7 Tipů, aby se uklidnila po útoku alarmu


7 Tipů, aby se uklidnila po útoku alarmu

úzkosti obtížně léčitelné, jako neočekávané situace může způsobit osoba, která má ztratit kontrolu nad svým tělem, doprovázené příznaky, jako je tachykardie, třes, pocení, dočasná ztráta zraku nebo sluchu.

V tomto článku se budeme dáme 7 tipů, které vám pomohou uklidnit a relaxovat v přírodě když první příznaky úzkosti.

Co je úzkostný útok?

záchvaty úzkosti, také známý jako záchvat paniky - je to opravdu intenzivní reakci, která vede ke ztrátě kontroly nad některými tělesnými funkcemi. Zde jsou jeho symptomy: tachykardie

  • pocení a zimnice pocit dušení
  • tlaku v hrudníku závratě, nevolnost nebo nepohodlí v žaludku

strachu nebo panice záchvaty úzkosti, které se liší v krutosti, způsobilo katastrofální myšlenky.

Často přicházejí dostatečně rychle, takže je velmi důležité přečíst si tyto tipy, abyste mohli co nejdříve zahájit léčbu. 1. Záchranné nápravě

Jedním z nejúčinnějších léčby, jak již název napovídá, je nástroj pro záchranu.

Spojuje v sobě několik květové esence, které přišly na pomoc v naléhavé situaci, s nervovými poruchami nebo v šoku.

Záchranný vůz - směs 5 Bach květiny: cherry plum

  • plamének impatiens růže ladannykova

ryastka Jsou k dispozici v bylinné obchodech a některých lékárnách.

Tento nástroj může být používán každým, protože nemá žádné kontraindikace. Vždy stojí za to mít po ruce.

Pro první známky úzkostného záchvatu nalijte 4 kapky do sklenice vody a pomalu pijte. 2. Ovládací

dýchání hluboké dýchání je při jakékoliv krize zásadní, protože příznaky mohou přijít velmi rychle.

Proto je tak důležité soustředit se na dech, jakmile se domníváte, že se začíná urychlovat.

Sedni si a pokusit se zhluboka dýchat a klidně, plnící břicho vzduchu a pak do hrudi.

Položte ruce na žaludek, aby bylo snazší soustředit se na pohyb.

3. Pohyby očí

Pohyby očí mohou pomoci při kontrole úzkosti, smutku a deprese. Když jste špatní, vaše oči často hledí dolů. Takzaměřených na boj proti úzkosti se měli nutit vzhlédnout.

nutné to dělat očima, ne svou hlavu. Za několik minut si všimnete, jak negativní pocity zmizí.

4. Esenciální oleje Esenciální oleje mají léčivé vlastnosti, které můžeme použít k léčbě a prevenci zdravotních problémů.

K léčbě úzkosti musí zvolit esenciálních olejů s uklidňující a vyrovnávací vlastnosti. Nezapomeňte zároveň o svých preferencích.

Doporučujeme následující éterické oleje: levandule

  • bazalka, bergamot cypřiš
  • oregano cedr
  • oranžové daisy Angelica

můžete používat éterické oleje v médiích na občerstvovacích zařízení nebo elektronických difuzory.

5. Studená voda na oční víčka

Jednoduchý tajemství, aby se zabránilo úzkosti: nasměrujte proud studené vody na oči. Volitelně můžete zbytek obličeje osvěžit.

Cold hydroterapie je velmi jednoduchý přirozený způsob, jak uvolnit tělo a zabránit úzkosti. 6.

koupelny

hořečnatý a hořčík - minerál, který vyrovnává nervový systém. To je nejčastěji konzumovány jako doplněk.

Pro rychlejší efekt můžete vykoupat se síran hořečnatý, nebo Epsom soli známy.

měli přidat půl šálku Epsom solí k obvyklému lázně a namočte v něm po dobu nejméně 20 minut.

koupel uvolní a oživit vás, takže není nutné, aby doplňky. 7. Personalizované

homeopatie Homeopatie je druh přírodní medicíny, která umožňuje léčit zdravotní problémy bez jakýchkoliv kontraindikací a vedlejších účinků.

by v ideálním případě poradit s homeopat posoudit situaci a získat personalizované homeopatické léky.

Takže můžete mít vždy číslo, které je třeba brát při prevenci časnými příznaky úzkosti.

Existuje mnoho účinných léky na úzkost. Nicméně, při výběru nejvhodnějších prostředků by měla brát v úvahu své osobní potřeby a dalších zdravotních problémů.


Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky

Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky

Paměť je jednou z nejsložitějších a nejdůležitějších funkcí mozku, takže byste měli vědět, jak to funguje, ačkoli tam jsou některé věci, které dosud nejsou známy vědě. Navíc ztráta paměti je spojena s věkem, zvláště pokud se jí věnujeme dostatek pozornosti. V tomto článku se pokusíme poskytnout vám několik tipů, jak zlepšit paměť .

(Užitečné návyky)

Přírodní způsoby, jak bojovat proti zácpě

Přírodní způsoby, jak bojovat proti zácpě

Užitečné návyky udržení aktivního životního stylu je nezbytné pro správné trávení a bojové zácpy. Pokud musíte zůstat po dlouhou dobu, nezapomeňte se čas od času zorientovat, abyste se vyhnuli problémům. V boji proti zácpě, většina lékaři doporučují stravu bohatou na vlákninu a plná potravin, jako je ovoce a zelenina, fazole, celá zrna a ořechy.

(Užitečné návyky)