7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů


7 Způsobů, jak spálit břišní tuk za 60 dnů

Burning břišní tuk není tak snadné. Nebudete schopni dosáhnout dokonalého pasu za pouhé dva dny nebo dokonce měsíce.

Musíte mít jasný plán a držet se každého kroku, aby se postaral o své zdraví, a také pamatovat na účel: chcete se zbavit tuku na žaludku.

Tento účel je mnohem víc než atraktivní vzhled. Za prvé, je to o vašem srdci a snížení rizik spojených s nadváhou, jako jsou infarkty, cukrovka, vysoké triglyceridy a podobně.

Musíte jednat okamžitě, a abych vám řekl, kde začít, chceme nabídnout sedm způsobů, jak spálit břišní tuk za dva měsíce.

Připraveni se k nim začít dnes držet?

1. Postupujte cvičení dvakrát denně s časovým odstupem

Pokud chcete vypálit břišní tuk v 60 dnech, by neměla být omezena jen aerobní cvičení, jako je chůze.

Musíte také provádět strečink cvičení, dobře vlak žaludek a zpět.

Proto doporučujeme kombinovat dva typy cvičení.

Zde jsou některé příklady.

Skákání přes lano a poklepání

Pokuste se cvičit dvakrát denně. Půlhodina je dost, ale by měly být intenzivní.

Cvičení můžete přizpůsobit své fyzické kondici tak, abyste nepřekročili své schopnosti a po skončení lekce se necítíte vyčerpaní.

  • Začněte pomalým seskokem přes lano (5 minut).
  • Pak uděláte pět kliknutí.
  • Postupujte podle této kombinace cvičení, postupně zvyšujte intenzitu.
  • Začněte dělat břišní cvičení. Nejprve se zaměřte na posílení této konkrétní části těla.
  • Doporučeno provádět tyto cvičení po dobu 30 minut.

Další informace o jak 6 úžasných výhod skákání přes švihadlo

Cykloturistika a koupání

Pokud jste dokončili jídlo nebo si odpočinout, zkuste trochu plavat nebo jezdit na kole.

Není třeba jít do haly, pokud nechcete. A co je nejdůležitější, má vůli síly a používá fantazii při kombinování různých cvičení.

2. Podle držení těla, je to velmi důležité

Je těžko vykonávat, je to spíše tip, který vám pomůže udržet žaludek v lepším stavu.

  • Když sedíte, vždy držte záda rovnou.
  • při chůzi klamat ruku ohýbá dopředu nebo krku. Zvedni bradu, aby se vaše ramena a záda rovně a uvidíte, že tento postoj
  • vám dává více energie a podporuje pozitivní přístup k životu. Bříšný vzhled se také zlepší kvůli správné poloze těla.

3. Beyond jógy „pes náhubek down“

Je jednoduše a efektivně. Nebudete se cítit vyčerpaní během nebo po provedení této asany. To

jednoduché a snadno zvyknou na denní rituál, který brzy ukáže svou řadu výhod, jakmile začnete se jím řídit. Out „pes náhubek down“ - když se unést váhu svého těla na rukou a nohou, jejich uvádění na podlahu.

  • Tento žaludek slouží jako stabilizátor,
  • napínání svalů a otestovat výdrž po dobu dvou minut. Zkuste se dostat do této asany
  • třikrát denně. Zde je další zajímavý článek o hubnutí: Jak zhubnout a kontrolní hladinu cholesterolu pomocí lilky voda

4. ananas a papája jako způsob, jak spálit břišní tuk

Nyní již víte, že cvičení je zapotřebí, jak zhubnout. Je však také důležité vědět, které produkty můžete přidat k vaší stravě.

Začněte den s přirozeným

salát s ananasem, papáji a Chia semen . Něco tak chutné a zdravézlepšit trávení, snižuje zánět a podporují ztrátu břišní tuk. 5. Řekněte „ano“ fialové ovoce a zeleniny

Všechny produkty fialové nebo červené bohaté na antokyanů, nádherné antioxidant, který stimuluje metabolismus

a pomáhá regulovat množství tuku v těle. Patří mezi ně: hrozny

  • brusinkový lilkem řepy
  • červené zelí 6. Myslete mononenasycených mastných kyselin

Potraviny bohaté na mononenasycené mastné kyseliny,

velkou pomoc spálit břišní tuk. Jsou nejen zlepšit zdraví kardiovaskulárního systému, ale

velmi výživné a bohaté na energetické . Chcete vědět, jaké produkty se používají? Avokádo

  • olivový olej, kokosový olej a olej z tresčích jater tresčích losos
  • pistáciové ořechy a tofu sardinky
  • 7. Jezte potraviny bohaté na nerozpustné vlákniny přes

vlákniny se budete cítit dobře krmena a schopné odolat touhu svačinu mezi dávkami potraviny a.To také pomáhá snížit špatný cholesterol a bojují se zácpou. proto vždy vhodné přidat trochu více nerozpustné vlákniny ve stravě.

Ujistěte se, že ke zvýšení spotřeby těchto výrobků:

zelenina (brokolice, mangold, syrová mrkev, syrový špenát, chřest, řepa, artyčoky, dýně)

  • luštěniny (čočka, hrách)
  • obilí (oves, žito)
  • popcorn
  • ovoce (jablka, banány )


Proč jsme se rušit emoce

Proč jsme se rušit emoce

Hubnutí Pokud jste se nudí, cítíte depresi nebo úzkosti, jíš . Jste navrhování všech typů pocitů v jejich stravě, a to není vždy dobré. Zde jsme vám řekne, proč jste byli zvyklí držet emoce. Food spojeno s emocemi To není nic nového. Kromě fyzické potřeby jíst, jídlo často stává kouzelná hůlka k našemu zklamání, smutku a hořkosti.

(Ztráta váhy)

šPatných způsobů, jak zhubnout

šPatných způsobů, jak zhubnout

Hubnutí hubnutí je problém, který je třeba změnit mnoho zvyky disciplíny a vůle. Zatímco vyvážená strava a některé potraviny podporují hubnutí, je důležité vzít v úvahu další faktory, které významně ovlivňují tento proces a doplnění zdravé výživy získat požadované výsledky. Obecně platí, že když budeme sedět na dietu, bychom se měli vyhnout škodlivé metody hubnutí, které budete učit z tohoto článku.

(Ztráta váhy)