7 Cvičení ke snížení dvojité brady


7 Cvičení ke snížení dvojité brady

Dnes budeme mluvit o dvojité bradě. To může být poměrně malá část těla, ale to nebrání tomu, že je důležité, jak z hlediska estetického az lékařského hlediska. Akumulace tuku v této oblasti vypadá nezajímavě a může být také známkou kardiometabolické poruchy.

Chin může vypadat pomalý nebo provokativní kvůli tuku, který se nahromadil. Naštěstí existuje řešení, které nezahrnuje žádné operacea dělá bradu zdravou, krásnou a slušnou. Pokud máte nadváhu, zlikvidujte několik kilo nebo zkuste nějaké cvičení, které posilují krk a tváře. Níže vám ukážeme, jak odstranit dvojitou bradu. Kliknutím na svůj jazyk

Za prvé, sedět úplně rovný dolní části zad a ramen a šíje úsek (otočit hlavu, jako by se snaží vypadat na strop). V této poloze je jazykem dotknout horní ústa a náklonu hlavy (snaží se dotknout bradou hrudníku).

Udělejte to tak, že držíte jazyk stisknutý na horní část úst. Uvolněte jazyk a vraťte se do původní polohy. Proveďte 20 opakování tohoto cvičení denně.

Infúze rtů

Toto cvičení lze provést sedět nebo stát. Vytáhněte rty co nejdále (nafoukněte rty a vytáhněte krk). Potom, stále s napjatým krčních svalů, nakloňte hlavu, aby se dotkla jeho brady hrudník.

Proveďte toto cvičení bez ohýbání zády a bez pokrčení ramen. Vraťte se do původní polohy. Dělejte asi 20 opakování každý den.

„O“

Stejně jako v předchozích cvičeních, toto cvičení také by mělo být provedeno s rovnými zády a uvolněná ramena. Zatáhněte za krk a vytlačte jej tak, že vytvoříte "O".

Držte si rty v této poloze a protáhněte si krk asi 20 sekund. Vraťte se do výchozí pozice a proveďte 10 opakování tohoto cvičení každý den.

Bít strop

Tentokrát musíte vstát a úplně uvolnit ramena. V této poloze natáhněte krk (natočením hlavy, abyste se podívali na strop).

Stlačte rty, jako byste se snažili líbat strop. Pokusit se protáhnout pusu jak je to možné, cítil, jak se svaly na krku a bradě. Zkuste uchovávat rty v této poloze po dobu nejméně 5 sekund a pak se vrátit do původní polohy. Proveďte 15 opakování tohoto cvičení každý den.

Otáčení krku

Otáčení krku lze provést sedět nebo stát. Pokuste se narovnat páteř co nejvíce a potom přesuňte bradu z jednoho ramena do druhého. Vytvořte půlkruh při přepínání z jednoho ramena do druhého. Ramena by měla být po celou dobu uvolněná. Proveďte 10 opakování každý den. Kromě

Toto cvičení by mělo být provedeno takto: sedí na podlaze, jednou rukou na podlaze jako rekvizita ze vzdálenosti 15 cm od boku. Nyní dejte levou rukou na hlavu, dal mu pravé ucho na boku, jemně tlačí ho za ruku. Držte v této pozici po dobu 10 sekund, pak přejděte na druhou stranu. Proveďte 3 opakování každý den. Hraní si s hlasitým

Postavte se rovně na zadní samohlásky prohovoryuvaty pomalu a zřetelně začínat široce otevřenými ústy. Toto cvičení by mělo být opakováno co nejčastěji.


Pozor! Nezákonné produkty v cyndromi podrážděnosti střev

Pozor! Nezákonné produkty v cyndromi podrážděnosti střev

Užitečné Bohužel, syndrom dráždivého tračníku a její projevy může přinést značné nepohodlí, takže porce dost nepříjemné, a někdy dokonce i provokovat vznik vážnějších zdravotních problémů. Aby se předešlo a zabránilo nežádoucím nemoci je důležité dodržovat správné a zdravé výživy. Vrátil, řekneme vám o produktech, které v žádném případě neměli jíst, pokud trpíte syndromem dráždivého tračníku.

(Užitečné návyky)

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Každý den se musíme rozhodnout: co se nosit, co jíst na snídani, jakou kosmetiku koupit a jaký film si můžete v kině sledovat. Všechny tyto drobné každodenní činnosti určují část našich osobností. Ale to, co nás opravdu určuje, jsou skvělé rozhodnutí, která ovlivňují směr našich životů. Pro lepší porozumění vysvětlujeme: ty, kteří se samy o sobě nerozhodnou, opustí svůj osud v rukou ostatních a ztratí kontrolu nad svým vlastním životem.

(Užitečné návyky)