7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů


7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů

Burning břišní tuk není tak snadné. Nebudete schopni dosáhnout dokonalého pasu za pouhé dva dny nebo dokonce měsíce.

Musíte mít jasný plán a držet se každého kroku, aby se postaral o své zdraví, a také pamatovat na účel: chcete se zbavit tuku na žaludku.

Tento účel je mnohem víc než atraktivní vzhled. Za prvé, je to o vašem srdci a snížení rizik spojených s nadváhou, jako jsou infarkty, cukrovka, vysoké triglyceridy a podobně.

Musíte jednat okamžitě, a abych vám řekl, kde začít, chceme nabídnout sedm způsobů, jak spálit břišní tuk za dva měsíce.

Připraveni se k nim začít dnes držet?

1. Postupujte cvičení dvakrát denně s časovým odstupem

Pokud chcete vypálit břišní tuk v 60 dnech, by neměla být omezena jen aerobní cvičení, jako je chůze.

Musíte také provádět strečink cvičení, dobře vlak žaludek a zpět.

Proto doporučujeme kombinovat dva typy cvičení.

Zde jsou některé příklady.

Skákání přes lano a poklepání

Pokuste se cvičit dvakrát denně. Půlhodina je dost, ale by měly být intenzivní.

Cvičení můžete přizpůsobit své fyzické kondici tak, abyste nepřekročili své schopnosti a po skončení lekce se necítíte vyčerpaní.

  • Začněte pomalým seskokem přes lano (5 minut).
  • Pak uděláte pět kliknutí.
  • Postupujte podle této kombinace cvičení, postupně zvyšujte intenzitu.
  • Začněte dělat břišní cvičení. Nejprve se zaměřte na posílení této konkrétní části těla.
  • Doporučeno provádět tyto cvičení po dobu 30 minut.

Další informace o jak 6 úžasných výhod skákání přes švihadlo

Cykloturistika a koupání

Pokud jste dokončili jídlo nebo si odpočinout, zkuste trochu plavat nebo jezdit na kole.

Není třeba jít do haly, pokud nechcete. A co je nejdůležitější, má vůli síly a používá fantazii při kombinování různých cvičení.

2. Podle držení těla, je to velmi důležité

Je těžko vykonávat, je to spíše tip, který vám pomůže udržet žaludek v lepším stavu.

  • Když sedíte, vždy držte záda rovnou.
  • při chůzi klamat ruku ohýbá dopředu nebo krku. Zvedni bradu, aby se vaše ramena a záda rovně a uvidíte, že tento postoj
  • vám dává více energie a podporuje pozitivní přístup k životu. Bříšný vzhled se také zlepší kvůli správné poloze těla.

3. Beyond jógy „pes náhubek down“

Je jednoduše a efektivně. Nebudete se cítit vyčerpaní během nebo po provedení této asany. To

jednoduché a snadno zvyknou na denní rituál, který brzy ukáže svou řadu výhod, jakmile začnete se jím řídit. Out „pes náhubek down“ - když se unést váhu svého těla na rukou a nohou, jejich uvádění na podlahu.

  • Tento žaludek slouží jako stabilizátor,
  • napínání svalů a otestovat výdrž po dobu dvou minut. Zkuste se dostat do této asany
  • třikrát denně. Zde je další zajímavý článek o hubnutí: Jak zhubnout a kontrolní hladinu cholesterolu pomocí lilky voda

4. ananas a papája jako způsob, jak spálit břišní tuk

Nyní již víte, že cvičení je zapotřebí, jak zhubnout. Je však také důležité vědět, které produkty můžete přidat k vaší stravě.

Začněte den s přirozeným

salát s ananasem, papáji a Chia semen . Něco tak chutné a zdravézlepšit trávení, snižuje zánět a podporují ztrátu břišní tuk. 5. Řekněte „ano“ fialové ovoce a zeleniny

Všechny produkty fialové nebo červené bohaté na antokyanů, nádherné antioxidant, který stimuluje metabolismus

a pomáhá regulovat množství tuku v těle. Patří mezi ně: hrozny

  • brusinkový lilkem řepy
  • červené zelí 6. Myslete mononenasycených mastných kyselin

Potraviny bohaté na mononenasycené mastné kyseliny,

velkou pomoc spálit břišní tuk. Jsou nejen zlepšit zdraví kardiovaskulárního systému, ale

velmi výživné a bohaté na energetické . Chcete vědět, jaké produkty se používají? Avokádo

  • olivový olej, kokosový olej a olej z tresčích jater tresčích losos
  • pistáciové ořechy a tofu sardinky
  • 7. Jezte potraviny bohaté na nerozpustné vlákniny přes

vlákniny se budete cítit dobře krmena a schopné odolat touhu svačinu mezi dávkami potraviny a.To také pomáhá snížit špatný cholesterol a bojují se zácpou. proto vždy vhodné přidat trochu více nerozpustné vlákniny ve stravě.

Ujistěte se, že ke zvýšení spotřeby těchto výrobků:

zelenina (brokolice, mangold, syrová mrkev, syrový špenát, chřest, řepa, artyčoky, dýně)

  • luštěniny (čočka, hrách)
  • obilí (oves, žito)
  • popcorn
  • ovoce (jablka, banány )


9 Tipů, jak urychlit metabolismus

9 Tipů, jak urychlit metabolismus

Hubnutí metabolismus - skupina procesů, které tělo přeměňuje potravu na energii, aby bylo zajištěno řádné fungování všech vnitřních orgánů a systémů. Pokud je rychlost těchto procesů je nízká, méně živin vstřebává do těla v průběhu času a zase do tuku, což vede k nadměrné hmotnosti a zhoršení zdraví obecně.

(Ztráta váhy)

Jak zhubnout tím, že jde o nohu

Jak zhubnout tím, že jde o nohu

Hubnutí Opakovaně jsme hovořili o výhodách chůze pro zdraví a opět mluvit o tom v našem blogu. Chůze pěšky zlepšuje náladu, snižuje stres, snižuje krevní tlak. Každodenní procházka je stejně užitečná jako několik fyzických cvičení. Ale skutečně možné ztratit pár kilo, pokud jste prostě jít ven na procházku?

(Ztráta váhy)