Situace, kdy byste neměli pohybové návyky


Situace, kdy byste neměli pohybové návyky

užitečné zapojit se do sportu - je to nejlepší, co můžete udělat pro to, postarat se o jejich fyzické a duševní zdraví.

cvičení jsou snadné část denního rozvrhu, neberou příliš dlouho a mají tolik výhod, které prostě nemůže být ve srovnání s jinými činnostmi.

Ve skutečnosti, cvičení je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak zvýšit energetickou náklady ke kontrole hmotnosti a prevenci různých typů onemocnění.

Kromě toho pozitivní vliv na kognitivní funkce, fyzickou výdrž a další aspekty, které zlepšují každodenní produktivitu.

Ačkoli doporučené denní cvičení, existují určité situace, kdy je třeba se vyhnout cvičení, aby se zabránilo nežádoucí účinky.

Vzhledem k tomu, mnoho lidí neví, dnes hovoříme o 7 situace, kdy byste neměli vykonávat.

Další informace! 1. Můžete

infekce horečky provázené horečkou, bolestí nebo celková malátnost je reakce imunitního systému na některé viry nebo bakterie.

V takové situaci fyzická síla zmizí a stává se velmi těžké trénovat.

Pokud nadále vykonávat, že dočasně zastaví imunitní systém, což způsobuje dodatečné náklady na energii, která přerušují schopnost vašeho těla bojovat s infekcí. 2. Můžete

dostatek spánku spánku méně než pět hodin v noci - zlozvyk, který má vážné psychické a fyzické následky.

Zatímco většina z těchto účinků nejsou na první pohled patrné, v průběhu času si můžete vytvořit komplikace a poruchy. Nedostatek spánku také

okamžitě oslabuje imunitní systém a fyzické síly, takže to nezatěžuje těla při intenzivním tréninku režimu.

Špatná spánek nejen snižuje svůj výkon při cvičení, ale také způsobuje únavu, ztrátu rovnováhy a nedostatečnou koordinací. 3. Při

zranění zraněno svaly, klouby a kosti vyžadují striktní péči o jejich léčbě, protože jakákoliv chyba může vést k vážným komplikacím.

Ačkoli mnozí odborníci doporučují cvičení s nízkým dopadem, aby jim pomohla získat zpět, nejlépe pár dní odpočinku.

Protože pohyb těchto poškozených tkání zabraňuje jejich hojení, zvyšuje jeho trvání nebo dokonce zvyšuje zranění.

Je důležité mít na paměti to, zvláště pokud máte: Zlomeniny

  • Tendonitis Podvrtnutí Modřiny

otevřené rány 4. Pokud trpíte gastroenteritida

poruchami trávicího traktu může ovlivnit váš výkon během cvičení, což způsobuje zvracení , průjem a jiné nepohodlné příznaky, které souvisejí, i když si to neuvědomujete.

Pro některé začátečníky nejsou tyto problémy důvodem k zastavení sportu. Nicméně

, je důležité, aby vaše tělo čas na odpočinek a zotavení, protože nadměrný pohyb a ztráta tekutin může zhoršit Váš zdravotní stav.

5. Když máte chronické

onemocnění pacienta, který byl diagnostikován s chronickou nemocí, jako je rakovina, vysoký krevní tlak nebo cukrovka - měliopatrně přiblížit sport.

Tyto a další otázky může změnit způsob, jakým hlavní orgány těla, způsobující trávit ještě více energie. Z tohoto důvodu

důležité zastavit cvičení, dokud bude potvrzena diagnóza a nebudete brát léky, aby stabilizovalo příznaky.

Když je vše znovu pod kontrolou, je nejlepší začít znovu trénovat výběrem cvičení s nízkým nárazem.

6. Máte-li nachlazení nebo chřipku

Některé ásany jógy mohou být užitečné pro boj s určitými příznaky chřipky a nachlazení. Nicméně

s velkým dopadem cvičení, jako kardio tréninku, může zhoršit Váš zdravotní stav, a to i v případě, že cvičení krátká.

pocení, ztráta tekutin a nachlazení snížit stupeň reakce imunitního systému a nechat náchylné k napadení virem.

7. Když zvedáte těžké věci

Není vždy nutné jít do posilovny, aby vykonávaly fyzické cvičení.

Někdy prováděním některých akcí si ani nevšimnete, jak svaly pracují.

Pohybující se nábytek, zvedání těžkých krabic, dokonce i pravidelné čištění domácnosti jsou nějakou fyzickou námahou, kterou byste měli mít na paměti.

Pokud cvičíte brzy po těchto činnostech, zvyšuje se riziko zranění svalů a únavy.

Přestože cvičení je velmi dobré pro zdraví, je také důležité vědět, kdy se cvičení nejlépe vyhnout. Navzdory skutečnosti, že účinek sportu je téměř vždy pozitivní, někdy tělo jednoduše není pod tlakem.

Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

Samozřejmě, můžete pochybovat o tom, že takový přístup může dát dobrý výsledek. Nicméně, mnoho lidí již testovalo tyto cvičení a ukázalo fantastický výsledek.


Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás

Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás

Nikdo nemůže popřít, že existují různé druhy žaludků. Existují nádory, které se tvoří v důsledku nadměrného příjmu tučných potravin, žaludků, které se objevují kvůli otokům nebo zadržování vody, stejně jako žaludky, které se objevují po porodu. Pro každou potřebují zvláštní přístup, aby je udrželi ve tvaru.

(Užitečné návyky)

Zjistěte, kdy a proč byste měli mít sprchu

Zjistěte, kdy a proč byste měli mít sprchu

Sprcha je jedním z nejčastěji používaných návyků mezi všemi lidmi. Jedná se o rutinní každodenní proceduru. Je to proto, že po 18. století se hygienické návyky staly součástí života. Ve stejnou dobu byla sprcha považována za škodlivou pro tělo. Není překvapivé, že děti byly přísně zakázány sprchovat.

(Užitečné návyky)