7 Pasti na cestě k úbytku hmotnosti


7 Pasti na cestě k úbytku hmotnosti

Není tajemstvím, že dieta hraje důležitou roli při hubnutí.

Existuje mnoho způsobů, jak se vypořádat s nepotřebnými libry. Nicméně,nalepení na stravu je velmi důležité pro dosažení normální hmotnosti.

Již řadu let se utvářely a rozšiřovaly mýty o stravě, stejně jako o stravovacích návycích, které byly nyní zakořeněny u mnoha lidí. Nepomáhají, ale pouze zpozdou dosažení požadovaného výsledku.

To znamená, že mnoho lidí experimentuje s diety, které mají vedlejší účinky. Ovlivňují přímo fyzické a emocionální zdraví člověka.

Protoje nesmírně důležité vědět o "pasti", ve kterých je dietařízena námi. Navíc musíte vědět, co vám zabraňuje ztrátě a udržování hmotnosti bez poškození zdraví.

Podívejme se blíže!

1. Chudnutí s potravinami bez tuku

Nízkotučné potraviny obsahují méně kalorií a sacharidů než původní produkty.

Spousta komerčních kampaní má za cíl zvýšit jejich popularitu. Ale takové produkty ovlivňují kvalitu stravy. Navíc, mohou být překážkou pro hubnutí.

A to proto, že spotřebujeme velké množství takových výrobků. Lidé jedí toto jídlo, protože věří, že neškodí zdraví.

Ale pravdou je, ževětšina z těchto produktů prochází léčbou a obsahuje chemikálie. Časem mohou způsobit vážné zdravotní problémy.

2. Dodržování "zázračné stravy"

Populární "zázračné" diety jsou diety, které obsahují malé množství živin.Ačkoli dávají okamžitý výsledek, mají také vážné vedlejší účinky.

Vzhledem k nízkému obsahu kalorií tyto potraviny obsahují velmi malé procento živin potřebných pro optimální práci těla.

Ale spolu s ztrátou tuku, ztratilsvalovou hmotu, což je nezbytné k udržení tělesné síly a zdraví těla.

Mnoho z těchto produktů vyvolává metabolické změny. Za pár dní můžete snadno získat ztrátu hmotnosti.

3. Víra ve skutečnosti, že všechny saláty jsou užitečné

Jíst čerstvou zeleninu a ovoce v některých salátech je velmi užitečné pro ty, kteří se snaží dosáhnout ideální hmotnosti.

Ale falešná je myšlenka, že všechny saláty pomohou zhubnout.

Věc je, že mnoho receptů obsahuje vysoce kalorické složky, tuky, které ovlivňují metabolismus.

Rafinované potraviny, salátové dresingy, stejně jako další průmyslové doplňky, by neměly být spotřebovány při pokusu o ztrátu extra kilo.

4. Odmítnutí všech tuků, dokonce užitečné

Vysokotučné potraviny jsou obvykle vnímány se strachem.

Ale je dokázáno, úplné odmítnutí všech tuků má negativní účinky. To zahrnuje problémy s metabolickými procesy a zdravím obecně.

Některé typy tuků poskytují tělu některé výhody při kontrole úrovně škodlivých tuků. Takovými užitečnými tuky jsoumononenasycené a polynenasycené tuky.

Například spotřeba užitečných tuků, které obsahují olivový olej a ryby,zvyšuje úroveň energie v těle. Pomáhají také spálit více kalorií, což zase pomáhá zhubnout.

Konečně nasycují buňky a pomáhají odstraňovat škodlivý cholesterol a triglyceridy. 5. Spotřeba sacharidů

konzumace potravin obohacených o sacharidů, to není tím pravým řešením pro ty, kteří chtějí mít zdravé hmotnosti a dobré zdraví.

A ačkoli by neměly být zcela vyloučeny z stravy, konzumují uhlohydráty v mírných množstvích. Je-li to možné, je vhodné je kombinovat s bílkovinami proteinů a nenasycenými tuky. Protože

většina sacharidů zvyšuje hladinu cukru v krvi. Nicméně, onizpomalují metabolismus a zvyšují náklonnost osoby na nábor nadváhy. 6. Příprava čerstvých jídel

Dobré jídlo není synonymem pro čerstvé pokrmy stejného typu, které vůbec nemají chuť.

Vyvážená výživa zahrnuje všechny druhy živin, takže vám dává příležitost užít si různé pokrmy.

Tato kontrolní otázka velikosti porcí, které jsou větší

z vzít na talíř ovoce a zeleniny. 7. Ignorování

snídaně vynechávání snídaně, dobrovolně tlačí sám v nejhorším

past pro ty, kteří bojují s nadváhou, po strava.falešný názor, že vynechávání snídaně sníží množství spotřebované kalorie, ne dovolit dostat se blíže k ideální hmotnosti.

Máte takové návyky? Pokud jde o stravu, lidé dělají mnoho

chyby, které z nich dělají, když chcete zhubnout. Zlikvidujte špatné návyky. Vyberte zdravou a vyváženou stravu.


Jak snížit riziko srdečního infarktu a mrtvice

Jak snížit riziko srdečního infarktu a mrtvice

Užitečné návyky Pokud se budeme držet pod kontrolou a zvýšit potravinovou životní styl, můžeme vyhnout vysokému riziku pravděpodobnosti infarktu nebo mozkové mrtvice, která postihuje tisíce životů po celém světě každý rok. Proč neprovádět implementaci doporučení v praxi? výživy tipy, které pomáhají snižovat riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice I když většina z těchto onemocnění má genetické příčiny, je třeba připomenout, že v našich rukou, aby jim předcházet.

(Užitečné návyky)

Přirozeným řešením celulitida

Přirozeným řešením celulitida

Užitečné návyky Diety, krémy, léčby, cvičení ... jste vyzkoušeli téměř všechny prostředky celulitidy, strávil spoustu peněz, ale to je jen mírně snížil, ale ne zcela zmizely . Existuje však velmi jednoduchá volná metoda, která vám přinese skvělé výsledky i od prvních pár dní. V dnešním článku budeme hovořit o řešení problému s celulitidou, která je svobodná a 100% přirozená.

(Užitečné návyky)