7 Cvičení pro efektivnější hubnutí


7 Cvičení pro efektivnější hubnutí

Můžete si myslet, že nejlepší cvičení pro hubnutí je jogging. Ve skutečnosti má mnoho výhod a pomůže vám vyhazovat další kilo, ale to není jediná možnost.

Navíc mnoho dalších praktik se může ukázat být ještě užitečnější ve vašem úsilí o snížení tělesné hmotnosti. V dnešním článku chceme sdílet některé z nejúčinnějších cvičení na snížení tělesné hmotnosti.

Výhody běhu

Začněme cviky, které jsou dnes nejpopulárnější. To je velmi jednoduché a vyžaduje pouze pár pohodlné boty. Můžete běžet v parku a nestrávit ani penny. Jedna minuta běžící rychlostí 10 km za hodinu spaluje osm kalorií.

Čím rychleji běžíte, tím více tuku hoříte. Matematika je jednoduchá.

Nicméně, mnoho lidí neradi běží, navzdory vědomí, že to je efektivní cvičení na snížení tělesné hmotnosti, které je dobré pro jejich zdraví. Nedávné studie tvrdí, že vedle tohoto velkého zvyku existují i ​​další možnosti, které mohou být dokonce lepší.

Podle Harolda Gibbonsa, ředitele Národní asociace pro cvičení a cvičení (New York), "spálíte více kalorií při intenzivních cvičeních, než když běžíte."

Rozdíl v tom, kolik resetujete, závisí na tom, jakou práci vyvíjíte, stejně jako na svalovou hmotu, váhu a výšku. A samozřejmě váš věk. Aerobní cvičení je nejlepší způsob spalování tuku. Mělo by být méně intenzivní, ale déle (pokračovat po dobu jedné hodiny). Taneční nebo krokové cvičení - zde jsou dobré příklady.

Jaké jsou nejúčinnější cvičení na snížení tělesné hmotnosti?

Už víte, že běh je dobrá volba, pokud se snažíte zhubnout. Zde jsou některé další možnosti, počínaje těmi, které nejčastěji doporučují lékaři a trenéři:

Cvičení s váhami

Griy - kuličky s perem, které se běžně používají k výcviku čtyřkolek a kyčlí. Zvyšují také úroveň vitality a energie. Můžete vypálit až 20 kalorií za minutu a zvýšit intenzitu srdeční frekvence až na 93%.

Je třeba provádět cvičení s váhou maximálně 20 minut denně.

Swinging váhy jsou velmi složité, protože vaše tělo není zvyklé na toto hnutí. To je skvělý způsob, jak se zbavit břišního tuku, přinést ruku k vašemu tónu a posílit nohy.

Tyto kulky (které se dodávají v různých velikostech) vám pomohou spálit až 300 kalorií za půl hodiny tréninku.

Veslování

Dospělý člověk o hmotnosti 77 kg může za půl hodiny spálit asi 400 kalorií při intenzivním veslování. To je asi 12,5 kalorií za minutu.

Veslování se zaměřuje hlavně na svaly rukou, zad a nohou, i když se předpokládá, že

zahrnuje celé tělo. Je také ideální pro zvýšení kardiovaskulární vytrvalosti. Veslování posiluje kvadriceps a dorzální svaly. Veslování je velmi dobré cvičení na snížení tělesné hmotnosti a pomáhá vám rozvíjet flexibilitu a sílu.

Nemusíte kupovat kánoi, abyste spustili řadu, protože v tělocvičích simuluje tento pohyb mechanismus.

Squatting

Toto je složité a vyčerpávající cvičení, ale stojí za to. Spálíte skoro dvě kalorie pro opakování. Pokud provádíte sedm opakování za minutu, vypalte 10 kalorií.

V ideálním případě musíte provést 10 opakování za minutu (celkem 14 kalorií za minutu). Toto cvičení také pomáhá urychlit metabolismus. Doporučujeme, abyste to udělali v jednoduchém postupu, protože je poměrně komplikované zvládnout. Zapojíte několik svalových skupin současně a spálíte tolik kalorií.

Abyste dosáhli maximálního účinku, měli byste toto cvičení přidat do pravidelných cvičení. Můžete se pokusit udělat 15 stresů, zatímco sedíte na hodinu tréninku.

Skokové lano

Mírná intenzita cvičení zahrnuje přibližně 100 až 120 skoků za minutu. Bude spálit asi 13 kalorií. Lana jsou účinné, protože zahrnují více svalových skupin než běh.

Pomáhá také zlepšit koordinaci, rovnováhu a dovednosti. Skákání má nejen svalové výhody, ale také snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění, osteoporózy, deprese, úzkosti a vysokého krevního tlaku.

A vše, co potřebujete, je provaz!

Jízda na kole

Veškeré kolo se hodí, ale nejlépe horské kolo. Jedna hodina jízdy na kole může spálit až 1500 kalorií (25 za minutu). A není třeba se stěhovat do hor, abyste využili tohoto cvičení.

Jízda na kole posiluje a tónuje svaly nohou, zlepšuje dýchání a srdeční frekvenci.

Crosophite

Dnes je crossfit jedním z nejoblíbenějších způsobů léčby. Objevil se

o vojenských cvičeních ve Spojených státech. Jeden trénink může pomoci spálit mnoho kalorií a další přínos je, že každý člověk dělá tyto cviky svým vlastním tempem. Crosphite se skládá ze série standardních cvičení s některými dalšími.

Je důležité, aby vaše školení probíhalo pod dohledem odborníka. Stojí za to začít s nízkou intenzitou a postupně se stěhovat do velké. Snažte se udělat crossfit 2-3 krát týdně, abyste zvýšili sílu a vytrvalost.

Squatting

Každý ví o tomto cvičení, ale ne každý ví o jejích mnoha výhodách. Můžete vypálit v průměru 13 kalorií za minutu a potřebujete

jen půl hodiny cvičení, abyste viděli nejlepší výsledky. Snažte se vytvořit 8 přístupů s 20 opakováními v každé s 45sekundovou přestávkou mezi nimi.

Squatting bude mít za následek tón nohou a bude je štíhlejší, posílí hýždě a zlepší držení těla. Pokud přidáte činky, pak budete také trénovat ruce.


7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout

7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout

Je pravda, že dnes většina lidí věnuje velkou pozornost jejich hmotnosti. Tento problém ovlivňuje společnost jako celek, stará se o lidi a je přítomen v myslích většiny lidí kvůli zdravotní péči, stejně jako stereotypy ve veřejném mínění jako celku. Z tohoto důvodu existuje mnoho extrémních diet, fyzických cvičení a simulátorů, které slibují skvělé výsledky při snaze zhubnout.

(Ztráta váhy)

Jak se zbavit nadváhy a břišní pomocí zázvor a citron

Jak se zbavit nadváhy a břišní pomocí zázvor a citron

Hubnutí od starověku, zázvorem a citronem používané pro přípravu účinných přírodních prostředků k nadýmání a nadváha. Oba produkty jsou nejen bohatý obsah důležitých vitamínů pro tělo, ale nedílnou součástí vyvážené stravy, protože zázvor a citron mají schopnost urychlit metabolismus a zabránit hromadění tuku.

(Ztráta váhy)