10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku


10 Potravin pro rychlé spalování břišního tuku

Mnoho lidí používá dietu a cvičení k udržení zdraví a krásy se především zaměřuje na odstranění břišního tuku.

Bohužel, ve většině lidí přesně v této oblasti hromadí břišní tuk, což vede ke ztrátě ideální postavy a zvyšuje riziko vzniku kardiovaskulárních onemocnění.

Dobrou zprávou je, že existují některé speciální cviky ke snížení množství tuku v této oblasti, stejně jako tam jsou určité potraviny, které těží z tuku spalování.

Musíte provést změny ve stravě, takže stojí za zmínku produkty, které vám pomohou tento proces urychlit, abychom co nejrychleji dosáhli co nejlepších výsledků.

V dnešním článku chceme sdílet seznam potravin, které můžete konzumovat častěji, abyste se zbavili břišního tuku. Nenechte si ujít!

1. Celer

Tato nízkokalorická zelenina je zdrojem přírodních vláken, který zvyšuje pocit sytosti a pomáhá řídit toužení po jídle.

Celer obsahuje také vápník - minerál, který se podílí na detekci a odstraňování škodlivých tuků, které se hromadí v těle.

2. Ryby

Některé druhy ryb obsahují bílkoviny a omega-3 mastné kyseliny, které zvyšují fyzickou vytrvalost a stimulují tělo, aby spálilo více kalorií prostřednictvím cvičení. Tyto zdravé tuky odstraňují nadbytek škodlivých lipidů z těla a také snižují tukové usazeniny.

3. Olivový olej

To je další zdroj užitečných tuků, které mohou být pro tělo velmi prospěšné. Olivový olej obsahuje mnoho antioxidantů, zejména vitamínů E a C, které se podílejí na snižování hladiny kortizolu, také známého jako stresový hormon.

Nutriční hodnota

olivový olej podporuje odstranění škodlivých tuků z těla a přispívá ke zlepšení kardiovaskulárního systému. 4. Mandle

Mandle obsahují bílkoviny, vápník a vlákninu.

Je důležitým zdrojem energie, skvělým pro fyzickou i duševní pohodu. Glykemický index mandlí pomáhá regulovat hladinu cukru v krevním řečišti a také stimuluje metabolismus.

5. Oves

Je považován za jeden z nejživějších obilovin.

Oves je přirozený zdroj vlákniny a antioxidantů, které podporují úbytek hmotnosti. Zlepšuje trávení, dává pocit sytosti a také pomáhá snižovat hladinu cholesterolu.

6. Bobule

Maliny, jahody, ostružiny a další plody

obsahují vlákninu, vodu a antioxidanty - jsou důležité prvky, které podporují metabolismus pro spalování tuku. Kromě toho antokyany v bobulích pomáhají zabránit hromadění tuku a cukru v těle. 7. Zelený čaj

Toto je jeden z nejlepších nápojů, pokud se snažíte spálit břišní tuk. Zelený čaj reguluje hladinu cukru v krvi, snižuje krevní tlak a vysoká hladina antioxidantů pomáhá předcházet předčasnému stárnutí.

Díky polyfenolům

zelený čaj udržuje regulaci kortizolu a zabraňuje přejídání.8. Prospekty

Vápník, vláknina a vitamíny v Broccoli jsou snadno těžit tělem, aby se zabránilo hromadění tuků.

Brože obsahují mnoho vitaminu C, antivirový účinek, který pomáhá posílit imunitní systém, aby se zabránilo onemocnění.

Kromě toho vysoký obsah vlákniny v brokolici zvyšuje pocit sytosti a zlepšuje trávení pro správnou likvidaci odpadu.

9. Lemon

Toto nejoblíbenější citrusové plody na světě je také skvělý způsob, jak se zbavit tuku v těle.

Kůže obsahuje určitý druh vlákniny, známý jako pektin, který bojuje se zácpou a pomáhá řídit hladinu cukru v krvi. Citronová šťáva obsahuje vitamín C, draslík, vápník a další živiny, které jsou také účinné při snižování hmotnosti.

10. Loboda

Vzhledem k nízkému obsahu kalorií je loboda skvělým způsobem spalování tuku. Každý šálek loboda může obsahovat až 5 gramů vlákniny. To je důvod, proč je populární jako superfood pro zdravé trávení a ztráty tuku v břišní dutině.

Loboda obsahuje bílkoviny, antioxidanty a dalších živin, včetně železo, zinek, selen a vitamin E.

lze zlepšit jeho mnoho výhod, kombinující ořechy, zeleniny a libového masa. Používáte tyto produkty pravidelně? Pokud tomu tak není, nezapomeňte si je zakoupit při příštím příjezdu do obchodu s potravinami!

Přidáním je do jídelníčku a děláním nejméně 30 minut denně tréninku, brzy získáte tenký a čistý žaludek.


S věkem, stravovací návyky silně ovlivňují

S věkem, stravovací návyky silně ovlivňují

Hubnutí Proč lidé stárnou těžší, jak zhubnout, ale neuvěřitelně snadné přibírání na váze? Ve skutečnosti se takřka všichni lidé dříve nebo později potýkají s podobným problémem a toto je velmi jednoduché vysvětlení. V tomto článku vysvětlíme proč mají potravní návyky schopnost ovlivňovat váhu osoby, zejména v dospělých a pokročilých letech.

(Ztráta váhy)

Pít k vyčištění těla a hubnutí hubnutí

Pít k vyčištění těla a hubnutí hubnutí

Chcete-li opravdu využít výhod těchto čištění vody, doporučujeme použít vysoce kvalitní suroviny s močopudné vlastnosti ke stimulaci vylučování tekutin a hubnutí. Due ovoce, zeleniny a koření dostanete antioxidanty, vitaminy, minerály a další důležité živiny, které podporují fyzické a duševní zdraví.

(Ztráta váhy)