7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout


7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout

Je pravda, že dnes většina lidí věnuje velkou pozornost jejich hmotnosti. Tento problém ovlivňuje společnost jako celek, stará se o lidi a je přítomen v myslích většiny lidí kvůli zdravotní péči, stejně jako stereotypy ve veřejném mínění jako celku. Z tohoto důvodu existuje mnoho extrémních diet, fyzických cvičení a simulátorů, které slibují skvělé výsledky při snaze zhubnout.

Přesto se často stává, že po stravě nebo po dlouhých fyzických cvičeních nelze dosáhnout požadovaných výsledků a hmotnost není ztracena.

Důvody, proč nemůžete zhubnout, jsou poměrně rozmanité, ale pokud budete postupovat podle jednoduchých pokynů, zbavit se nadváhy není tak těžké. Problém nadváhy znepokojuje mnoho lidí, takže o tom budeme dnes v tomto článku mluvit.

Dosažení ideální hmotnosti je výsledkem rovnováhy mezi zdravou výživou, přetrvávajícími tréninky a zdravým životním stylem. Níže vám doporučujeme přečíst si řadu důvodů, které pomohou Vašemu tělu v případě ztráty hmotnosti a dosažení pozitivních výsledků při zlepšování vašeho těla a vašeho zdraví prostřednictvím různých diet a fyzických cvičení.

Nemůžete zhubnout? Proč? Zjistěte některé důvody.

1. Prvním důvodem, proč zasahuje do získání požadovaných výsledků při hubnutí, je špatný sen nebo nedostatečné množství času pro spánek dobré noci. Výzkumníci zjistili, že zlepšení spánku je rozhodně spojeno se ztrátou hmotnosti. Zvláště bylo zaznamenáno zlepšení spánku spojené s úbytkem břicha a pasu.

Když nemáte dostatečnou kontrolu spánku, zvyšuje se hladina hormonů, které se chovají na chuť k jídlu, a mozku je vyžadován konstantní příjem jídla, a to i ve velkém množství.

Doporučuje se spát nejméně osm hodin každou noc, aby tělo mohlo regulovat metabolismus a vykonávat další základní funkce, které se vyskytují během spánku, tak dobrý spánek vám zaručí krásný a zdravý život.

2. Ten, kdo se dívá na svou postavu a váhu, při výběru produktů v prodejně je povinné studovat čísla na obalu - počet kalorií. Pokud znáte tyto údaje, můžete snadno stanovit princip stravy podle cílů, které chcete dosáhnout - zhubnout, jíst zdravé a zdravé potraviny a budovat svaly.

Pro ty, kteří chtějí zhubnout, nezapomeňte vzít v úvahu rovnováhu kalorií. Nadměrná konzumace cukru - hodně energie v těle, které mohou zpomalit metabolických procesů, což vede k hromadění tuku, a proto přibývání na váze.

Ty by měli být informováni o potravinách, které jíte, a znají jejich nutriční hodnotu, stejně jako přísad, které obsahují, aby se zabránilo používání skryté cukru. Tyto produkty pouze přidat na váze, a vy ani tušit, kde udělal extra váhu.

3. Víme, že kalorie jsou přímo souvisí s obezitou a tělesné hmotnosti pro lidi. Ale musíme pamatovat na potřebu vyvážit energetickou hodnotu a spotřebu živin.

Pokud budete konzumovat potraviny více kalorií, než jste vynaložit dodatečné prostřednictvím fyzické aktivity, můžeme s jistotou říci, za předpokladu, že s nadváhou.

Ale nijak zvlášť obdivovat snížit spotřebu kalorií, protože to ani nechtěl, můžete odstranit ze svého jídelníčku potraviny, které vám poskytují ideální živiny, které jsou nezbytné pro zdraví a Chorog, které zlepšují metabolismus těla.

4. Mnozí z vás sedí dlouhé hodiny v práci příliš mnoho času při pohledu na obrazovku počítače nebo televize. Ale víte, což je negativní účinky mohou vést sedavý životní styl a nedostatek pravidelnou fyzickou aktivitu?

sedavý životní styl a nedostatek fyzické aktivity může urychlit přibývání na váze, čímž lidé dokonce trpí obezitou. proto doporučeno provést nějaký druh cvičení po dobu minimálně třiceti minut každý den. Proto se fyzická aktivita a aktivní pohyb musí stát nedílnou součástí vašeho života.

5. Špatná výživa může také znemožnit zhubnout. nedostatek pohybu a nezdravé jídlo jsou nejhorší nepřátelé těch, kteří by chtěli mít štíhlou postavu, ačkoli mnoho lidí kvůli času raději jíst mražené potraviny nebo nezdravé fast food je úplně k ničemu a neposkytuje základních živin do těla.

Naopak, takové vysoké jídlo v tuku a kalorií, což jen zvyšuje váhu a může poškodit vaše zdraví, pokud budete jíst tyto potraviny příliš často. Nezapomeňte, že správná výživa zajišťuje dobré zdraví, prosperity a požadované hmotnosti, ale ten může být dosaženo i za pomoci dobrého dlouhodobého vzdělávání.

6. Dalším důvodem, který může přispět k neschopnosti hubnutí může být hormonální změny. V tomto případě, měli byste se poradit se svým lékařem, aby zjistil, jestli je to hormonální změny způsobí zvýšení tělesné hmotnosti, a aby se předešlo jakékoliv možnosti úrazu nebo jiných závažných důvodů, které mohou mít vliv na zdraví.

Také byste měli poradit se s dietologem, který vás seznámí s produkty, které vám pomohou přes tyto hormonální změny.

7. Dalším důvodem může být nedostatečné množství esenciálních mastných kyselin, které vám ve vaší stravě. Po mnoho let věřili, že je to tenké nebo zhubnout, musíme odstranit všechen tuk z potravin, které jíme.

však musíme ujasnit, co je druh tuku, který je nezbytný pro normální průběh metabolismu, což pomáhá zbavit špatných tuků a vytvořit stav sytosti. To vám pomůže vyhnout se zvýšenému chuti k jídlu a snížit příjem potravy. Tyto základní tuky nebo mastné kyseliny, přítomné v oleji ze lněného semínka, rybí olej, ořechů a semen.

Takže pokud nemůžete zhubnout, být vědomi výše uvedených klíčových faktorů, které mohou rušit při výkonu svého cíle. Takže můžete určit ty, které jsou pro vás specifické.

To vám může pomoci změnit své návyky a vypracovat podrobnou stravu, která bude poskytovat vaše tělo základních živin a minerálů, a to je dobrá a ty zaručují dobré zdraví, pohodu a požadovanou váhu, a proto štíhlou linii.


10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

Hubnutí Mnoho mužů a žen by chtěla mít pevnější hýždě. Problém je v tom, že ne každý ví, co cvičení může udělat pro tento účel. V dnešním článku objevovat místa atd má být celá řada různých možností pro 10-minutové cvičení , a jak pomoci ut můžete posílit hýždě a začít připravovat na letní plážové sezony .

(Ztráta váhy)

Jaký druh potravy přispívá k náboru nadváhy?

Jaký druh potravy přispívá k náboru nadváhy?

Hubnutí Nebudete tomu věřit, ale provedli mnoho studií na téma „Nejhorší jídlo na planetě Zemi.“ Ve skutečnosti neexistuje žádné jídlo, pro které neexistuje žádná výhoda, ale síla jeho poškození závisí jen na tom, jak často a kolik ji konzumujete. Pokud chcete ztratit další kilo, snížit hladinu cholesterolu a zažít energii po celý den, měli byste z jídla vyloučit takové potraviny.

(Ztráta váhy)