10Denní čistící dietu bez cukru


10Denní čistící dietu bez cukru

užitečné návyky Vaše tělo je hnací silou, která palivo pochází ze všech potravin, které konzumují. Pokud používáte velké množství užitečných produktů, bude i nadále fungovat dobře, ale pokud se místo toho zvolit potraviny, které jsou škodlivé pro zdraví, existují problémy.

Zkontrolujte tuto analogii: Můžete

  • auto ve výborném stavu. To funguje nejlépe, pokud má naplnit naftu.
  • Vědět to, jednoho dne se rozhodnete vyplnit další nádrže paliva. Najednou
  • problémy motor začíná, a to přestane fungovat.

Tento příklad je to dobrý způsob, jak vysvětlit, jak funguje tělo závisí na druhu potravin, které jíte.

Zeptáte-li se, zda chcete nejdůležitější „vozidlo“ byl schopen, aby vás v průběhu celého života, odpověď by měla být vždy hlasité „ano“.

Pokud jde o jídlo, které jíme pravidelně, je důležité věnovat zvláštní pozornost na cukr.

Tato složka obsahuje velké množství potravin.

Cukr je jednou z nejvíce nebezpečných výrobků na světě. To způsobuje určité onemocnění, včetně rakoviny, diabetu a kardiovaskulárních poruch.

To je důvod, proč chceme, aby sis myslel nad tím, jak je důležité konzumovat rozumně.

Diet značka Haymana zvážení všech výše uvedených myšlenku bylo navrženo, že je nutné kontrolovat krevní cukru pomocí produkty, které jsme každý den konzumují.

cílem je pomoci detoxikaci organismu a zcela zbavit ho cukru.

Navrhuje se Dr. Hyman, po němž je pojmenován stravy.

Jeho hlavním účelem je podporovat účinek opačný k závislosti cukru. To pomáhá tělu nezávisí na cukr a odstranit všechny zbytečné věci.

Zde je 10 Základní myšlenky dieta značky Haymana, můžete zkusit trénovat jen 10 dní. Vyzkoušejte to!

1. Ujistěte se, že budete potřebovat

výběr stravy je jedním z nejdůležitějších v životě lidí. Změna strava je obtížný proces, ale je to nezbytné pro zdraví vašeho těla.

Toto rozhodnutí musí být přijato s vědomím, že budete muset provést detoxikaci organismu. 2. Rozhodněte

okamžitě

Jak už název napovídá, tato etapa by měla okamžitě přestat konzumovat cukr.

To zahrnuje vše, co může pojmout jeho deriváty, zejména sladkosti a dezerty. 3. Dietní nápoje

v dnešní době mnoho nápojů, které mají vysokou výhřevnost a lidé, kteří je konzumují poměrně pravidelně. To

kafe a sladký čaj, sportovní nápoje, nealkoholické nápoje a sycených nápojů, ve skutečnosti, cukr je vstříknut do těla.

Tyto nápoje mohou být dokonce nebezpečnější než jídlo.

4. Konzumace bílkovin

Cukr poskytuje tělu energii. Existují však i další možnosti, které jsou mnohem užitečnější. Je to o bílkovinách.

On je považován za vynikající zdroj energie, a to je bez sacharidů.

by měla být přidána do stravy produktů, jako jsou vejce, ořechy, ryby a kuře. (pouze zelenina)

5. Sacharidy

Vaše tělo potřebuje dostatek sacharidů a některé druhy zeleniny obsahují jim.

To je důvod, proč musí být přidána ke stravě po dobu 10 po sobě jdoucích dnů, je to nejlepší způsob, jak detoxikaci organismu.

6. Rostlinné tuky se vypořádat s cukrem

tuky z rostlinných zdrojů je zcela zdravá. Nevyvolávají přírůstek hmotnosti, ale pomáhají bojovat s hladinou cukru v krvi.

nejlepší možností je produkty, jako jsou avokádo, ořechy a kokosový olej. 7. Vyhněte se pokušení

můžete obklopit nezdravé jídlo, sladkosti nebo rychlého občerstvení.

Proto musíte mít něco na ruce, abyste měli občerstvení. Ty by měly být potraviny, které odpovídají vaší stravě. Některé z výše zmíněných se hodí. 8. Kontrola

dechu bojovat proti stresu

před každým jídlem dělat alespoň pět pomalu zhluboka nadechnout a upravit metabolismus tuků v těle.

také uvolní tělo a zabránit sekreci kortizolu.

9. nepoužívat zvyky, které způsobují zánět

problémem pro některé lidi se točí kolem jejich zvyky. Konzumace lepku, mléčných výrobků a kouření jsou hlavní příčiny zánětu.

Dojde-li tyto příznaky, tělo může ztratit rovnováhu cukru v krvi. 10. Dobrý spánek

Při krokování nejméně 8 hodin spánku, tělo stimuluje sekreci hormonů hladu. 's, proč jste touží jíst velké množství cukru, když probudit.


7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

Užitečné návyky Stres je jedním z nejhorších nepřátel pro vaše zdraví. srdeční potíže, je riziko srdečního infarktu slabým imunitním systémem ... Jak se můžete chránit před ní? Nejprve musíte do značné míry změnit své návyky. Když se dostanete zase doma, tam jsou vždy nějaké nové věci, ale měli byste použít nějaké dobré místo k zastavení a odpočinku.

(Užitečné návyky)

Káva je dobrá? Kolik ho můžete vypít?

Káva je dobrá? Kolik ho můžete vypít?

Pro mnoho z nás je káva elixírem potěšení, které pijeme každé ráno. Její vůně je opilá a inspirativní. No kdo nemá rád dobrou kávu na snídani nebo po těžkém jídle ? Používáme to, ale také se ptají spousty otázek, zda je skutečně užitečné a kolikrát denně potřebuje být opilý. Takže dnes budeme odpovědět na hlavní otázku: "Je kávy užitečné ?

(Užitečné návyky)