7 Důvodů, proč jíst více ořechy


7 Důvodů, proč jíst více ořechy

užitečné návyky Ořechy považován za jeden z nejobsáhlejších zdrojů energie a síly. Jsou vynikajícím zdrojem esenciálních mastných kyselin, vitamínů, minerálů a antioxidantů. Ořechy přicházejí v různých variantách: mandle, vlašské ořechy, lískové ořechy a arašídy.

mylně domnívají, že konzumace ořechů vede k přibývání na váze, protože obsahují hodně tuku a kalorií.

Naopak bylo prokázáno, že jsou pro tělo prospěšné. Ve skutečnosti,

podporují proces zdravé ztráty hmotnosti. To je způsobeno zdravými tuky, které obsahují, což ve skutečnosti zvyšuje spotřebu energie po celý den.

Kromě toho ořechy

bohaté na vlákninu, která pomáhá bojovat proti hladu a zabránit přejídání. Existuje několik důvodů, proč byste měli konzumovat ořechy pravidelně. Dnes uvádíme 7 nejdůležitějších důvodů. 1. Matice

zlepšit zdraví srdce

vysokou koncentraci esenciálních mastných kyselin v ořechy z nich dělá jeden z nejdůležitějších spojenců pro kardiovaskulární systém.

Obsahují kyseliny alfa-linolenové, která snižuje riziko

zsrdeční arytmie a akumulaci cholesterolu v tepnách. bylo prokázáno, že pravidelná konzumace ořechů jako účinné pro snížení zánětu a čištění krve po konzumaci tučných jídel, jako olivový olej.

vlákno a rostlinné steroly snižují krevní lipidy, které jsou absorbovány ve střevě a přispívají k jeho práci.

matice také obsahují arginin - esenciální aminokyseliny, které podporují

pružnost cévních stěn a zabraňuje vysoký krevní tlak. 2. Chrání mozek zdraví

pistácie a vlašské ořechy obsahují mnoho esenciální aminokyseliny a antioxidanty, které chrání paměť a zdraví mozku.

kyseliny listové a vitamínů A, E a B matice zlepšuje nervový systém a

snížit riziko demence a Alzheimerovy choroby. 3. Mají protizánětlivé účinky

Omega-3 mastné kyseliny v ořechách monitoru a snížit zánět v těle.

Mnoho lékařů a zdravotnických pracovníků tvrdí, že většina onemocnění spočívá v nepřítomnosti kontroly nad zánětem.

Spotřeba těchto přípravků je klíčovým faktorem při prevenci mnoha běžných a chronických onemocnění.

4. Zlepšují trávení

Hlavní výhodou této potraviny pro zlepšení trávení v souvislosti s obsahem vlákniny.

Stimulují vstřebávání živin ve střevě a

usnadňují odstraňování odpadu. konzumace ořechů snižuje trávení a dodává dobré bakterie ve střevě k úpravě pH v těle.

5. Ty zabraňují předčasnému stárnutí

se doporučuje všechny druhy ořechů pro zdraví pokožky, protože obsahují všechny

vitamín E. Tento antioxidant obnovuje poškození buněk vlivem volných radikálů a zabraňuje předčasné vrásky.

6. Pomáhají budovat svalovou hmotu

Ořechy jsou bohatým zdrojem bílkovin, což je perfektní doplněk ke splnění každodenní potřeby, vyžadované při intenzivní tělesné výchovy.

Některé výživu doporučují jíst malou porci před spaním, protože

vlákniny a zdravé tuky pomáhají zabránit zničení svalové tkáně během spánku. 7. Bojují obezita

Ti, kteří mají nadváhu nebo jsou obézní, může skutečně mít prospěch z této potraviny.

Vysoké množství vlákniny a bílkovin přispívá k spalování tuku tělem, které vám pomůže zhubnout.

Lidé s nadváhou, které přidávají do svého jídelníčku mandle, ořechy a jiné ořechy, zhubnout snadněji než ostatní.

Jak vidíte, existuje mnoho důvodů, jak jíst ořechy po celý týden.

Můžete snadno jíst na cestách nebo je přidat do oblíbených jídel.


Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Jak se vypořádat s běžnými problémy se zuby

Užitečné návyky úst může být mnoho nemocí, které ovlivňují každou část - od dásní k zubům, rtů nebo sliznic. důležité chránit a starat se o každou z těchto životně důležitých prvků, aby se zabránilo běžné problémy se zuby , jako jsou zubní kaz, zápach z úst (zápach z úst), zánětu dásní a stomatitida.

(Užitečné návyky)

Je dobré jíst ovoce na snídani?

Je dobré jíst ovoce na snídani?

Existuje mnoho myšlenek o tom, zda je dobré jíst ovoce na snídani. Někteří věří, že tento zvyk není poměrně přínosný, zatímco jiní tvrdí, že je nutno jíst ovoce na hladový žalud - pro maximální asimilaci vitaminů. Co je lepší? Bezpochyby jsou plody perfektním začátkem vašeho dne, protože jsou snadno tělem vyčerpány a jsou pro celý den nepostradatelným zdrojem energie.

(Užitečné návyky)