7 Příznaky deficience proteinu v těle


7 Příznaky deficience proteinu v těle

užitečné návyky Protein je nepostradatelnou složkou pro růst, ochranu a regeneraci buněk v těle. Ujistěte se, že nedostatek bílkovin vám rychle uvědomí počet úzkostných signálů z vnitřních orgánů a systémů.

Pokud nejste jíst dostatek bílkovin, přečtěte si tento článek pečlivě a nezapomeňte zkontrolovat, zda máte první známky nedostatku bílkovin.

1. Žízeň sladké

Protein má schopnost udržovat hladinu cukru v těle na správné úrovni. Proto, když nedostatečné množství bílkovin ve stravě, hladina cukru v krvi klesá, a člověk vždy cítí škodlivou činnost, chutě na sladké.

2. Suchá kůže, tenké vlasy a křehké nehty

Pokud nechcete konzumovat dostatek bílkovin, budou vaše vlasy stávají hubený a křehkývypadatyme a se značnou rychlostí.

Při nedostatku bílkovin může kůže také ztratit atraktivní vzhled, vysušit a začít se odloupat.

Pokud si všimnete křeče nebo jiné nepříjemné nevýhody, může to být také známka nedostatku bílkovin v těle.

3. selhání zaměřit se na konkrétní úkoly

Pokud si všimnete, že v poslední době je těžké soustředit se na jakékoli otázce, mohlo by to také znamenat nedostatek bílkovin v těle.

Když tělo nemá ho získat potřebné denní potřebu bílkovin, osoba může dojít krátkodobý objasňující myšlenky, následuje ještě větší zmatek a rozpaky.

Důvodem jsou kolísání hladiny cukru v těle, což negativně ovlivňuje aktivitu mozku.

4. bolest svalů a kloubů

Jestliže zaznamenáte slabost a bolest svalů a kloubů, vyplývající, i když nejsou zapojeni do sportovnípředvečer, to může být příznakem nedostatku bílkovin v těle.

příčina takový nepříjemný pocit je, že proteiny nezbytné pro posílení svalů a kloubů, tak jejich nedostatek vede k oslabení organismu.

5. Pomalé zotavení po poranění

Nedostatek bílkovin v těle vede k těžkému a prodlouženému hojení ran.

Protein je nepostradatelný pro růst buněk a zotavení po úrazech. Navíc jsou potřebné proteiny k posílení imunitního systému.

S nedostatkem bílkovin rány se uzdraví mnohem déle.

6. Tekuté zpoždění

Nevyvážená strava s nízkým obsahem bílkovin do retence tekutin v těle. Proto je při nedostatku bílkovin člověk trpí otoky a pocit těžkosti v končetinách.

Pokud chcete odstranit přebytečnou tekutinu z těla, doporučujeme, abyste sledovali vyváženou stravu, odmítněte alkohol, konzumujte méně soli a vypijte dostatečné množství čisté vody po celý den.

7. Oslabený imunitní systém

Nedostatek bílkovin v těle může být jedním z důvodů oslabení imunitního systému.

Protein je pro imunitní systém nenahraditelný, což je důvod, proč jeho nedostatek činí tělo citlivým na různé virové nemoci.

Užitečné tipy pro lidi, kteří trpí nedostatkem bílkovin v těle

Pokud zaznamenáte jeden nebo více z výše uvedených příznaků, doporučujeme zkontrolovat svůj jídelníček a obohatit své produkty s vysokým obsahem bílkovin.

Zde je seznam užitečných potravin bohatých na bílkoviny:

Lentil

  • Ve 100 g čočky obsahuje 18 g čistého proteinu. Tato cereálie jsou navíc charakterizována vysokým obsahem železa, což je také nezbytné pro tělo.
  • Tato fazole rostlina podporuje obnovu buněk a chrání proti známkám předčasného stárnutí.

Špenát

  • Špenát je neuvěřitelně užitečný produkt, protože obsahuje velké množství nejen bílkoviny, ale také železa a vápníku.
  • Může být vařeno a může být konzumováno v surové formě ve formě salátů. Vezměte prosím na vědomí, že pokud vaříte špenát, zvýšíte obsah bílkovin v něm pětkrát. Množství železa v vařených nebo parních špenátových špenátech je také vyšší než v surovém produktu.

Semena a ořechy

Tyto produkty nejen obsahují vysoké množství bílkovin a vláken, ale také zabraňují tvorbě zácpy.Při pravidelné konzumaci semen a ořechů v krátkém čase zaznamenáte výrazné zlepšení vaší pohody.

Maso

Maso je nezbytným produktem pro tělo, protože obsahuje velké množství bílkovin.

Kuřecí prsa je nízkokalorická a užitečná. Vezměte prosím na vědomí, že 100 g kuřecího masa obsahuje 26 g bílkovin.

  • Jedním z užitečných typů masa je
  • krůtí filé, protože má také několik kalorií a ještě více bílkovin než kuřecí. Ve 100 g krůtového masa obsahuje 29 g bílkovin. Pokud se vám nelíbí drůbež, můžete jíst telecí steaky, protože 100 g takového masa odpovídá 21 g bílkovin.
  • Přírodní šunka obsahuje 30 g bílkovin na 100 g masa, takže můžete bezpečně používat tento produkt k snídani.
  • Co je výhodnější: vajíčka nebo žloutek?

Jste vajíčka na snídani? Pokud ano, možná jste přemýšlel víc než jednou, což je užitečné pro tělo - vaječný bílek nebo žloutek.


11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu

11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu

Užitečné návyky Pravděpodobně jste také zaznamenali tento zajímavý jev svého bytí. Ve skutečnosti dialog v nás nikdy nezastaví, a díky tomu víme, že vaše vnitřní a vnější svět. Umožňuje nám pochopit a pochopit, co se děje kolem. Je snadné si představit, jak důležité je pro naše emoční a duševní zdraví.

(Užitečné návyky)

7 Cvičení pro posílení ramen

7 Cvičení pro posílení ramen

ŠIroké, silné a silné ramena byly vždy symbolem síly, autority a autority. Obecně platí, že celé tělo a forma rameno je důležitou součástí, protože je základem pro svaly v pažích a na hrudi , ale také udržovat rovnováhu mezi nimi. Pokud zapomenete trénovat tuto důležitou část těla, skupiny okolních svalů (paží a prsou) mohou být nepřiměřené, zatímco ramena zůstávají malá.

(Užitečné návyky)