7 Způsobů, jak radikálně změnit svůj dietní návyky


7 Způsobů, jak radikálně změnit svůj dietní návyky

užitečné, pokud si troufáte změnit stravu, vzít v úvahu, že Nabídka musí být přizpůsobena vašim osobním potřebám a poskytují užitečný a bezpečné produkty těla.

Naše tipy vám pomohou, pokud chcete jít správně, vyhazovat další kilo a snížit hladinu cholesterolu nebo triglyceridů v krvi.

V tomto článku jsme přišli s řadou doporučení, které mohou bez problémů změnit váš život za nejlepší. Vše, co potřebujete, je vůle a vytrvalost.

Trochu úsilí z vaší strany vám pomůže provést zásadní změny. Nezapomeňte, že zdraví je největším pokladem člověka, a proto musí být udržován mladý.

1. Citron - základ správné stravy

Opakovaně jsme se zmínili, jak užitečné je začít svůj den se sklenicí teplé vody s citrónovou šťávou.

Nicméně, doporučujeme neomezovat tento mimořádně výživný citrus pouze na začátku dne, protože citrón má neuvěřitelné množství možných použití.

  • Naplňte saláty z citrónové šťávy.
  • Dip citron s chudým masem (kuřecí nebo krůtí).
  • Přidejte do čaje plátek citronu.

Jen pár kapek citrónové šťávy pomůže tělu každý den absorbovat více výrobků ze železa a zvýšit alkalické prostředí člověka. Nezapomeňte, že Citrus je významným zdrojem vitamínu C.

2. K snídani, jíst ovesné vločky nebo arašídové máslo

Každý ví, že ovesné vločky - velmi výživný produkt, který je důvod, proč je to dobrá volba pro snídani.

Věděli jste, že užitečná snídaně může obsahovat také krájený chléb s arašídovým máslem?

  • Většina lidí odmítá arašídové máslo kvůli vysokému obsahu kalorií v tomto produktu.
  • Nicméně, oni také zapomínají, že arašídy jsou bohaté na rostlinné tuky, což tento produkt nepostradatelný pro správné fungování srdce a schopnost pracovat.
  • Chcete-li zabránit arašídům z poškození postavy, musíte ji použít v mírném množství.
  • Pokud se šíří jednu polévkovou lžíci arašídového másla na krajíci žitného chleba, tedy provést změny ke zlepšení funkce srdce, posilují imunitní systém těla a poskytují dlouhotrvající pocit sytosti.

3. Green detox polévka k večeři

jeden z nejužitečnějších, nejúčinnější a nejchutnější způsob, jak změnit své stravovací návyky k lepšímu - je přidat nutriční detoxikační polévku zeleniny.

Zde je seznam zeleniny, které si můžete vařit tyto zdravé jídlo:

  • celer brokolice Okurka
  • artyčoky Špenát Cuketa

růžičková kapusta Ve všech těchto zeleniny mají jedno společné: všechny jsou nezbytné pro správnou funkci jater.

Pokud turbuvatymetes o zdraví jater i v noci, během dne, nejenže zlepšují své vlastní spánek, ale čisté tělo a nasycení tělu energii.

4. Obohate svou dietu se semeny!

Velmi často lidé nerozumí tomu, jak důležitá roli v lidské stravě hraje semena různých rostlin. Proto se chceme dozvědět více o užitečných vlastnostech těchto produktů.

  • Semena Chia obsahuje velké množství bílkovin a antioxidantů.
  • Semena konopí jsou bohaté na aminokyseliny.
  • Lněné semínko má schopnost snížit hladinu lipidů v krvi.
  • Dýňová semena jsou charakterizována vysokou skupinou vitaminu B.

Snažte se cítit své saláty a proužky se semeny! 5.

nejlepší kombinaci produktů Často nemáme ani přemýšlet o tom, že kombinuje některé potraviny, můžeme získat ještě výživnější, zdravější a příznivější pro žaludeční pokrmů.

Uvádíme nejchutnější a nejúčinnější kombinace produktů:

  • salát s rajčaty a avokádem
  • Pečené sladké brambory s kokosovým olejem - to jídlo je nejen chutné, ale také dobré pro kůži.
  • Pokud se během dne cítíte hlad, jíst jablko s kouskem čokolády - tato kombinace je významným zdrojem produktů důležitých pro tělo flavanoyidiv.

poznámka celá řada možných kombinací produktů, které budou mít prospěch své tělo:

  • papája s jogurtem - dezert, který stimuluje střevní
  • Salmon a česnek
  • meloun a borůvky
  • vajíčka a několik plátků avokádo
  • kuřecí prsa s chřestem
  • řepné šťávy mrkev a citronem Bílý čaj

6. máte-li rádi chayuvaty, budete chtít vědět o příznivými účinky bílého čaje.

  • Bílý čaj obsahuje více antioxidantů než zelený. Kromě toho, tento nápoj se vyznačuje nízkým obsahem kofeinu, a proto nepřispívá k přetlaku.
  • Bílý čaj není jen lahodný nápoj, má diuretické a čistící vlastnosti. Kromě toho je bílý čaj velmi snadný zažívací přípravek a účinný asistent při hubnutí.

7. žitného chleba - pečení s nejvyšším vláken

Při pokusu o dodržovat zásady výživy, doporučujeme opustit pšeničné mouky a rafinovaného cukru.

nejužitečnější alternativou chleba s rafinovanou pšeničnou moukou je žitný chléb:

  • žitný chléb obsahuje spoustu vlákniny a zajišťuje trvalý pocit sytosti.
  • Obsahuje mnoho proteinů, minerály (vápník, draslík, železo, fosfor, hořčík a mangan), vitamíny (B1, kyselinu listovou, thiamin a niacin) a antioxidanty.

Chcete se ujistit, že všechny tyto produkty jsou účinné samy o sobě?

Neváhejte a začněte měnit svůj život dnes! Po provedení několika změn ve vaší stravě, můžete výrazně zlepšit svůj vlastní zdravotní stav! Využijte naše jednoduché a cenově dostupné tipy a zůstaňte zdraví!


Jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně

Jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně

Užitečné návyky: Jakékoliv zánět nosních dutin, známých jako „zánět vedlejších nosních dutin“. Rozkládá se v horní části nosu a může způsobit vážné bolesti hlavy a těsnění. Pokud chcete vědět, jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně, přečtěte si tento článek. Co bych měl vědět o zánět vedlejších nosních dutin Jak bylo zmíněno výše, zánět vedlejších nosních dutin je zánět nosních dutin, tj dutiny umístěné ve tvářích a okolo a za nosem.

(Užitečné návyky)

4 Způsoby, jak zlepšit zdraví mozku se snídaní

4 Způsoby, jak zlepšit zdraví mozku se snídaní

V roce 2014 byla zveřejněna velmi zajímavá kniha "Akutní mozek: Jak investovat do svého mozku". V jejích autorech vysvětlil, jak můžete zlepšit zdraví mozku a schopnost vychutnat si nejvyšší kvalitu života. S 11 klíčovými strategiemi vysvětlují faktory, které většina z nás již ví, ale v praxi se to tak často neprovádí.

(Užitečné návyky)