7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů


7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů

Burning břišní tuk není tak snadné. Nebudete schopni dosáhnout dokonalého pasu za pouhé dva dny nebo dokonce měsíce.

Musíte mít jasný plán a držet se každého kroku, aby se postaral o své zdraví, a také pamatovat na účel: chcete se zbavit tuku na žaludku.

Tento účel je mnohem víc než atraktivní vzhled. Za prvé, je to o vašem srdci a snížení rizik spojených s nadváhou, jako jsou infarkty, cukrovka, vysoké triglyceridy a podobně.

Musíte jednat okamžitě, a abych vám řekl, kde začít, chceme nabídnout sedm způsobů, jak spálit břišní tuk za dva měsíce.

Připraveni se k nim začít dnes držet?

1. Postupujte cvičení dvakrát denně s časovým odstupem

Pokud chcete vypálit břišní tuk v 60 dnech, by neměla být omezena jen aerobní cvičení, jako je chůze.

Musíte také provádět strečink cvičení, dobře vlak žaludek a zpět.

Proto doporučujeme kombinovat dva typy cvičení.

Zde jsou některé příklady.

Skákání přes lano a poklepání

Pokuste se cvičit dvakrát denně. Půlhodina je dost, ale by měly být intenzivní.

Cvičení můžete přizpůsobit své fyzické kondici tak, abyste nepřekročili své schopnosti a po skončení lekce se necítíte vyčerpaní.

  • Začněte pomalým seskokem přes lano (5 minut).
  • Pak uděláte pět kliknutí.
  • Postupujte podle této kombinace cvičení, postupně zvyšujte intenzitu.
  • Začněte dělat břišní cvičení. Nejprve se zaměřte na posílení této konkrétní části těla.
  • Doporučeno provádět tyto cvičení po dobu 30 minut.

Další informace o jak 6 úžasných výhod skákání přes švihadlo

Cykloturistika a koupání

Pokud jste dokončili jídlo nebo si odpočinout, zkuste trochu plavat nebo jezdit na kole.

Není třeba jít do haly, pokud nechcete. A co je nejdůležitější, má vůli síly a používá fantazii při kombinování různých cvičení.

2. Podle držení těla, je to velmi důležité

Je těžko vykonávat, je to spíše tip, který vám pomůže udržet žaludek v lepším stavu.

  • Když sedíte, vždy držte záda rovnou.
  • při chůzi klamat ruku ohýbá dopředu nebo krku. Zvedni bradu, aby se vaše ramena a záda rovně a uvidíte, že tento postoj
  • vám dává více energie a podporuje pozitivní přístup k životu. Bříšný vzhled se také zlepší kvůli správné poloze těla.

3. Beyond jógy „pes náhubek down“

Je jednoduše a efektivně. Nebudete se cítit vyčerpaní během nebo po provedení této asany. To

jednoduché a snadno zvyknou na denní rituál, který brzy ukáže svou řadu výhod, jakmile začnete se jím řídit. Out „pes náhubek down“ - když se unést váhu svého těla na rukou a nohou, jejich uvádění na podlahu.

  • Tento žaludek slouží jako stabilizátor,
  • napínání svalů a otestovat výdrž po dobu dvou minut. Zkuste se dostat do této asany
  • třikrát denně. Zde je další zajímavý článek o hubnutí: Jak zhubnout a kontrolní hladinu cholesterolu pomocí lilky voda

4. ananas a papája jako způsob, jak spálit břišní tuk

Nyní již víte, že cvičení je zapotřebí, jak zhubnout. Je však také důležité vědět, které produkty můžete přidat k vaší stravě.

Začněte den s přirozeným

salát s ananasem, papáji a Chia semen . Něco tak chutné a zdravézlepšit trávení, snižuje zánět a podporují ztrátu břišní tuk. 5. Řekněte „ano“ fialové ovoce a zeleniny

Všechny produkty fialové nebo červené bohaté na antokyanů, nádherné antioxidant, který stimuluje metabolismus

a pomáhá regulovat množství tuku v těle. Patří mezi ně: hrozny

  • brusinkový lilkem řepy
  • červené zelí 6. Myslete mononenasycených mastných kyselin

Potraviny bohaté na mononenasycené mastné kyseliny,

velkou pomoc spálit břišní tuk. Jsou nejen zlepšit zdraví kardiovaskulárního systému, ale

velmi výživné a bohaté na energetické . Chcete vědět, jaké produkty se používají? Avokádo

  • olivový olej, kokosový olej a olej z tresčích jater tresčích losos
  • pistáciové ořechy a tofu sardinky
  • 7. Jezte potraviny bohaté na nerozpustné vlákniny přes

vlákniny se budete cítit dobře krmena a schopné odolat touhu svačinu mezi dávkami potraviny a.To také pomáhá snížit špatný cholesterol a bojují se zácpou. proto vždy vhodné přidat trochu více nerozpustné vlákniny ve stravě.

Ujistěte se, že ke zvýšení spotřeby těchto výrobků:

zelenina (brokolice, mangold, syrová mrkev, syrový špenát, chřest, řepa, artyčoky, dýně)

  • luštěniny (čočka, hrách)
  • obilí (oves, žito)
  • popcorn
  • ovoce (jablka, banány )


8 Snadných způsobů, jak snížit žaludeční tuku

8 Snadných způsobů, jak snížit žaludeční tuku

Jak snížit žaludeční tuk je pravděpodobně jeden z největších testů, pokud jde o hubnutí. I když se může na různých částech těla hromadit, žaludek je místo, kde se zbavit dalších centimetrů je nejtěžší, protože zde musíte pracovat tvrdě a mít dobrou vůli. Ano, dieta a cvičení mohou do značné míry řešit problém břišního tuku, ale je také užitečné poslouchat pár dalších tipů, které vám mohou pomoci dosáhnout výsledku v mnohem kratším čase .

(Ztráta váhy)

čTyři nápoje na hubnutí, měli byste se pokusit hubnutí

čTyři nápoje na hubnutí, měli byste se pokusit hubnutí

Tam jsou nádherné přírodní nápoje na hubnutí byste neměli ignorovat, pokud chcete zhubnout a využít svých četných vlastností. A ještě víc, si všimnete změny velmi rychle. Při konzumaci méně tuku se můžete ujistit, že se vaše tělesná hmotnost postupně snižuje zdravým způsobem. Další výhodou je, že jelikož přesně víte, co obsahuje vaši šťávu nebo koktejl, můžete ovládat množství kalorií, které konzumujete.

(Ztráta váhy)