7 Přínosy spánku ostrý


7 Přínosy spánku ostrý

Vědci prokázali, že spánek je důležitý pro dobré zdraví. Péče o váš fyzický stav zahrnuje dobrý spánek, nejen dietu a cvičení.

Pokud jde o spánek, vědci zjistili, že spící nahé mohou být velmi užitečné.

Ačkoli se často věří, že ti lidé, kteří žijí aktivní sexuální život, spí nahý, je to běžná chyba.

Řekneme vám, proč, když pajamu ponecháte v krabici, můžete získat pozitivní účinky.

Méně znamená více: spát nahý užitečný

1. Nejlepší odpočinek

Bez ohledu na to, jak tenký je oděv, omezuje svobodu pohybu. Na druhou stranu, bez ní se můžete pohybovat tak volně, jak se vám líbí.

Přestože se často nezohledňuje, oděv brání spánku.

2. Boj proti riziku infekce

Když spíte bez oblečení, sníží se tělesná teplota. Jako výsledek bakterií je těžší najít teplo, aby přežilo na vašem těle.

Proto doporučujeme spát bez oblečení i v zimě: plechy a přikrývky poskytují dostatečné pokrytí, aby se zabránilo nadměrnému zahřátí těla při zvyšování množství bakterií v prostředí.

3. Spálení více kalorií

Pokud máte dobrou termoregulaci, tělo je ochlazeno tak, že aktivuje hormony k vytváření tepla. Tímto způsobem, vypalte energii procesem, který podporuje ztrátu hmotnosti.

Navíc odpočinek v noci snižuje úroveň úzkosti. Když máte stres, máte tendenci jíst více, což znamená, že pokud spíte nahé, budete jíst méně.

4. Zachování mládí

Jak jste se právě naučil, pokud spíte nahé, teplota těla klesá. Na našem blogu jsme opakovaně mluvili, že studená ochrana buněk a zpomaluje proces stárnutí.

To je způsobeno melatoninem, hormonem odpovědným za prevenci buněčné smrti. Na druhou stranu také zlepšuje kvalitu spánku.

Funguje tak dobře, že se často nazývá "přírodní prášky na spaní".

5. Posilování svalů a kostí

Když se vaše tělo snaží regulovat teplotu, probuzení hormonálního systému, včetně růstových hormonů.

Výhodou je, že tento hormon zvyšuje funkčnost svalů a kostí. 6. Zlepšení cirkulace

jsme uváděli nedostatek svobody pohybu, a teď jsme na vědomí, že potlačuje opotřebení oběhového systému, které přímo ovlivňují na kardiovaskulární systém.

V určitém ohledu můžete považovat spánek za proces obnovení zdravého průtoku krve.

7. Zvyšování sebeúcty

Když se vaše tělo dotýká listu, zvyšuje se hladina oxytocinu ("láska"). Přímým důsledkem je, že se cítíte smyslnější, i když je člověk v posteli.

Přínosy v tomto případě přesahují sexuální aktivitu, protože vytváří vnitřní pocit pohodlí, který po probuzení způsobuje, že se cítíte přitažlivější, a tak opustíte dům s větší jistotou.

Tajemství pro zvýšení přínosů: vzít sprchu před spaním

Příčina jednoduchá: různé teploty aktivovat systém kontroly tělesné teploty.

Nyní nemáte ospravedlnění, abyste se nepokusili! Vezměte si pyžamo a snažte se spát bez oblečení. Brzy uvidíte, jak se váš život změní.


8 Položek, které mohou mít vliv na štítnou žlázu

8 Položek, které mohou mít vliv na štítnou žlázu

ŠTítná žláza je malá, motýlová žláza umístěná na dně krku. Hraje nesmírně důležitou roli v metabolických procesech v organismu. Když se v štítné žláze objeví změny, mohou ovlivnit další orgány a vážně zhoršit kvalitu vašeho života kvůli četným nemocem a poruchám. Akumulace toxinů v těle je jednou z hlavních příčin nárůstu počtu problémů se štítnou žlázou.

(Zajímavosti)

Jak kontrolovat úzkost a úzkost

Jak kontrolovat úzkost a úzkost

ÚZkost je jedna z nejběžnějších podmínek, které každý zažívá . Ve většině případů je to důsledek nahromadění stresu způsobeného řadou vnitřních a vnějších faktorů, které ovlivňují naši náladu. V tomto článku budeme hovořit o tom, jak řídit úzkost . Úzkost je stav úzkosti s mnoha různými pocity, ale lidé, kteří ji zažívají, často nemohou popsat detaily .

(Zajímavosti)