7 Cvičení, které posilují břišní svaly


7 Cvičení, které posilují břišní svaly

Hubnutí břicho je jeden z nejtěžších částí těla, aby v tónu a posilují, protože to vyžaduje neustálou snahu zachovat pružnost a zabránit povislá ve středu.

nedostatek pohybu a strava s vysokým obsahem kalorií jsou hlavní příčinou pomalého žaludku a břišní tuk, protože, bohužel, je ta část těla, kde nejjasněji viditelné důsledky sedavého způsobu života a špatné volby potravin.

Získat plochý žaludek může být trochu obtížné, ale je to docela možné. Můžete udělat hodně, abyste dosáhli svého cíle, zlepšit celkový tvar a posílit břišní svaly.

Pokud patříte k těm lidem, kteří nemají čas chodit do posilovny, tak proč nezkusit těchto sedm cvičení na posílení žaludku, aniž by museli opustit domov? Planck

zvedl na nohy destičky Vezměte klasický postoj podporující hmotnost na předloktí a nohy, ujistěte se, že vaše lokty jsou těsně pod ramena. Tělo by mělo tvořit přímku od krku až po patu.

Zvedněte jednu nohu v této poloze. Uchovávejte jej na vzduchu několik sekund, než se vrátíte do původní polohy. Zopakujte tento krok jinou nohou.

Ujistěte se, že stisknete břišní svaly a správně je načtete.

Planck zvedl nohy

Stejně jako v předchozím cvičení, abych se do pozice pásů pomocí předloktí, lokty mírně pod ramene, ale tentokrátput nohy na nízkou lavičku nebo koule.

Celé tělo by mělo být přímo od krku k kotníku a hlava by měla být lehce nakloněna.

utáhněte žaludek a držte jej 10 sekund. Odpočiňte na 10 sekund a opakujte ještě desetkrát. Boční deska

ležící na levé straně na podlaze, zaujmout pozici, že pouze hmotnost přesunula na levém předloktí a na vnitřní straně levé nohy. Koleno by mělo být umístěno těsně pod ramenem a rameno - kolmo k povrchu.

Vytáhněte žaludek a pokuste se držet tuto pozici po dobu 30-40 sekund, poté se přesuňte na druhou stranu.

Bočnice s ohnuté koleno

start ve stejné pozici jako v předchozím cvičení, zvedněte levou nohu a koleno tak, že levá noha pod pravým kolenem.

Tělesná hmotnost by měla zůstat zcela na levém předloktí a na pravé straně nohy.

Uchopte pozici po dobu 30-40 sekund a opakujte z opačné strany. Fasády

nohou Lehněte si na záda, ruce natažené do stran, mírně pokrčte kolena a dejte si nohy na zem.

Držte tuto pozici, pomalu zvedněte nohy, zatímco prsty nejsou nasměrovány ke stropu a stehna jsou částečně zvednuty.

Pomalu otočte nohy k zemi, dokud nedosáhne výchozí polohy, a opakujte tento pohyb 15-25krát. Vždy udržujte váš žaludek napjatý.

chůzi s činkami Vezměte závaží v každé ruce, zvednout ruce nad hlavu a chodit po místnosti pomalu napínat břišní svaly.

Vezměte 15-20 kroků, odpočiňte a opakujte.

Bridge

Toto cvičení je skvělé pro tón břišních svalů a pro boj proti chabému po úbytku hmotnosti.

Lehněte si na zádech na podlahu, nastavte nohy na šířku boků, ruce po stranách rukama na podlaze.

Stlačte břišní svaly, abyste zvedli první kyčle, pak břicho a střední část zad.

Držte ramena na podlazea snažte se držet tuto pozici po dobu 10-15 sekund před odpočíváním. Proveďte 4-8 opakování.

Nezapomeňte!

Výsledky těchto cvičení nebudou vidět okamžitě! Potřebujeme hodně trpělivosti a vytrvalosti, abychom viděli změny. Je důležité, aby tyto cvičení byly součástí vašeho každodenního života nebo je alespoň provést třikrát týdně.


Vyčistit játra a zhubnout

Vyčistit játra a zhubnout

Zdravé a čisté játra bez toxinů je důležitá podmínka pro efektivní a postupné hubnutí. Někdy jíte špatně a dříve nebo později ovlivňuje zdraví. V tomto článku se budeme zabývat některými jednoduchými základními metodami čištění jater, jak se správně postarat o toto důležité tělo, stejně jako vztah mezi zdravím jater a ztrátou hmotnosti.

(Ztráta váhy)

10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku

10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku

Mnoho lidí používá dietu a cvičení k udržení zdraví a krásy se především zaměřuje na odstranění břišního tuku. Bohužel, ve většině lidí přesně v této oblasti hromadí břišní tuk , což vede ke ztrátě ideální postavy a zvyšuje riziko vzniku kardiovaskulárních onemocnění. Dobrou zprávou je, že existují některé speciální cviky ke snížení množství tuku v této oblasti, stejně jako tam jsou určité potraviny, které těží z tuku spalování.

(Ztráta váhy)