7 Tipů ke snížení zadržování tekutin


7 Tipů ke snížení zadržování tekutin

Užitečné návyky patříte k lidem, kteří občas trpí nadýmání? Důvodem může být teplo, jídlo a hormonální cykly.

Bez ohledu na to, co způsobuje nadýmání, všichni víme dobře, jak frustrující problém, který chci co nejdříve vyřešit.

Později v tomto článku se budeme dávat nějaké tipy, které vám pomohou přirozený způsob snížení zadržování tekutin bez jakýchkoliv vedlejších účinků.

Naučte se, jak řešit problém zdraví pomocí takových jednoduchých prostředků jako jsou čaje, koktejly nebo chemické čištění kartáčkem.

Snížit zadržení za několik hodin

Některé potraviny vede k zadržování tekutin v těle, nicméně, tam jsou ti, kteří naopak pomoci přivést ji ven z těla, pokud máte pocit, více otok, než je obvyklé.

Ke snížení zadržování tekutin, především by měly být odstraněny z vašich dietních jídel a nápojů, které způsobily. Tajemství je konzumovat méně soli a další produkty, které obsahují následující součásti.

  • tvrdý sýr.
  • Klobásy a uzené maso.
  • Smažené potraviny, olivy, okurky a další občerstvení.
  • Pizza a ostatní polotovary.
  • Omáčky.

1. méně sodíku a více

draselné soli, což je chlorid sodný, je nezbytné, aby trvale odstranit ze svého jídelníčku. Nicméně

mohou konzumovat s mírou mořské soli nebo slané vody. Důvodem je, že tyto potraviny obsahují jiné minerály, jako je draslík, které pomáhají udržovat rovnováhu v těle.

Stručně řečeno, jakmile narazíte nadýmání, byste měli úplně opustit sůl a přepnout na potraviny s vysokým obsahem draslíku. Mezi tyto produkty patří: avokádo

  • ořechy (pistácie, lískové ořechy, mandle nesolené)
  • bean quinoa špenát
  • banán kokos

2. Chcete-li začít, začít pít více vody

To se může zdát rozporné, ale zvýšení spotřeby vody přispívá odstranění tekutiny z těla. Existuje však jedna podmínka: pití vody na prázdný žaludek.

Pokud jste to s jídlem nebo bezprostředně po něm, bude efekt bude opačný - otok jen zesílit.

Začněte svůj den dvěma sklenicemi vody na snídani. Také nezapomeňte, že budete muset vypít dva šálky vody, ráno a dvě v noci.

Okamžitě zaznamenáte pozitivní vliv takové změny. 3. Připravte

třást s hruškou a pampeliška

Pokud máte rádi krky, doporučujeme pokusit se přidat tyto dvě složky mají diuretické vlastnosti, hruška a pampeliška. Oba vám pomáhají snižovat zadržování tekutin, a také poskytují tělu minerály a podporují práci jater.

Můžete si snadno vybrat pampeliška sami na poli nebo koupit v lékárně. Ingredience

  • pampeliška 1 čajovou lžičku (10 g)
  • vody 1 šálek (200 ml), hruška

1 Jak toto chvění

  • přípravu teplé vody, a když se začne vařit, přidejte lžičku pampeliška. Přidržte 10 minut, dokud se nekombinují přísady.
  • Po uplynutí stanovené doby odstraňte infuzi z ohně, nechte ji vychladnout a odložte.
  • Vyčistěte hrušku, odstraňte z ní semena a nakrájejte je na kusy, aby bylo jednodušší klepat.
  • Přidejte extrakt pampelišky a hrušku a přidejte přísady do homogenní konzistence.

4. Pít vodu z meloun

Meloun je úžasné ovoce, které pomáhá snížit retenci tekutin kvůli vysokému obsahu vody. Kromě toho má několik kalorií a dokonale hydratuje tělo.

Ale to není všechno! Meloun je bohatý na draslík a antioxidanty.

Je možné konzumovat meloun a nakrájet jej se semeny. Tento nápoj by měl být opilý pravidelně během týdne.

5. Polévka s celerem a cibulí

Polévka - to je perfektní volba. Má nejen diuretické vlastnosti, ale také odstraňuje toxiny z těla.

polévka měla snížit schopnost zadržovat vodu, musí se přidat nejméněceler a cibuli, protože většina zeleniny má dvě nejsilnější močopudné vlastnosti.

Kromě toho mu dávají vynikající chuť. Tento celer a cibulovou polévku je možné mezi jídly konzumovat jako občerstvení.

6. Infuze ibišku a zeleného čaje

Tato infuze je jedním z nejjednodušších způsobů, jak snížit retenci tekutin. Můžete vypít jak horké, tak studené. Takové infuze také pomáhají konzumovat více vody, pokud je pro vás obtížné se zvykat na tento zvyk.

Kromě toho, přeslička odstraňuje přebytečnou tekutinu z těla a poskytuje jí minerály, zejména křemík. Z tohoto důvodu budete často chodit na toaletu, ale nutriční prvky se neztratí.

Zelený čajje nepostradatelným nápojem, protože je to nejen diuretikum, ale také silný antioxidant.

Můžete kombinovat tyto dvě složky nebo alternativně použít obě. Doporučujeme, abyste ráno pít takové infuze.

7. Suché čištění kartáčkem

Pro to budete potřebovat pouze přirozené kartáč se štětinou. Tato metoda způsobuje lymfodrenáž a pomáhá téměř okamžitě odstranit přebytečnou tekutinu z těla. Vyčistěte pokožku suchým kartáčem po dobu 10-20 minut. Poté zjistíte, že tato metoda zlepšuje krevní oběh a zklidňuje pokožku a také podporuje častější močení, pokud máte nadýmání.


Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Jeden z nejčastějších problémů, kterým dnes lidé čelí, je nedostatek spánku. Existuje mnoho příčin a negativních důsledků pro toto. Denní odpočinek je pro tělo nezbytný k obnovení síly, regeneraci tkání a zmírnění stresu. Pokud si myslíte, že lidé v naší době jsou vždy někde ve spěchu nebo se cítí něco napjatého, může být dnešní článek užitečný.

(Užitečné návyky)

5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

Užitečné tréninkové všechny svaly není vždy snadný úkol, zvláště pokud se snažíme, aby to za pouhých 10 minut. Věnujte pozornost těmto tibetským cvičením, které vám pomohou. Nepochybně si všimnete rozdílu, jakmile tyto cviky vyzkoušíte. Cvičení 1 Chcete-li první výkon této činnosti všechny svaly stačí sladit postoj.

(Užitečné návyky)