7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk


7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

Špatná výživa a nedostatek fyzické aktivity jsou největšími nepřáteli vašeho žaludku. Pokud nemůžete být v žádném z těchto aspektů disciplinován, je téměř nemožné získat požadovaný tvar a spálit břišní tuk.

Naštěstí nemusíte chodit do posilovny každý den nebo se držet omezené stravy, abyste dosáhli dobrých výsledků.

Pokud máte vyváženou stravu a cvičíte doma, udělejte této části těla sen.

Nezapomeňte, že budete dosahovat cíle, pokud nakreslíte tři hlavní oblasti břicha: horní, dolní a boční. Motivujte se!

1. Planck

Tato poloha leží, známý jako "popruh",zahrnuje všechny skupiny svalů těla a zejména břicha.

Toto vytrvalostní cvičení otestuje vaši rovnováhu, koncentraci a sílu.

Jak to udělat?

  • Nechte tvář dolů na podložku a udržujte tělesnou hmotnost, používejte pouze předloktí a prsty.
  • Boky by měly být lehce zvednuty na úrovni s rovnou záda a uvolněným krkem.
  • Udržujte v této poloze po dobu 15-20 sekund před odpočíváním.
  • Udělej 3 přístupy k tomuto cvičení.

2. Břišní zkroucení

Břišní zkroucení je skvělý způsob, jak trénovat břišní svaly, protože vaše nohy jsou uvolněné, což vám umožní zaměřit se pouze na břicho.

Jak to udělat?

  • Položte na lavici nebo na jiný zvýšený povrch a položte ruce za krk.
  • Držte nohu pevně na podlaze, zvedněte horní polovinu kufru, napněte břišní svaly.
  • Pomalu sklopte kufřík do původní polohy a opakujte toto cvičení 12krát.
  • Pro každý přístup proveďte nejméně tři opakování.

3. Ohýbání nohou

Tato noha cvičení poskytuje větší odpor, aleje velmi efektivní, pokud chcete spálit břišní tuk a vaše boky štíhlejší.

Doporučujeme používat vysokou židli zaměřenou pouze na žaludek a nohy.

Jak to udělat?

  • Posaďte se na okraj židle, zatažte se zpět a natahujte nohy.
  • Ohněte kolena a zvedněte je do břicha.
  • napjat svaly. Proveďte 8 až 10 opakování.
  • Proveďte tři přístupy.

4. Vzestup nohy

Existuje mnoho technik výcviku do kopce. Ale v tomto případě to přesně nabízíme, protože kromě žaludku zahrnuje boky a hýždě.

Jak to udělat?

  • Lehněte si na podložku, položil ruce na bocích dlaně na podlaze.
  • Vytáhněte nohy rovně a zvedněte je bez ohýbání kolena.
  • pokusit se zvednout jim tak vysoko, jak je to možné, pak se pomalu vraťte do výchozí polohy.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními v každém. 5. Kříž

břišní Curl Curl - cvičení, jehož cílem je snížit bříško a žádný tuk, který je uložen kolem pasu.

toto cvičení pravidelně pomůže spálit břišní tuk a posílení svalů v těle.

Jak to udělat?

  • Lehněte si na podložku, dal ruce za hlavu a nohy narovnejte.
  • Pokrčte pravé koleno a zároveň zvedněte zpět do levého lokte dotknout kolena.
  • Vraťte se do výchozí polohy a postupujte podle opačné informace.
  • Udržujte své břišní svaly těsný během tohoto cvičení. Proveďte 3 přístupy s 15 opakováními na každé straně.

6. Klepněte na prsty u nohou

Při protahování ruce prsty, to je vaše břišní svaly ke kontraktu a snižuje pas.

Namísto tradičního způsobu tohoto cvičení, doporučujeme, abyste ležet na zemi, aby zvýšit intenzitu.

Jak to udělat?

  • ležel na zádech, strhnout strop, rovné ruce tak, že ramena se mírně zvýšil z podlahy.
  • pokusit se dotknout prsty, napruzhyvshy břišní svaly.
  • Držte tuto pozici po dobu 10-15 sekund, pak odpočívat.
  • Proveďte tři opakování. 7.

boční cvičení s činkami

Chcete-li dokončit tento jednoduchý břišní cvičení, urvat činka v každé ruce a následujte tento jednoduchý boční pohyb (také známý jako cvičení pro šikmé svaly).

Jak to udělat?

  • Stand up, roztáhni nohy mírně, narovnejte záda, urvat činka v každé ruce.
  • Lean na pravou stranu tak daleko, jak je to možné bez ohýbání kolena.
  • Návrat do výchozí pozice a opakujte na levé straně.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními na každé straně.

můžete provádět tyto jednoduché cviky domů bez nutnosti investovat mnoho času a peněz.

Žádáme Vás, aby to každý den a doplnění zdravé výživy. Brzy uvidíte rozdíl!


5 Pózy jógy pro ploché břicho

5 Pózy jógy pro ploché břicho

Hubnutí Pokud chcete být chytrý a ploché břicho, je nutné postupovat aktivní životní styl a vyváženou stravu v kombinaci s pravidelnou fyzickou aktivitou. Jednoduchá, ale neuvěřitelně účinná držení těla pro plochou břišní jógu vám pomůže získat atraktivní a harmonickou postavu. Samozřejmě, existuje mnoho způsobů, jak utáhnout tělo, ale klíčem k zdraví a kráse vždy byla správná výživa a sport.

(Ztráta váhy)

Tipy pro rychlé hubnutí

Tipy pro rychlé hubnutí

Věřte: víme, že ztráta hmotnosti je obtížné. Vyžaduje silnou vůli, vytrvalost a především motivaci. Jak pravděpodobně již znáte ze zkušenosti, neexistuje žádná zázračná strava. Ve většině případů tato taktika manipuluje pouze se zdravím a může dokonce způsobit mnoho škod. To je důvod, proč dnešní článek chceme dát několik jednoduchých tipů, které mohou realizovat každý den, že jste vidět, že někdy opravdu pár jednoduchých věcí, vám pomohou zhubnout rychle a zdravý způsob.

(Ztráta váhy)