7 Přínosy spánku ostrý


7 Přínosy spánku ostrý

Vědci prokázali, že spánek je důležitý pro dobré zdraví. Péče o váš fyzický stav zahrnuje dobrý spánek, nejen dietu a cvičení.

Pokud jde o spánek, vědci zjistili, že spící nahé mohou být velmi užitečné.

Ačkoli se často věří, že ti lidé, kteří žijí aktivní sexuální život, spí nahý, je to běžná chyba.

Řekneme vám, proč, když pajamu ponecháte v krabici, můžete získat pozitivní účinky.

Méně znamená více: spát nahý užitečný

1. Nejlepší odpočinek

Bez ohledu na to, jak tenký je oděv, omezuje svobodu pohybu. Na druhou stranu, bez ní se můžete pohybovat tak volně, jak se vám líbí.

Přestože se často nezohledňuje, oděv brání spánku.

2. Boj proti riziku infekce

Když spíte bez oblečení, sníží se tělesná teplota. Jako výsledek bakterií je těžší najít teplo, aby přežilo na vašem těle.

Proto doporučujeme spát bez oblečení i v zimě: plechy a přikrývky poskytují dostatečné pokrytí, aby se zabránilo nadměrnému zahřátí těla při zvyšování množství bakterií v prostředí.

3. Spálení více kalorií

Pokud máte dobrou termoregulaci, tělo je ochlazeno tak, že aktivuje hormony k vytváření tepla. Tímto způsobem, vypalte energii procesem, který podporuje ztrátu hmotnosti.

Navíc odpočinek v noci snižuje úroveň úzkosti. Když máte stres, máte tendenci jíst více, což znamená, že pokud spíte nahé, budete jíst méně.

4. Zachování mládí

Jak jste se právě naučil, pokud spíte nahé, teplota těla klesá. Na našem blogu jsme opakovaně mluvili, že studená ochrana buněk a zpomaluje proces stárnutí.

To je způsobeno melatoninem, hormonem odpovědným za prevenci buněčné smrti. Na druhou stranu také zlepšuje kvalitu spánku.

Funguje tak dobře, že se často nazývá "přírodní prášky na spaní".

5. Posilování svalů a kostí

Když se vaše tělo snaží regulovat teplotu, probuzení hormonálního systému, včetně růstových hormonů.

Výhodou je, že tento hormon zvyšuje funkčnost svalů a kostí. 6. Zlepšení cirkulace

jsme uváděli nedostatek svobody pohybu, a teď jsme na vědomí, že potlačuje opotřebení oběhového systému, které přímo ovlivňují na kardiovaskulární systém.

V určitém ohledu můžete považovat spánek za proces obnovení zdravého průtoku krve.

7. Zvyšování sebeúcty

Když se vaše tělo dotýká listu, zvyšuje se hladina oxytocinu ("láska"). Přímým důsledkem je, že se cítíte smyslnější, i když je člověk v posteli.

Přínosy v tomto případě přesahují sexuální aktivitu, protože vytváří vnitřní pocit pohodlí, který po probuzení způsobuje, že se cítíte přitažlivější, a tak opustíte dům s větší jistotou.

Tajemství pro zvýšení přínosů: vzít sprchu před spaním

Příčina jednoduchá: různé teploty aktivovat systém kontroly tělesné teploty.

Nyní nemáte ospravedlnění, abyste se nepokusili! Vezměte si pyžamo a snažte se spát bez oblečení. Brzy uvidíte, jak se váš život změní.


Příznaky žen, které by se neměly ignorovat

Příznaky žen, které by se neměly ignorovat

Můžete mít drobné zdravotní problémy každý den, ale existují symptomy žen, které nelze ignorovat. Bolest na hrudi, vysoká horečka a nadměrné krvácení jsou zjevné známky toho, že je něco špatně. Neměli byste ignorovat tyto problémy, protože mohou být známkami bezprostředních problémů. Ženy obvykle nedávají pozornost těmto příznakům a nechápou, že potřebují lékařskou pomoc.

(Zajímavosti)

Nízké serotonin: 9 neočekávané účinky

Nízké serotonin: 9 neočekávané účinky

Serotonin je chemikálie, která nás dělá šťastná. Obecně nám dává pocit obecného blahobytu. Nízké hladiny serotoninu mohou významně ovlivnit vaše zdraví. Jeho funkce jde daleko za emocionální stav. Kromě skutečnosti, že serotonin působí jako neurotransmiter v mozku, je také znám jako 5-hydroxytryptamin, který může působit jako hormon při vstupu do krevního řečiště.

(Zajímavosti)