7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému


7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

užitečné návyky Nikdy nebudete úspěšní více času ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému.

Bez ohledu na to, jak to zní divně, často zapomínáme na nádherný orgán, který pulzuje právě v centru hrudníku. Děláme to nevědomky, například zvolíme sedavý nebo škodlivý způsob.

Kromě toho jsme dokonce nechat stres nebo úzkost vliv na mír, rovnováhu a zdraví srdce.

Obecně si musíte být vědom toho, jak důležité je péče o toto tělo. Nezapomeňte, že v případě, že srdce přestane fungovat správně, oslabený nebo nemocný, Vashe život může výrazně zhoršit, co jste neměli roky.

Dnes nabízíme "malou revoluci", která pomůžezlepšit zdraví kardiovaskulárního systému a žít zdravější.

1. Nahraďte máslo s olivovým olejem

Pokud máte rádi jedí sendvič s máslem a džemem každý den, je čas to změnit.

Místo toho, vyberte olivový olej z prvního otáčení. Je velmi chutné a dobře hodí pro všechny potraviny, což z něj činí ideální doplněk k snídani, oběd nebo večeři.

Kromě toho existuje další zvyk, který lze zapůjčit středomořské stravy: připravit jídlo v olivovém oleji, spíše než máslo.

Takže budou mnohem zdravější a ještě užitečnější!

Více informací o 7 možných příčin srdečního selhávání

2. Jezte ryby třikrát týdně

studenou vodou ryby, jako je tuňák, makrela a sleď jsou bohatým zdrojem omega-3.

Na rozdíl od masa, tyto druhy ryb jsou velmi užitečné pro kardiovaskulární systém.

Poskytují tělu draslík, hořčík a niacin. U mastných kyselin těchto tří složek snížit hladinu špatného cholesterolu (LDL) v tepnách a přispět ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému.

Ale zkuste koupit dobrou rybu. Potřebujete vědět, kde je. Někdy ryby mohou obsahovat znečišťující látky, které přímo ovlivňují zdraví.

3. Vyměňte sůl kořením

Sůl zlepšuje chuť jídla - všichni to víme. Navíc je již dlouho používán při vaření.

To je důvod, proč je tak těžké odstranit sůl z vaší stravy (zejména hypertonika). Nakonec, je to stejné může významně ovlivnit chuť?

Řešení tohoto problému je jednoduché a fantastické. Budete velmi pomáhat následující koření:
  • kopr ideální pro polévky a ryby;
  • mletý česnek - to je vynikající náhražka soli;
  • Citronová šťáva prášek - Jedná se o přírodní koncentrát, který dodává vynikající vůni na pokrmy;
  • mleté ​​sušené cibule dobře ochutnal a má protizánětlivé vlastnosti.

4. Jezte velké mísy ovesné vločky k snídani

Na tomto blogu často zmiňují, že jedním z nejlepších produktů pro zdraví kardiovaskulárního systému je ovesné vločky.

Obsahuješest esenciálních aminoxylátů, mnoho nenasycených tuků a kyseliny linolové.

Ovesné reguluje hladinu glukózy a má mořevitamíny (E, B1, B2)a minerální látky (vápník, železo, zinek, fosfor a hořčík).

Všechny tyto ingredience poskytují vynikající péči o srdeční a dávají jí příležitost začít den s maximálním množstvím energie. 6

Naučte skvělé tipy, jak snížit své triglyceridů při snídani

5. 20 minut cvičení denně může přispět ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

Každý z nás může najít 20 minut konci dne se jim věnovat své srdce, tělo, svalů, kostí a dýchacích cest.

Nejdůležitější je však uplatnění vůle mysli a mysli, aby se uvědomila užitečnost cvičení. Stačí jít na procházku, běžet, vylézt po schodech, jezdit na kole nebo dokonce tančit. Nicméně,

také stojí za to dělat aerobní cvičení. 6. 20 minut odpočinku a meditace a meditační

schopnost odpojit od mysli, těla cel a dokonce i technologie je nejen dokonale relaxační, ale i velmi zdravé. Psyche a kardiovaskulární systém vám děkuji jen za to. Nakonec meditace pomáhá zmírnit napětí, zbavit se rušivých myšlenek a tlaku.

Zkuste to dnes.Dejte si 20 minut ticha a klidu.

7. Řekněme "ano" citrónové šťávy každý den Nakonec o citronové šťávy. Tento

užitečný chutný nápoj je skvělý spojenec zdraví kardiovaskulárního systému.

víte proč? Citrony jsou bohaté na draslík a hořčík - dva minerály, které pomáhají regulovat krevní tlak.

Kromě toho tyto citrusové plody obsahují různé typy antioxidantů, jako jsou bioflavonoidy. Jsou nezbytné pro ochranu a flexibilitu tepen a zabraňují vzniku plaků.

Ujistěte se, že tyto skvělé tipy jsou obvyklá část vašeho dne. Jsou velmi jednoduché a mohou změnit váš život k lepšímu! 9 živiny pomoci žít až 90 se silnou a zdravou srdeční

Každý z nás chce žít dlouhý a zdravý život, ale někdy jsou produkty, které konzumujeme, může zabránit. Přečtěte si více o 9 základních vitamínů a minerálních látek, pokud chcete žít až 90 let a mít zdravé srdce.


3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

Náš mozek upravuje spánkové cykly, přizpůsobuje se hodinám tmy a hodin světla. Na první pohled se to zdá být snadné. Skutečným problémem je však to, že nejsme vždy schopni dosáhnout rovnováhy. Lidé, kteří trpí chronickou nebo náhodnou nespavostí, vědí, že překonání nespavosti není vždy snadné. Jenom venku je tma, nemáme dost, abychom usnuli.

(Užitečné návyky)

Kolik vody bych měl denně pít? Užitečné návyky

Kolik vody bych měl denně pít? Užitečné návyky

Asi každý z nás alespoň jednou tsikavsya zda jsme skutečně potřebují pít 8 sklenic vody denně k udržení přiměřené úrovně tělesnou vlhkost a udržovat zdravý životní styl. Tuto příležitost využijeme k zjištění, zda je tato teorie pravdivá. Navíc se snažíme zjistit, zda může být tato vzácná kapalina nahrazena jinými kapalinami, aby nedošlo v žádném případě k dehydrataci.

(Užitečné návyky)