10 Užitečné výhody banány


10 Užitečné výhody banány

užitečné návyky pro mnoho let věřili, že jíst banány vede k přibývání na váze, protože obsahují více cukru a kalorií, než většina ovoce.

Nicméně, tato špatná pověst je záležitostí minulosti. Bylo prokázáno, že banány jsou zdrojem vysoce kvalitní výživy v důsledku koncentrace živin v nich a mohou být přidány do jakéhokoliv druhu stravy.

Mnoho lidí začíná pravidelně jíst banány, je to součást jejich každodenní stravy. Přesto jsou nejen výživné, ale i univerzální, zvyšují pocit pohody.

Je třeba také poznamenat, že v obchodě mohou být opravdu levné a jsou k dispozici po celý rok.

Takže si je užijte kdykoliv. Níže ukážeme vám 10 důležitých výhod pro banány, které můžete použít.

1. Podpora zdraví trávicího systému

Banány obsahují značné množství vlákniny, který podporuje střevní tranzit k boji s zácpou.

Jíst banány působí jako přírodní prostředek proti vředům, protože neutralizují žaludeční kyselinu a odstraňují podráždění.

Pomáhají také chránit systém před útoky některých bakterií, které způsobují gastrointestinální problémy.

It fruktoolihosaharydy působí jako probiotických doplňků pro krmení prospěšných bakterií ve střevech a produkovat trávicí enzymy pro lepší vstřebávání živin.

Viz také: Výhody spotřeby zázvoru

2. Posílení svalů

Vzhledem k obsahu draslíku pomáhají banány posílit svaly, což přispívá k rychlejšímu zotavení po cvičení.

3. Boj s únavou

Pocit slabosti a vyčerpání lze léčit s použitím banánů. Je to přirozený regenerátor, který zvyšuje energii a poskytuje tělu potřebné živiny.

Jsou skvělé pro lidi, kteří jsou extrémně chudí nebo mají porušení, které způsobují fyzickou slabost.

4. Přínos krevního tlaku

Nadbytek nedostatku sodíku a draslíku v těle je jedním z důvodů, proč lze hladinu krevního tlaku tak obtížně zvládnout.

Naštěstí toto ovoce obsahuje významné množství draslíku, které je užitečné pro ty, kteří trpí hypertenzí.

5. Snížení rizika kardiovaskulárních onemocnění

Pomoc při kontrole krevního tlaku není jediným přínosem pro zdraví, který banány mohou nabídnout pro kardiovaskulární systém.

Jeho vlastnosti pomáhají udržet srdeční stabilní, a vzhledem k jejich obsahu vlákniny, banány pomáhají kontrolovat hladinu špatného cholesterolu, zabraňují kornatění tepen.

6. Banány jsou nasycené

Namísto způsobení přírůstku hmotnosti jsou banány skvělým doplňkem jakékoli stravy pro úbytek hmotnosti. To je způsobeno skutečností, že jsou jedny z nejhezčích potravindíky sacharidům a obsahu vláken.

Jíst banán může pomoci bojovat s chutí před jídlem a je zdravý způsob, jak zůstat zdravý na delší dobu.

7. Banány pro dobrou kůži

Vitamíny a minerály v bananech jsou velmi užitečné pro pokožku. Jsou nejen užitečné pro masky, ale také vyživují kůži zevnitř.

Jeho antioxidační vlastnosti se potýkají s poškozením buněk a pomáhají obnovovat tkáně, aby se zabránilo včasnému vzniku vrásek. 8.

Anti-anémie jsou bohaté na železo, důležité minerální pro výrobu hemoglobinu v krvi, která je určujícím faktorem při léčbě anémie.

9. Zlepšit náladu

Mnoho lidí tvrdí, že banány jsou nejlepší antidepresiva. Jsou lahodné, nemají žádné vedlejší účinky a mají prospěch celé tělo.

Banány obsahovat nezbytné aminokyselinu s názvem tryptofan, který stimuluje produkci serotoninu v mozku ke zlepšení nálady, prevenci nespavosti a zvýšit pocit pohody.

Doporučujeme čtení: Potraviny, které určitě zlepší náladu

10. přínos banánů do nervového systému

Banana čaje nebo kousek ovoce dodá tělu dostatečné množství vitaminu B, potřeboval uklidnit nervový systém.

Takže si můžete vychutnat pár banánů za týden a nemusíte se bát, aby ztratily váhu. Nejlepší způsob, jak je jíst - syrové nebo sami, v ovocných koktejlech a salátech. Kromě toho můžete využít vlastnosti obsažené v kůži pro přípravu léčivého čaje.

Začněte je přidávat do své stravy a objevte výhody banánů pro zdraví. Užijte si!


Výhody 30minutových ranní procházku návyky

Výhody 30minutových ranní procházku návyky

Užitečnými způsoby, jak zhubnout a udržet si zdravý životní styl. Neměli byste však zapomenout na nutnou ztrátu hmotnosti, která by měla být prováděna neustále, a to nejen krátkodobě, ale v dlouhých intervalech. Proto doporučujeme věnovat nejméně 150 minut týdně mírné fyzické aktivitě. K prevenci onemocnění, jako je vysoký krevní tlak, embolie, deprese, některých druhů rakoviny, srdečních infarktů, obezity a dlouhověkost nabízíme tak často, jak je to možné jít na 30-minutové ranní procházku.

(Užitečné návyky)

7 Praktických tipů pro rychlé odstranění zakladennnya nosu

7 Praktických tipů pro rychlé odstranění zakladennnya nosu

Uzavření užitečné návyky jsou otravné nosní příznaky způsobené alergií nebo dýchací stavu. To je zánět sliznice v nosu, přes který je obtížné dýchat, protože blokuje nosní průchody. Rychlé šíření viru a oslabení imunitního systému zhoršují tento problém a způsobují další příznaky. Zpravidla zmizí po týdnu nebo několika dnech, ale můžete urychlit oživení několika málo samoobslužnými léky na nosní kongesci.

(Užitečné návyky)