Protahovací cvičení bolesti zad


Protahovací cvičení bolesti zad

užitečné návyky Bolest zad a další problémy s beder lze nazvat nemoc 21. století. Nikdo pochybuje o tom.

Příčinou takové bolesti je hlavně nesprávná poloha. Také někdy bolest zad je způsobena skutečností, že člověk sedí po dlouhou dobu u počítače. Problémem je, že se může stát chronickou poruchou. Pokud se bolest stane trvalou, může to v budoucnu způsobit mnoho nepříjemností.

V tomto článku vám chceme říci o souboru cvičení protahování. Jsou ideální pro příležitost, kdy se záda začne modlit za odpočinek.

Cvičení ke snížení bolesti zad

V roce 2010 byla provedena spinální studie. Podle výsledků, 80% na světě dříve či později budou čelit problémům spojeným se zadním.

Taková bolest je považována za chronické onemocnění. Převážně se vyskytuje u dospělých, kteří pracují za určitých pracovních podmínek (pracovníci v kanceláři jsou nejvíce ohroženi).

Dobrou zprávou je, existují určité protahovací cviky, které mohou všichni provádět. Jsou ideální pro dny, kdy nemůžete přesunout hodně kvůli bolesti, nebo kdy by měl dávno sedět v práci nebo jsou daleko od domova, nekonečné řešení případu.

Některé z těchto cvičení lze provádět v práci. Další roztahování by mělo být prováděno v pohodlnějším a klidnějším prostředí. V tomto článku se s vámi podělíme o nejefektivnější cvičení pro protahování zad.

Koleno na hrudi

  • Položte jógu na podlahu. Lehněte si na zádech a natahujte nohy.
  • Zvedněte jedno koleno na hruď. Uchopte ho oběma rukama. Držte tuto pozici po dobu 30 sekund a pak se vraťte do výchozí pozice.
  • Opakujte stejné cvičení na jiné koleno.
  • Udělejte 10 cvičení na každé koleno.
  • Pokud můžete, zkuste trochu složitější verzi tohoto cvičení roztahování:

současně zvedněte obě nohy na hrudníku. Držte se v této pozici místo střídání nohou. Představte si, že jste kamenem a snažíte se zůstat ve stejné pozici co nejdéle.cvičení protažení nohou hamstringy

- je sval, který začíná v pánevní oblasti a jít dolů k holenní kosti. Účastní se pohybů boků. V mnoha případech, když člověk má všeobecnou bolest, je třeba věnovat pozornost těmto šlachám. Chcete-li je protáhnout, sedněte na podlahu.

  • Ohněte své pravé koleno v pravém úhlu.
  • Dostaň prsty na pravou nohu. Potom maximalizujte pravou nohu.
  • V tomto případě musí být záda rovna . Také si musíte pamatovat, že si na sobě vytáhnete ponožku.Držte v této pozici po dobu 20 sekund.
  • Cvičení opakujte třikrát . Poté změňte nohy, abyste provedli stejné roztahování na levé noze.Cvičení pro protažení záda

Toto je další cvičení, které musíte provést na podlaze. Ale v tomto případě nejprve spadnete do žaludku.

Položte ruce za krk a sklopte prsty do zámku.

  • Pak zvedněte ramena a hlavu. Musí se stáhnout zpět, jako byste se pokoušeli dotknout páteře. Nejdůležitější je ohýbat horní a střední část zad s obloukem. Cíťte, jak jsou vaše lopatky sklopené dohromady.
  • Pohyby musí být prováděny pomalu
  • a opatrně. Zatáčení boků

Není to číslo cirkusu a ne cvičení na ruměnech. Spíše naopak - zkroucení boků je skvělý způsob, jak se zbavit bolesti v

páteře .Položte si tvář dolů na rohož jógy, přesně položte nohy a držte je dohromady. Držte ruce po stranách.

  • Otočte boky doprava a ohněte kolena na levou stranu, držte je spolu.
  • Snažte se udržet obě ramena od země.
  • Držte tuto pozici po dobu 10 sekund,
  • odpočiňte a zopakujte cvičení na levé straně. Proveďte 5 opakování na každé straně. Cvičení

táhnoucí kyčlí nebo bolesti zad níže v

tam mnoho lidí, kteří často zvedat těžké předměty nebo jsou na nohou po celý den. Toto cvičení je ideální pro protahování dolní části zad a boků. Postavte se na kolena k podlaze. Nastavte pravou nohu dopředu.

  • Zvedněte tělo a levé koleno. Ponožka levé nohy by měla zůstat na podlaze.
  • Chcete-li zachovat rovnováhu a lepší úsek, uchopte obě ruce na pravé koleno.
  • Uchopte tuto pozici po dobu 30 sekund.
  • Nezapomeňte, že během cvičení by záda měla zůstat plochá. Pak změňte nohy (nyní vložte levou nohu do přední části).
  • Mimo kočku

Tato postoj je tak nazvaná, protože se podobá sání kočky. Kočky se často táhnou po spánku nebo po dlouhém sedění.

Takové cvičení se často používá ve třídách s

pilates . To se také týká regenerační tělesné výchovy, protožepomáhá zlepšit pružnost páteře a táhne zadní svaly. Stojte s oběma koleny na podlaze. Dejte dlaně před sebe a držte prsty za sebou.

  • Zdržte záda přesně na několik vteřin. Poté ohněte záda obloukem a zůstaňte v této pozici ještě několik sekund.
  • Naklonit záda v opačném směru a natáhnout břicho.
  • Cvičení opakujte několikrát.
  • Nezapomeňte ovládat své dýchání. Toto cvičení musí být provedeno pomalu.

Úplné protahování zad

Toto cvičení lze provádět na každém pracovním stole nebo doma.

Stojte rovně, zatímco držíte nohy dohromady, a pak se ohněte tak daleko, jak můžete, aby vaše záda byla rovnoběžná s podlahou.

  • Zatáhněte za ruce před sebe, pokud je to možné, tím, že budete držet záda rovnou. K podpoře můžete použít stolek nebo židli.
  • Přesuňte ramena dopředu, abyste protáhli všechny zadní svaly.
  • Držte se v této poloze co nejvíce. Pak pomalu vylézt, aby se vám v hlavě nezabudlo.
  • Pokud je pro vás těžké provést toto cvičení, držet nohy přesně, můžete je rozdělit na šířku ramen.
  • Tato cvičení jsou velmi zajímavá a účinná. A toto je jeden z mála způsobů, jak zmírnit bolesti zad.

Je důležité se postarat o svůj postoj a

vstát a chodit několik minut každou hodinu . Také se ujistěte, že jste v pracovní vzdálenosti od klávesnice a obrazovky počítače.


Jak snížit míru úzkosti pomocí domácí opravné prostředky užitečné návyky

Jak snížit míru úzkosti pomocí domácí opravné prostředky užitečné návyky

ÚZkost dochází náhle a bez varování, což má za následek zrychleného srdečního rytmu, studený pot činy, je třes, bolest břicha, závratě, nevolnost a další symptomy. V dnešním článku nabízíme několik konkrétních řešení ke snížení obav pomocí přírodních prostředků , které obnoví vaši emocionální a emoční rovnováhu.

(Užitečné návyky)

5 Tipů pro štěstí

5 Tipů pro štěstí

ŽIvot musí přinést radost. Často máme pocit, že si nezasloužíme mít dobrý život nebo být šťastní. Nicméně štěstí může a mělo být zvoleno. To není něco, co se stane s vámi bez vaší účasti, ne s čím nemůžete ovlivnit, nebo o němž nemůžete rozhodnout. Jedním z nejlepších tipů pro štěstí je rozpoznat, že vaše myšlenky a akce mohou značně ovlivnit vaši náladu a vnímání.

(Užitečné návyky)