7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk


7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

Špatná výživa a nedostatek fyzické aktivity jsou největšími nepřáteli vašeho žaludku. Pokud nemůžete být v žádném z těchto aspektů disciplinován, je téměř nemožné získat požadovaný tvar a spálit břišní tuk.

Naštěstí nemusíte chodit do posilovny každý den nebo se držet omezené stravy, abyste dosáhli dobrých výsledků.

Pokud máte vyváženou stravu a cvičíte doma, udělejte této části těla sen.

Nezapomeňte, že budete dosahovat cíle, pokud nakreslíte tři hlavní oblasti břicha: horní, dolní a boční. Motivujte se!

1. Planck

Tato poloha leží, známý jako "popruh",zahrnuje všechny skupiny svalů těla a zejména břicha.

Toto vytrvalostní cvičení otestuje vaši rovnováhu, koncentraci a sílu.

Jak to udělat?

  • Nechte tvář dolů na podložku a udržujte tělesnou hmotnost, používejte pouze předloktí a prsty.
  • Boky by měly být lehce zvednuty na úrovni s rovnou záda a uvolněným krkem.
  • Udržujte v této poloze po dobu 15-20 sekund před odpočíváním.
  • Udělej 3 přístupy k tomuto cvičení.

2. Břišní zkroucení

Břišní zkroucení je skvělý způsob, jak trénovat břišní svaly, protože vaše nohy jsou uvolněné, což vám umožní zaměřit se pouze na břicho.

Jak to udělat?

  • Položte na lavici nebo na jiný zvýšený povrch a položte ruce za krk.
  • Držte nohu pevně na podlaze, zvedněte horní polovinu kufru, napněte břišní svaly.
  • Pomalu sklopte kufřík do původní polohy a opakujte toto cvičení 12krát.
  • Pro každý přístup proveďte nejméně tři opakování.

3. Ohýbání nohou

Tato noha cvičení poskytuje větší odpor, aleje velmi efektivní, pokud chcete spálit břišní tuk a vaše boky štíhlejší.

Doporučujeme používat vysokou židli zaměřenou pouze na žaludek a nohy.

Jak to udělat?

  • Posaďte se na okraj židle, zatažte se zpět a natahujte nohy.
  • Ohněte kolena a zvedněte je do břicha.
  • napjat svaly. Proveďte 8 až 10 opakování.
  • Proveďte tři přístupy.

4. Vzestup nohy

Existuje mnoho technik výcviku do kopce. Ale v tomto případě to přesně nabízíme, protože kromě žaludku zahrnuje boky a hýždě.

Jak to udělat?

  • Lehněte si na podložku, položil ruce na bocích dlaně na podlaze.
  • Vytáhněte nohy rovně a zvedněte je bez ohýbání kolena.
  • pokusit se zvednout jim tak vysoko, jak je to možné, pak se pomalu vraťte do výchozí polohy.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními v každém. 5. Kříž

břišní Curl Curl - cvičení, jehož cílem je snížit bříško a žádný tuk, který je uložen kolem pasu.

toto cvičení pravidelně pomůže spálit břišní tuk a posílení svalů v těle.

Jak to udělat?

  • Lehněte si na podložku, dal ruce za hlavu a nohy narovnejte.
  • Pokrčte pravé koleno a zároveň zvedněte zpět do levého lokte dotknout kolena.
  • Vraťte se do výchozí polohy a postupujte podle opačné informace.
  • Udržujte své břišní svaly těsný během tohoto cvičení. Proveďte 3 přístupy s 15 opakováními na každé straně.

6. Klepněte na prsty u nohou

Při protahování ruce prsty, to je vaše břišní svaly ke kontraktu a snižuje pas.

Namísto tradičního způsobu tohoto cvičení, doporučujeme, abyste ležet na zemi, aby zvýšit intenzitu.

Jak to udělat?

  • ležel na zádech, strhnout strop, rovné ruce tak, že ramena se mírně zvýšil z podlahy.
  • pokusit se dotknout prsty, napruzhyvshy břišní svaly.
  • Držte tuto pozici po dobu 10-15 sekund, pak odpočívat.
  • Proveďte tři opakování. 7.

boční cvičení s činkami

Chcete-li dokončit tento jednoduchý břišní cvičení, urvat činka v každé ruce a následujte tento jednoduchý boční pohyb (také známý jako cvičení pro šikmé svaly).

Jak to udělat?

  • Stand up, roztáhni nohy mírně, narovnejte záda, urvat činka v každé ruce.
  • Lean na pravou stranu tak daleko, jak je to možné bez ohýbání kolena.
  • Návrat do výchozí pozice a opakujte na levé straně.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními na každé straně.

můžete provádět tyto jednoduché cviky domů bez nutnosti investovat mnoho času a peněz.

Žádáme Vás, aby to každý den a doplnění zdravé výživy. Brzy uvidíte rozdíl!


3 Polévek spalování tuků, které by měly přidat do svého jídelníčku hubnutí

3 Polévek spalování tuků, které by měly přidat do svého jídelníčku hubnutí

Naše polévky spalování tuků obsahující čerstvou zeleninu. Získali slávu jako recepty na rychlou hubnutí. Říkají, že jíte-li jen ty polévky, můžete ztratit pár kilo týdně. Nicméně nedoporučuje, aby i nadále tuto dietu po dobu delší než 7 dnů, protože může způsobit vážné problémy v důsledku nedostatku živin .

(Ztráta váhy)

Pomalý metabolismus? Řekneme vám, jak to urychlit

Pomalý metabolismus? Řekneme vám, jak to urychlit

Pokud se snažíte zhubnout, s největší pravděpodobností chcete zlepšit metabolismus. Zajímavé je, že mnoho lidí se nestará o stravu a vybírá sedavý životní styl. Ztráta hmotnosti je ještě obtížnější. V mé rodině všechny tyto! Co jiného můžete dělat? Navzdory skutečnosti, že po určitém věku je tělo obtížnější se zbavit nadbytečného tuku, existují strategie, které mohou ještě pomoci.

(Ztráta váhy)