šPatné návyky, které přispívají k ochablých prsa


šPatné návyky, které přispívají k ochablých prsa

Zajímavá fakta prsu ptóza nebo povislá prsa postupně je přirozený proces, který se vyskytuje důsledku ztráty pružnosti vláken na kůži prsu.

Je spíše estetickým problémem spíše než lékařským, zvláště když se objevuje už v raném věku.

Houpání je časté u žen s velkými prsy, ale to neznamená, že se nemůže objevit u žen s malými prsy.

Závažnost, změny, které se vyskytují během kojení a konstantní nábor a úbytek hmotnosti jsou determinanty vzhledu prsu.

Existují však některé opakující se návyky, které mohou zhoršit struktury, které drží hrudník dohromady zevnitř.

Ačkoli tyto návyky nejsou stejným způsobem ovlivněny všemi ženami, mohou významně ovlivnit výskyt prohnutí v hrudníku mladším 30 let.

Další informace o nich!

1. Kouření

Kouření nejenže ovlivňuje zdraví základních systémů těla, ale také vede k zhoršení pokožky a svalů.

toxiny obsažené v tabáku, urychlit ztrátu elasticity kůže a pružnost, protože snižují sekreci kolagenu a nepříznivý vliv na krevní oběh.

V průběhu času urychlují proces stárnutí a způsobují propadnutí pokožky včetně hrudníku. 2.

špatnou velikost podprsenky nosí špatnou velikost podprsenky - zvyk, který může způsobit hrudníku ztratit svou pružnost, i když se to může zdát neškodná.

Zatímco podprsenky jsou vyrobeny z elastických materiálů, které se snadno přizpůsobí tělu, špatně vybírá podprsenka zvyšuje pravděpodobnost, že klesá.

Kromě toho, když podprsenka lisuje, to obvykle ovlivňuje krevní oběh, Cooper vazy a kožní svaly.

3. Špatná držení těla

Špatná poloha zvyšuje bolest svalů, narušuje estetiku a navíc zrychluje prohnutí hrudníku.

Mnoho žen si nedokáže představit, jak by vypadaly jejich prsy, kdyby si vždy drželi dobrou pozici. Sedět nebo stát ve špatné poloze vede k tomu, že hrudník ztratí svou přirozenou polohu, což ovlivňuje vlákna, která je podporují.

4. Neaktivní životní styl

Sedavý životní styl vede k mnoha negativním dopadům uvnitř i vně.

Hypodynamie zvyšuje riziko vzniku chronických onemocnění, obezity a dalších poruch, které snižují kvalitu našeho života.

Kromě toho, jelikož nejsou zde postiženy hrudní svaly, když jsme neaktivní, obvykle prsa ztrácí svou elasticitu a elasticitu v průběhu času.

Existuje mnoho cvičení a tréninkových postupů, které jsou zaměřeny na posílení tohoto místa.

5. Nedostatek opalovacího krému

Důležitost používání opalovacího krému k prevenci předčasného zhoršení pokožky je v mnoha případech zdůrazněna. ◊ Navzdory tomu mnoho lidí nadále nepoužívá každý den a

přímo vystaveno negativním účinkům ultrafialových paprsků. Málokdo ví, že kromě předčasného stárnutí tato situace urychluje ztrátu elasticity prsu, protože tato oblast spadá pod přímý vliv slunce.

V důsledku toho

snižuje množství kolagenu a elastinu - dvou látek, které jsou zodpovědné za udržování elastické a mladé pleti.6. Drsná strava

Drsná strava, také známá jako "zázrak-diety",

významně ovlivnit zdraví svalů a kůže. Výrazně zvyšují riziko povislá prsa dlouhé před stářím, protože obvykle vede k nutriční deficit, který způsobuje prudké změně hmotnosti a svalové ztráty.

Je důležité zachovat správné diety a kompletní , který obsahuje zdroje zvuku: esenciální mastné kyseliny

  • užitečné vitamíny minerály vláknina
  • proteiny antioxidanty

7. Alkohol Sklenka červeného vína denně nabízí mnoho zdravotních výhod. Nicméně zneužívání

alkoholu způsobuje nežádoucí vedlejší účinky. Kromě problémů s játry a metabolismu příliš mnoho alkoholu

přímo ovlivňuje elasticitu pokožky . V důsledku toho se zvyšuje riziko předčasného stárnutí a zrychlení ztráty pružnosti hrudníku.Rádi bychom poukázali na to, že výše uvedené návyky jsou faktory spojené s tímto estetickým problémem, ale nejsou vždy přímo příčinou.

Vyhněte se jim a postupujte podle zdravého životního stylu. To je skvělý způsob, jak udržet vaše prsa delší a pružnější a mladší.


Spodní prádlo: 8 chyb, které jste nevěděli

Spodní prádlo: 8 chyb, které jste nevěděli

Spodní prádlo je jedním z nejdůležitějších položek oděvu. Může se dokonce považovat za druhou kůži. Problémem je, že někdy následujeme módu a nakonec děláme chyby, které ovlivňují naše zdraví. V tomto článku se podíváme na 8 běžných chyb, které můžete udělat, které mohou ovlivnit vaše zdraví. 1. Nenoste těsné prádlo Pokud jste nakloněni nosit velmi těsné spodní prádlo pak byste měli vědět, že může způsobit infekci nebo podráždění.

(Zajímavosti)

Spirulina: Slyšeli jste o tomto nádherném produktu? Zajímavosti

Spirulina: Slyšeli jste o tomto nádherném produktu? Zajímavosti

Takže možná Spirulina na první pohled nevypadá skvěle, ale to je obdařen velmi silným a originálním aroma a výraznou a bohatou zelení. Navzdory svým zvláštním a neobvyklým vzhledům, spirulina je superfood, protože může poskytnout neuvěřitelnou rozmanitost všech druhů živin. To je důvod, proč WHO (Světová zdravotnická organizace) a Organizace spojených národů (OSN) důrazně doporučují, aby byla ve vaší stravě zařazena spirulina jako výživový doplněk.

(Zajímavosti)