7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů


7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

užitečné návyky Stres je jedním z nejhorších nepřátel pro vaše zdraví. srdeční potíže, je riziko srdečního infarktu slabým imunitním systémem ... Jak se můžete chránit před ní?Nejprve musíte do značné míry změnit své návyky. Když se dostanete zase doma, tam jsou vždy nějaké nové věci, ale měli byste použít nějaké dobré místo k zastavení a odpočinku. Z tohoto důvodu, dáme vám několik jednoduchých tipů, jak, jak se zbavit stresu , když jste se vrátil domů.

děti, domácí práce, vaření ... když se vrátili domů, máte nekonečný počet úkolů, které klidně obrátit na jinou prodloužení pracovního dne. Pokud se kromě toho jste také problém a péče, nelze vyhodit hlavu, budete se hromadí více stresu každý den, dokud není převeden do začarovaného rozkmitu napětí, což může být velmi je těžké se zbavit. Co takhle zavést malé změny v každodenním životě? Co když se pokusíte následující tipy pro odlehčování namáháníve vašem životě?

pokusit se snížit stres, když se vrátil domů, jednoduchých tipů

1. Sundejte si boty Někteří lidé říkají, že to není velký. Ve skutečnosti však jen málo věcí v žitě srovnatelná s domácí pohodlí a klidu se budete cítit příchod domů a sundala boty. Chůze naboso aktivovat velké množství svých životních funkcí:stimulují krevní oběh, dodávají sílu, aby žil, posilují nervový systém, zmírnit stres ... A pokud se vám chodit naboso na površích, jako je tráva nebo písek, má ještě větší účinek. Takže pamatujte: chůze naboso, poté, co jste se vrátili domů má mimořádný uklidňující účinek, takže můžete snadno, rychle, udělej to. 2. Zvýšení

identity Po návratu domů, měli byste si uvědomit, že vaše pracovní povinnosti a odpovědnosti u konce. Musíte je oddělit dvě mezery - osobní a profesní - tak jasně, jak je to možné. Když se dostanete domů, měli byste vědět, že je to váš vlastní čas a svůj vlastní život, to je skutečný život, který je vaše rodina a vaši lidé jiných než je výkon práce, důležité věci. jim, že by měli mít i uspokojit sebe stýkat s přáteli, zapomínají prací as tím spojené problémy.

3. Jděte na krátkou procházku

půl hodiny chůze - stačí, nebudete potřebovat více minut. Stačí jít do parku, například chodit ve svém okolí možnost zmírnit napětí, trénovat své tělo a pomoci mu rozvinoutmalé množství endorfinů, který zobrazujetoxiny, aktivovat své tělo a zklidnit mysl. Chůze nestojí nic, ale je to skvělý způsob, jak uvolnit stres. Nezapomeňte, že procházky spolu s někým, kdo je pro vás důležitý, jako je vaše rodina nebo přítel, je mnohem lepší.

4. Zavěsit trochu

Nemusíte spát na hodinu nebo více. Patnáct nebo dvacet minutdostatek spánku, aby si dávku energie, probudit jasnější mysl a zbavuje stresu. Nemusíte ani spát. Jen si lehnout na gauč, dávat nohy nahoru a zavři oči po dobu několika minut, dokud vaše dýchání se stává o něco pomaleji. To stačí úplně zbavit stresu a ne napnout.

5. Koupelna pro relaxaci

Není příliš mnoho věcí, které přinášejí více uvolnění. Vyberte alespoň půl hodiny, aby si horkou koupel (nebo sprchový kout) a nechat své tělo ohornetsya tomto teplém úlevou pocit po koupeli. Relaxujte nervový systém, uvolněte bolest a zanícené procesy a odstraňte toxiny.

6. Nedělají dvě věci najednou

přišel domů a začal vařit zároveň dohlíží na děti, železo a podívat se na vašeho kalendáře v domnění, že budete dělat zítra ... Kolik věcí, které můžete dělat, když po vás vrátit se domů? Snažte se uvědomit si, že potřebujete odpočinout, abyste udrželi rovnováhu sil a klidu, abyste zabránili novým stresovým situacím.

7. Psychické cvičení

Relaxovat po dobu deseti minut, přemýšlejte o svých věcech a nic jiného. Udělejte si trochu času pro sebe, přemýšlejte o přítomnosti a vše, co byste chtěli v budoucnu dělat. Vyhodnoťte vše, co máte, a všechny dobré věci, které máte, a lidi kolem vás. Někdy stres vám dává schopnost vidět to znamená ve všem, všechny důležité věci, které způsobují lhostejnost a nemůžete rozhodovat o prioritách. V takových chvílích nezapomeňte, že vaše zdraví je nejdůležitější věc. Relax, úsměv, představte si hezké věci. Je to opravdu tak snadné!


Výhody vstávat časně

Výhody vstávat časně

Užitečné návyky Mnozí lidé jsou velmi těžké vstávat časně, a to i po mnoha letech studia nebo práce, toto povolání není ani trochu jednodušší. Ale stejně jako všechno v životě, vždy byste měli předpokládat, že sklo je z poloviny plná, takže dnes budeme hovořit o některé z výhod vstávat časně, jste byli více motivováni k ní a užijte si ráno další.

(Užitečné návyky)

13 Důvodů, proč jíst ovesné vločky každé ráno

13 Důvodů, proč jíst ovesné vločky každé ráno

Oatmeal rozhodně by měl být součástí vaší snídaně, spolu s čerstvou šťávou, jogurtem nebo mlékem. Chceš vědět proč? Přečtěte si. výhody plynoucí z používání ovesné vločky k snídani Oatmeal poskytuje tělu řadu vitamínů, vám dává sílu potřebnou ke splnění nový den a uspokojí chuť k jídlu. Pokud to není přesvědčit vás, že ovesné vločky - je to v pořádku, pak se podívejte na výhody, které dává do těla, pokud ji jíst na snídani: 1.

(Užitečné návyky)