7 Důvodů, proč jíst více ořechy


7 Důvodů, proč jíst více ořechy

užitečné návyky Ořechy považován za jeden z nejobsáhlejších zdrojů energie a síly. Jsou vynikajícím zdrojem esenciálních mastných kyselin, vitamínů, minerálů a antioxidantů. Ořechy přicházejí v různých variantách: mandle, vlašské ořechy, lískové ořechy a arašídy.

mylně domnívají, že konzumace ořechů vede k přibývání na váze, protože obsahují hodně tuku a kalorií.

Naopak bylo prokázáno, že jsou pro tělo prospěšné. Ve skutečnosti,

podporují proces zdravé ztráty hmotnosti. To je způsobeno zdravými tuky, které obsahují, což ve skutečnosti zvyšuje spotřebu energie po celý den.

Kromě toho ořechy

bohaté na vlákninu, která pomáhá bojovat proti hladu a zabránit přejídání. Existuje několik důvodů, proč byste měli konzumovat ořechy pravidelně. Dnes uvádíme 7 nejdůležitějších důvodů. 1. Matice

zlepšit zdraví srdce

vysokou koncentraci esenciálních mastných kyselin v ořechy z nich dělá jeden z nejdůležitějších spojenců pro kardiovaskulární systém.

Obsahují kyseliny alfa-linolenové, která snižuje riziko

zsrdeční arytmie a akumulaci cholesterolu v tepnách. bylo prokázáno, že pravidelná konzumace ořechů jako účinné pro snížení zánětu a čištění krve po konzumaci tučných jídel, jako olivový olej.

vlákno a rostlinné steroly snižují krevní lipidy, které jsou absorbovány ve střevě a přispívají k jeho práci.

matice také obsahují arginin - esenciální aminokyseliny, které podporují

pružnost cévních stěn a zabraňuje vysoký krevní tlak. 2. Chrání mozek zdraví

pistácie a vlašské ořechy obsahují mnoho esenciální aminokyseliny a antioxidanty, které chrání paměť a zdraví mozku.

kyseliny listové a vitamínů A, E a B matice zlepšuje nervový systém a

snížit riziko demence a Alzheimerovy choroby. 3. Mají protizánětlivé účinky

Omega-3 mastné kyseliny v ořechách monitoru a snížit zánět v těle.

Mnoho lékařů a zdravotnických pracovníků tvrdí, že většina onemocnění spočívá v nepřítomnosti kontroly nad zánětem.

Spotřeba těchto přípravků je klíčovým faktorem při prevenci mnoha běžných a chronických onemocnění.

4. Zlepšují trávení

Hlavní výhodou této potraviny pro zlepšení trávení v souvislosti s obsahem vlákniny.

Stimulují vstřebávání živin ve střevě a

usnadňují odstraňování odpadu. konzumace ořechů snižuje trávení a dodává dobré bakterie ve střevě k úpravě pH v těle.

5. Ty zabraňují předčasnému stárnutí

se doporučuje všechny druhy ořechů pro zdraví pokožky, protože obsahují všechny

vitamín E. Tento antioxidant obnovuje poškození buněk vlivem volných radikálů a zabraňuje předčasné vrásky.

6. Pomáhají budovat svalovou hmotu

Ořechy jsou bohatým zdrojem bílkovin, což je perfektní doplněk ke splnění každodenní potřeby, vyžadované při intenzivní tělesné výchovy.

Některé výživu doporučují jíst malou porci před spaním, protože

vlákniny a zdravé tuky pomáhají zabránit zničení svalové tkáně během spánku. 7. Bojují obezita

Ti, kteří mají nadváhu nebo jsou obézní, může skutečně mít prospěch z této potraviny.

Vysoké množství vlákniny a bílkovin přispívá k spalování tuku tělem, které vám pomůže zhubnout.

Lidé s nadváhou, které přidávají do svého jídelníčku mandle, ořechy a jiné ořechy, zhubnout snadněji než ostatní.

Jak vidíte, existuje mnoho důvodů, jak jíst ořechy po celý týden.

Můžete snadno jíst na cestách nebo je přidat do oblíbených jídel.


šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky

šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky

Užitečné udržení dobrého zdraví poměrně snadno, je to jen otázka návyků, které mohou tvořit každý den a přidat do našeho každodenního života, a to zatímco výdajů na desetník. Zdravý životní styl je záležitostí volby, protože existuje mnoho věcí, které můžeme pro naše zdraví snadno využít. A bohužel, jsme obklopeni stejným množstvím mýtů a polopravd, které nás vedou cesty, nás nutí si myslet, že děláme správnou věc pro sebe a pro své zdraví, zatímco ve skutečnosti mohou způsobit pravý opak efekt.

(Užitečné návyky)

Jak se vyhnout sezónní vypadávání vlasů

Jak se vyhnout sezónní vypadávání vlasů

Užitečné návyky dvakrát ročně, na jaře a na podzim, naše těla procházejí změnami. Jedna z věcí, které nás obtěžují, je vypadávání vlasů. V tomto článku najdete několik tipů, jak zabránit sezónní vypadávání vlasů pomocí jednoduchých, ale účinných přírodních prostředků. Je možné, aby se zabránilo vypadávání vlasů ztráty vlasů může mít více příčin, včetně: nějaké onemocnění štítné žlázy chudokrevnost nedostatek potravin hormonální změny Nicméně, jak jsme již uvedli, dvakrát ročně, velká část populace trpí tímto problémem: těsně před začátkem podzimu a na jaře.

(Užitečné návyky)