7 Důsledků nedostatku spánku - penzion-gallus.cz


7 Důsledků nedostatku spánku


7 Důsledků nedostatku spánku

Jak dobře spíte? Vaše zvyky mají dobrý vliv na kvalitu spánku?

Lidé často snižují počet hodin, které potřebují na spánek, kvůli práci a volnému času.

Ve světě je to považováno za normální trend. Kromě toho lidé z velké části nevidí v tomto ohledu nic špatného, ​​považují to za normu.

Víte, jaké jsou důsledky nedostatku spánku? Nezapomeňte, že spánek je důležitou součástí našeho života, jako je jídlo, voda a odpočinek .Ale mezi klidem a spánkem není známka identity

. A všichni proto, že odpočíváme, když se díváme na televizi nebo čteme knihu. Pro většinu lidí odpočívá - není spát.Přečtěte článek a dozvíte se o účincích nedostatku spánku. Je čas začít se starat o sebe.

vysoké hladiny úzkosti během spánku tělo obnovuje sám, jak se zbavit svalového napětí způsobené stresem při každodenní činnosti.

Proto jeden z

důsledků nedostatku spánku je vzhled stresu, jehož úroveň postupně zvyšuje . Proto je stále těžší rozhodovat každý den a řešit každodenní problémy a obtíže.Spojení mezi myslí a tělem je velmi trvanlivé. Ledaže

zmírnit stres a poskytnout dostatečný počet hodin spánku, jste vždy ve stavu úzkosti .Úzkost může také nastat kvůli chronickému uvolnění

adrenalinu. Toto je častý výskyt mezi těmi, kteří nespí dobře.proto

vždy zkuste dobře spát, zvýraznění dostatek hodin spánku.Deprese

Další důsledek nedostatku spánku je

deprese . K tomu dochází, protoženedostatek spánku porušuje funkci neurotransmiterů. V tomto případě oslabuje spojení mezi neurony odpovědnými za náladu.

Takže vždy, když jsou v depresi nebo špatnou náladu, vzpomenout, kolik hodin spali . Může se ukázat, že to není život nefunguje, ale prostě musí spát dobře.

zhoršení koncentrace I když je těžké uvěřit,

kvalitu spánku má přímý vliv na schopnost myslet a učit se. Dalším důsledkem nespavosti je porušení kognitivních procesů. Pokudspí méně než 7 hodin denně

, poruchy pozornosti, bdělosti, schopnost uvažovat a řešit problémy.Z tohoto důvodu je proces výrazně zpomalila uložení.Spánek hraje důležitou roli při zlepšování paměti.

nedosypaty Pokud je člověk schopen si vzpomenout, co se naučili. Problémy s obezitou a krevní tlak Melatonin reguluje hormony odpovědné za hladu ghrelin () a sytosti (leptinu).

li dostatek spánku, hladiny ghrelinu zvýšení a leptin snižuje. Z tohoto důvodu existuje

příznivé podmínky pro přijímání nadváhy.

Lidé, kteří spí s největší pravděpodobností není zapojen do fyzické aktivity v důsledku únavy. Tito lidé mají tendenci konzumovat potraviny, které jsou bohaté na nasycené tuky a cukr. Pokud tyto důvody nejsou dostatečné pro vás pochopit, že nedostatek spánku negativně ovlivňuje zdraví, vymyslet jinou.

Health zlomené srdce, taky. Máte-li spát pouze 5-6 hodiny denně, zvýšený krevní tlak.Dream regulaci stresové hormony. Hormony jsou normální - normální tlak.problémy s imunitním systémem

během spánku, imunitní systém produkuje ochranné cytokiny, protilátky a buňky, které v boji proti infekci. To je nesmírně důležité pro boj cizími objekty, bakterie a viry.

Důsledkem je nedostatek spánku

neschopnosti imunitního systému zpět své pevnosti

.Jestliže nedostatek spánku tělo bude pravděpodobně nebude schopen odolávat infekcím, takže budete onemocní častěji. Podle

špatný spánek zvyšuje riziko vzniku chronických onemocnění

. Mezi nimi můžeme zmínit různé typy cukrovky a kardiovaskulárních onemocnění.předčasné stárnutí kůže pytle pod očima - to je důsledek nedostatku spánku. Pokud spíte méně než 6 hodin denně, pak uvolní hodně kortizolu - stresový hormon.

ženy, kteří spí málo, obvykle se ocitnou v řádcích, které jsou

známky předčasného stárnutí.

Kortizol ve velkých množstvích ničí kolagen. Proto kůže ztrácí pružnost, hebkost a zdravý vzhled

. Chcete mít zdravý vzhled pokožky, ale ne získat požadovaný výsledek, za použití různých krémů a kosmetiky? Možná stačí víc spánku a čas jít do postele.Kůže regeneruje v době od 10 hodin do 2 hodin ráno, pokud v této době ke spánku. Vyhnout spánku účinky deprivace

Pokud jste typ, který spí málo, můžete mít pocit, důsledky špatného spánku.

Chcete-li tento problém překonat, změnit své návyky. Budete cítit rozdíl.

Main image zdvořilost

© wikiHow.com


Proč je vaše vidění rozmazané? Zajímavosti

Proč je vaše vidění rozmazané? Zajímavosti

Nemůžeš vidět předměty dobře rozlišovat lidi (zejména jejich tváře), máte problém se čtením, nebo máte pocit, že písmena na počítači nebo skokových stránky knihy? Možná je čas obrátit se na specialisty. V tomto článku se dozvíte o některých faktech o rozmazaném vidění, jeho příčinách a způsobech léčby.

(Zajímavosti)

Jóga léčí depresi

Jóga léčí depresi

Má vaše nálada byla v poslední době zkažena? Zapadli jste do deprese? Deprese je jedním z nejhorších problémů naší doby. Jedná se o onemocnění, které vyžaduje velké úsilí k boji. Problém nastává, když chcete bojovat, ale nestačí k boji. Ve skutečnosti je to symptom deprese: nedostatek vůle a touha dělat věci.

(Zajímavosti)