7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost


7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost

Stres je součástí našeho života. Tato přirozená emoce funguje jako mechanismus přežití pro člověka. Připravuje vás tak, abyste se lépe přizpůsobili nevyhnutelným každodenním výzvám. Ale ve skutečnosti je to možné správně začít den a vyvážení negativních zážitků.

Snaž se zapomenout, žeinteligentně řídit a kontrolovat stresopravdu pozitivní: to vám dává energii, sílu a nadšení do řešení problémů a pomáhá lépe reagovat na drobné každodenní útrapy.

Když však negativní emoce a zážitky vystupují z kontroly, když se hromadí a mozek začne vidět jen hrozbu, se stává problémem.

každodenní stres nazbyruyetsya, dokud se stává chronickou a nechává vás zcela bezbranný a náchylný k úzkosti, bolesti svalů, bolesti hlavy, vysoký krevní tlak ...

Ke snížení tohoto efektu nebo zabránit úplně, doporučujeme vyzkoušet 7 způsobů, jak začít den vpravo. Vyberte si ten, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám a získejte ráno skvělé. Zde je seznam tipů pro správné nastartování dne

1. Probuďte se trochu dříve

Není to snadné. Ne každý den je možnost přidělit hodinu spánku. Ale zkuste si dát alespoň půl hodiny navíc.

Existuje mnoho důvodů, proč se musíš probudit o něco dříve. Někteří mohou vás zajímalo:

probuzení v předstihu, můžete tak učinit vše pomalu místo spěchat

  • (vybihannya domů zvyšuje stres); díky časnému probuzení se budete cítit uvolněně a dobře
  • bude vnímat vše, co se zde a nyní děje ;budete moci dát čas na jednoduché cvičení, které pomohou kontrolovat stres a úzkost.
  • Ujistěte se, podívejte se na tento článek: 5 jóga držení těla, které snižují úzkost a stres úrovně

2. vypít sklenici vody po doušcích

tajnou kontrolu nad každodenní stres je zpomalit tempo života

a vyvinout lepší, bezpečnější a více intuitivní chápání jejich vlastních potřeb. Žijeme den se zaměřením na vnější straně:

očekávání ostatních, záležitosti, které je třeba ještě udělat požadavky sami ... Je na čase změnit přístup a podívat se dovnitř vašeho těla a mysli. Nesmíme zapomenout na čištění a kyslík.

Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je vypít sklenici vody, jakmile se ráno probudíte.

Pomalu pijte. Nemusíte spěchat. 3. Meditate

5minuta meditace zlepšuje kvalitu života a je velmi užitečná pro mozku

. Uvolňuje a dává šanci zbavit stresu, věnovat pozornost svým vnitřním pocitem alarm a vyslat mírové kurz.Nicméně, musíte vědět, že

meditace musí být dělána na denní bázi. Je možné, že v průběhu prvního týdne nebude vidět výsledky, ale po chvíli, kdy váš mozek učí odpojit od vnějšího světa pro připojení k vnitřní změny stanou viditelné.

4. Cvičení po dobu 10 minut

Budete muset přidělit ji ráno jen 10 minut. Jakmile se probudíte, vypít sklenici vody a pomedytuvaly,

nic lepšího, než aby se několik útoků, chodit nebo švihadlo. Vyberte cvičení, které se vám líbí. Nebojte se, nemusíte být příliš intenzivní.

Krevní oběh se zlepší, srdce bude silnější a vy můžete účinněji překonat vedlejší účinky stresu.

Naučte 5 nejlepších aerobní cvičení na spalování tuků

5. Jezte snídani, která zabraňuje stresu

, jak začít den správně, je třeba dobře krmit tělo.

Vysoká úroveň antioxidantů, vitamínů a minerálů, některé produkty

zlepšují imunitní systém a tím pomáhají tělu správně reagovat na stres. Následující produkty vám pomohou začít den správně. Od nynějška je rozhodně přidejte k snídani. Ovesné vločky

  • Oranges Tmavě čokoládová vajíčka
  • Avocado Blueberry Walnut
  • heřmánkový čaj Naučte 5 potraviny, které se nedají jíst k snídani

6. Vizualizace svůj den

jedním z největších způsoby, jak čelit na každodenní stres - představit svůj den . Rozhodněte, jak má projít. Nechte své myšlenky být pozitivní, jako například:

Budu mít dnes klidný den;

  • nikdo a nic nebude zasahovat do mého vnitřního míru;
  • S tímto dnem se budu moci vypořádat a nic nemá moc, aby mě ostroval;
  • Znám své výhody, vím, co stojí za to, a nikdo a nic mě nebude cítit slabý;
  • dnes mám čas na to, aby vykonávat své povinnosti, ale také najít
  • čas pro sebe, být sám sebou, odpočívat a dělat to, co mám rád.7. Vyjděte z domu plného pozitivních emocí

Není to tak špatné. Jen o tom přemýšlejte.

Jak často opouštíte domů špatnou náladou? spor s partnerem pidhanyannya děti nebo dokonce uvažoval o tom, jak strašné je ten den ... To vše nepochybně vytváří stres.

Snažte se dostat z domu s dobrou náplní pozitivních emocí na vlastní rameno.

Rozloučení s rodinou slovy "Miluji tě". Taková

jednoduchá fráze zůstane v srdci a dává sílu a radost po celý den. Ujistěte se, že

den je nádherný , že si zasloužíte být šťastní.Mírná mysl přispívá k rovnováze v životě. A teď se snažte překládat tyto tipy do reality!


Středomořská dieta - skvělá volba pro hubnutí užitečné návyky

Středomořská dieta - skvělá volba pro hubnutí užitečné návyky

Skutečnost, existuje mnoho druhů diet, možná dokonce příliš mnoho. Ale odborníci říkají, že byste měli hledat pro zdravou výživu, která navíc, které vám pomohou zhubnout, vaše tělo bude poskytovat všechny potřebné živiny. Středomořská strava je skvělá volba, kterou nemůžete ignorovat. středomořská strava je bohatá na bílkoviny, vlákniny, omega-3 mastných kyselin, celých zrn , minerálů, vitamínů, a co je nejdůležitější, je sotva obsahuje žádný tuk, mouku nebo cukrovarnického průmyslu.

(Užitečné návyky)

Jak přivést unavenou ruku do svých rukou

Jak přivést unavenou ruku do svých rukou

Fúkané ruce nevypadají tak dobře. To je běžný problém, který vzniká v důsledku stárnutí. Kůže ztrácí pružnost, když stárne, stejně jako při vážení. V tomto článku vám řekneme, jak pomocí určitých cvičení přinést tón rukojetí. Cvičení, aby se v tónu objevilo mrtvé tělo Když spojovací tkáně v kůži už nejsou spolu, začneme trpět známým "prohloubením".

(Užitečné návyky)