7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů - penzion-gallus.cz


7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů


7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

užitečné návyky Stres je jedním z nejhorších nepřátel pro vaše zdraví. srdeční potíže, je riziko srdečního infarktu slabým imunitním systémem ... Jak se můžete chránit před ní?Nejprve musíte do značné míry změnit své návyky. Když se dostanete zase doma, tam jsou vždy nějaké nové věci, ale měli byste použít nějaké dobré místo k zastavení a odpočinku. Z tohoto důvodu, dáme vám několik jednoduchých tipů, jak, jak se zbavit stresu , když jste se vrátil domů.

děti, domácí práce, vaření ... když se vrátili domů, máte nekonečný počet úkolů, které klidně obrátit na jinou prodloužení pracovního dne. Pokud se kromě toho jste také problém a péče, nelze vyhodit hlavu, budete se hromadí více stresu každý den, dokud není převeden do začarovaného rozkmitu napětí, což může být velmi je těžké se zbavit. Co takhle zavést malé změny v každodenním životě? Co když se pokusíte následující tipy pro odlehčování namáháníve vašem životě?

pokusit se snížit stres, když se vrátil domů, jednoduchých tipů

1. Sundejte si boty Někteří lidé říkají, že to není velký. Ve skutečnosti však jen málo věcí v žitě srovnatelná s domácí pohodlí a klidu se budete cítit příchod domů a sundala boty. Chůze naboso aktivovat velké množství svých životních funkcí:stimulují krevní oběh, dodávají sílu, aby žil, posilují nervový systém, zmírnit stres ... A pokud se vám chodit naboso na površích, jako je tráva nebo písek, má ještě větší účinek. Takže pamatujte: chůze naboso, poté, co jste se vrátili domů má mimořádný uklidňující účinek, takže můžete snadno, rychle, udělej to. 2. Zvýšení

identity Po návratu domů, měli byste si uvědomit, že vaše pracovní povinnosti a odpovědnosti u konce. Musíte je oddělit dvě mezery - osobní a profesní - tak jasně, jak je to možné. Když se dostanete domů, měli byste vědět, že je to váš vlastní čas a svůj vlastní život, to je skutečný život, který je vaše rodina a vaši lidé jiných než je výkon práce, důležité věci. jim, že by měli mít i uspokojit sebe stýkat s přáteli, zapomínají prací as tím spojené problémy.

3. Jděte na krátkou procházku

půl hodiny chůze - stačí, nebudete potřebovat více minut. Stačí jít do parku, například chodit ve svém okolí možnost zmírnit napětí, trénovat své tělo a pomoci mu rozvinoutmalé množství endorfinů, který zobrazujetoxiny, aktivovat své tělo a zklidnit mysl. Chůze nestojí nic, ale je to skvělý způsob, jak uvolnit stres. Nezapomeňte, že procházky spolu s někým, kdo je pro vás důležitý, jako je vaše rodina nebo přítel, je mnohem lepší.

4. Zavěsit trochu

Nemusíte spát na hodinu nebo více. Patnáct nebo dvacet minutdostatek spánku, aby si dávku energie, probudit jasnější mysl a zbavuje stresu. Nemusíte ani spát. Jen si lehnout na gauč, dávat nohy nahoru a zavři oči po dobu několika minut, dokud vaše dýchání se stává o něco pomaleji. To stačí úplně zbavit stresu a ne napnout.

5. Koupelna pro relaxaci

Není příliš mnoho věcí, které přinášejí více uvolnění. Vyberte alespoň půl hodiny, aby si horkou koupel (nebo sprchový kout) a nechat své tělo ohornetsya tomto teplém úlevou pocit po koupeli. Relaxujte nervový systém, uvolněte bolest a zanícené procesy a odstraňte toxiny.

6. Nedělají dvě věci najednou

přišel domů a začal vařit zároveň dohlíží na děti, železo a podívat se na vašeho kalendáře v domnění, že budete dělat zítra ... Kolik věcí, které můžete dělat, když po vás vrátit se domů? Snažte se uvědomit si, že potřebujete odpočinout, abyste udrželi rovnováhu sil a klidu, abyste zabránili novým stresovým situacím.

7. Psychické cvičení

Relaxovat po dobu deseti minut, přemýšlejte o svých věcech a nic jiného. Udělejte si trochu času pro sebe, přemýšlejte o přítomnosti a vše, co byste chtěli v budoucnu dělat. Vyhodnoťte vše, co máte, a všechny dobré věci, které máte, a lidi kolem vás. Někdy stres vám dává schopnost vidět to znamená ve všem, všechny důležité věci, které způsobují lhostejnost a nemůžete rozhodovat o prioritách. V takových chvílích nezapomeňte, že vaše zdraví je nejdůležitější věc. Relax, úsměv, představte si hezké věci. Je to opravdu tak snadné!


5 Tipů pro snížení křeče v nohách

5 Tipů pro snížení křeče v nohách

Užitečné návyky křeče, nazývané také „křeč“ je nedobrovolný. Mohou způsobit mírnou nebo intenzivní bolest. Mohou také vést ke ztuhnutí svalů. Obvykle se stávají sportovcům a starším, ale každý může trpět. Proto v tomto článku vám řekneme o snížení křečí v nohách. Proč jsou křeče? Jsou lidé, kteří se probouzí uprostřed noci se silnou bolestí pocházející z telat nebo boků.

(Užitečné návyky)

Produkty, které pomáhají urychlit metabolismus

Produkty, které pomáhají urychlit metabolismus

Pomalý metabolismus je jednou z nejčastějších podmínek v těle, z nichž málo lidí trpí. Mluvíme také o takovém stavu lidského těla, když spálí méně kalorií v klidu, než když dostane cvičení. Tento metabolismus je také známý jako "bazální metabolismus", tj. V němž je množství energie spotřebované lidským tělem ve stavu klidu minimální.

(Užitečné návyky)