10 Ovoce bohaté na draslík


10 Ovoce bohaté na draslík

přírodní prostředky draselný - minerál, který vyvažuje elektrolyty v těle.Je velmi důležité, protože pomáhá:

  • řádný provoz nervových a svalových buněk metabolismu
  • trávení vyvažování elektrických a chemických procesů v těle.

Vaše tělo dostane draslík přes jídlo. Ledviny jsou zodpovědné za odstranění jakéhokoliv možného přebytku.

můžete získat draslík z následujících produktů:

  • červené maso a kuřecí
  • losos, treska, platýse a sardinky sójové výrobky
  • Veggie Burger

nějaké ovoce v tomto článku budeme hovořit o ovoce bohaté na draslík. Nakonec je to skvělý způsob, jak to dostat. Také usnadňuje přidání draslíku do stravy.

1. Meruňky

Věděli jste, že sušené meruňky obsahují více draslíku než čerstvé? Věřte tomu nebo ne, každých 100 gramů sušených meruněk může dát téměř 33% doporučeného denního množství draslíku.

meruňky jsou velmi užitečné pro cirkulaci, protože:

  • regulují krevní tlak a tělní tekutiny
  • mohou zabránit artritidy nebo revmatického onemocnění 2. Prořezávat

Kromě toho, že je bohaté na draslík, poskytuje tuku a cukru . 100 gramů poskytují 12% doporučeného denního množství draslíku!

Ve skutečnosti, sušené ovoce mají svou nutriční hodnotu v důsledku procesu sušení. Zvyšuje množství jednoduchých sacharidů.

Švestky jsou také bohaté na vitamíny A, B3 a C.

Tyto plody také zvýšit energii velmi rychle, vzhledem k vysokému obsahu cukru. Navíc se potýkají s zácpou způsobenou vláknem a snižují vysokou hladinu cholesterolu.

3. Rozinky

100 gramů rozinky poskytuje 21% doporučeného denního obsahu draslíku. Nicméně je třeba mít na paměti, že mají hodně cukru, takže by měl vyrovnat částku pro spotřebu.

Rozinky jsou také dobře vhodné pro: odstranění zácpy

  • snížit acidóza příznaky léčbě anémie
  • snížení regulace horečka napětí arteriální stěny
  • snížení vysokého krevního tlaku 4. Termíny

pouhých 100 gramů vám 21% doporučené denní množství draslíku.

Nicméně, na rozdíl od rozinky a slivky, nedoporučujeme jíst hodně dat. To je způsobeno velkým množstvím cukru, které může změnit hladinu cukru v krvi.

Sportovci jíst data, protože bohaté na antioxidanty a minerály, včetně draslíku, fosforu, vápníku a hořčíku.

Jsou také bohaté na vitamín B5. Tento vitamin je nezbytný pro vylučování hormonů. Podporuje přeměnu tuků a uhlohydrátů na energii.

Začněte jíst, ale nezapomeňte trénovat každý den. Tímto způsobem si zachováte výhody a zbavíte se velkého množství cukru, který dávají.

Navíc, neměli byste jíst více než 2-3 kusy denně.

5. Ořechy

Sušené fíky dávají 19% doporučeného denního obsahu draslíku.

Víš, že figurka není opravdu ovoce? Je silonian. Jinými slovy, je to kousek květin venku.

Šťavnatá masa - stonka, která chrání střed. Zde najdete semena, která budou později napojena.

6. Avokádo

Avokádo - je další ovoce bohaté na draslík. Oni jsou také známí pro své zdravé tuky a krásy.

Každá 100 gramů avokáda poskytuje přibližně 14% doporučeného denního obsahu draslíku.

7. Sou-sep

Toto je jedno z nejlepších plodů v tomto seznamu. Koneckonců, kromě toho, že poskytuje asi 12% doporučené denní množství draslíku, ale také dává velké množství vlákniny, vitamin C, antioxidanty a minerály.

To je ideální pro:

  • zlepšení imunity zlepšit kardiovaskulární zdraví
  • kontrolu
  • diabetes péče v prevenci rakoviny v důsledku obsahu quercetin, vitamin C a lykopen
  • stimulovat kognitivní funkce kvůli vitamínu B3 a B6

Jednou z výhod neznámého SOU -sepa je jeho vliv na zdraví ústní dutiny, protože je antibakteriální činidlo. Snižuje množství plaku. Kromě toho vyléčí zánět a žaludeční infekci.

8. Banány

Je všeobecně známo, že banány jsou jedním z plodů bohatých na draslík. Nakonec obsahují 10% doporučené denní dávky.

Banány umožňují vyvážit buněčné tekutiny. Podporují také správné fungování nervového, střevního a svalového systému. 9.

vášeň se 100 gramy mučenky dostanete 10% z doporučeného denního množství draslíku. Budete také získat důležité živiny tělo potřebuje:Vitamin A, B2, C, fosfor, vápník a vlákniny.

Doporučuje se zmírnit menstruační bolesti, protože má protikřečové účinky.

10. Konečně kiwi, kiwi - další vynikající ovoce, protože kromě draslíku, obsahuje velké množství vlákniny a vitamínu C. Toto ovoce

posílení imunitního systému a lze tak předejít zažívací potíže.


Přírodní prostředky pro čištění artérií

Přírodní prostředky pro čištění artérií

Zanesené tepny mohou vést k infarktu. Z tohoto důvodu je důležité dbát na to, že vaše cévy zůstanou „čisté“ a „nezakuporenymy“, protože vám dá zdravý život. jídlo, které jíte každý den, může být škodlivé pro vaše zdraví a ucpávají cévy, do té doby, dokud se úplně zastaví průtok krve do srdce a dalších tepen.

(Lidových opravné)

Potraviny, které jsou jistě zlepší náladu

Potraviny, které jsou jistě zlepší náladu

Přírodní produkty Každý ví, že mnohé potraviny jsou dobré pro lidský organismus a pomáhají udržovat zdraví nebo prevenci různých onemocnění nebo onemocnění snazší. Ale kromě toho, tytéž produkty mohou také pomoci zlepšit náladu, zachovat si jasnou mysl, vysokou morálku a dostatečně kontrolovat hladinu stresu.

(Lidových opravné)