z cukru a snižuje dobrý vliv cholesterolu. Počet

snížit břišní tuk Cukr - vysoce kalorické produkt, který není vitamínů, minerálů a vlákniny . Protože existuje tolik kalorií a jen velmi málo živin, to způsobí tuku akumulace a může vést k obezitě.

studie provedená organizacíEndocrine Society,ukázal, že cukr může vést k hromadění tuku kolem břicha a oblasti pasu. Budete chránit játra

publikované v časopise Nature údajeprůzkumu říkají, , že příliš mnoho cukru ovlivňuje játra, jako je alkohol.

Pokud budete jíst cukr v moderování, bude játra nepracují příliš tvrdé a mají tu nejlepší léčbu.

šance na ledvinové kameny padat

I když ještě není prokázána, nápoje obsahující cukr a rafinovaný cukr obecně vede ke zvýšenému riziku ledvinových kamenů o 25%. Sladké sýrové nápoje mohou toto riziko obecně zvýšit o 33%.

K tomuto problému zabránit, přestat pít tyto nápoje a učinit svou volbu ve prospěch zdravé alternativy, jako jsou přírodní šťávy nebo vody. Brain

budou lépe chráněni Důkazem toho chybí, nicméně, některé studie zjistily, že náhlé změny hladiny cukru v krvi může být jednou z příčin poranění mozku, které ovlivňujípaměti. I když je jasné, že tyto testy se zaměřili svou pozornost na nekontrolované hladiny cukru v krvi, ale ne na cukr přímo.

však známo, že nadměrný příjem cukru je hlavní příčinou vysoké hladiny v krvi. Kůže vypadá mladší

spotřeba

cukru aktivuje proces známý jako hlikatsiya, což vede k poškození kolagenu a elastinu v kůži.

Pokud budete konzumovat méně cukru, kůže je mnohem lepší a pomáhá předcházet předčasnému stárnutí pleti.


Otec tetování provedeno na podporu syna pacienta s rakovinou

Otec tetování provedeno na podporu syna pacienta s rakovinou

Zajímavá fakta Gabrielle Marshall - chlapec osm , kteří za svůj život velice jasně vědom dvou věcí: Je to nejlepší táta na světě a vynikající dlouhou životnost dopředu. to statečné dítě, které miluje všechny kolem, ale rakovinu mozku zanechal hlubokou jizvu na hlavě, které se bývalý ducha a důvěru. Pokud Gabriel není stoupající z titulků, důvod, že jen kladně dojemné a inspirující.

(Zajímavosti)

Test úzkosti

Test úzkosti

My všichni trpíme úzkostí v jednom či druhém čase v našem životě, může to být menší zájem nebo skutečný úzkostný útok. Bez ohledu na vaše zkušenosti byste měli vždy vědět o úzkosti a jejím dopadu na každodenní život. Úzkost může být chronická a oslabující. ◊ Zeptejte se sami sebe: je vaše úroveň úzkosti příliš vysoká?

(Zajímavosti)