7 Nejčastějších chyb během stravy


7 Nejčastějších chyb během stravy

Pokud jde o úbytek hmotnosti pomocí stravy, by to mělo být nejen zdravé. Ve skutečnosti je vše mnohem složitější.

Dnes chceme sdílet některé z nejčastějších chyb, které lidé často dělají, když sedí na jídle. Teď se jim můžete vyhnout.

Zapište si tyto tipy a uvidíte , jak efektivnější bude váš další plán na snížení tělesné hmotnosti.

1. Neváží příliš často

Pokud budete kontrolovat svou váhu každou hodinu, bude to jen způsobit zklamání.

Nezapomeňte, že index tělesné hmotnosti se může výrazně měnit během dne , když budete jíst a spalovat kalorie, a proto byste neměli z nich dělat posedlost.

Kromě toho musíte vždy vážit ve stejný den a používat určitou váhu. Doporučuje se, aby byl nahý, takže váha oděvu nemá vliv na výsledek.

Takže se zbavíte pocitu úzkosti v případě, že váha nezobrazuje čísla, která by byla žádoucí vidět.

2. Dieta vaší přítelkyně nemusí nutně odpovídat vám

Ačkoli někteří lidé si myslí, že nějaká strava se stejně týká každé osobě, není to nutně tak.

Někdy se stane, že přítel nebo člen rodiny již dosaženo díky výborné výsledky na nějakou dietu, zatímco váš případ je téměř žádný vliv.

Nezapomeňte, že každý organismus svým vlastním způsobem reaguje na změny ve stravě.

Také se nemusíte starat o počet jídel denně.

Z pěti jídel, které jsou doporučovány během stravy, jsou tři nejdůležitější: snídaně, obědy a večeře.

Pokud nezačnete jíst zdravější, extra kilo nebude nikde zmizet.

3. Jezte různé produkty

Zelenina a ovoce - Není to nutně nudné. Vše závisí na tom, jak je připravit.

Samozřejmě, jestli budete jíst salát každý den na večeři, nakonec se nudí.

Nezapomeňte, že čím je složení ve stravě mnohem různorodější, tím méně se budete cítit ve vaší stravě.

To je důležité, pokud jde o diety a užít si to, protože pozitivní pocity přímo ovlivňují touhu udržet novou dietu.

Dieta neznamená, že jídlo by nemělo přinést potěšení a že proces vaření nemusí být zajímavý. Tak promícháme nové ingredience a nechte se experimentovat.

4. Nenechte se přilepená na cvičení

cvičení - je důležitou součástí hubnutí. Musí být kombinován s dietou, ale v žádném případě by neměl dostat zavěsil na toto téma.

Ačkoli sportovní a strava jsou důležité pro hubnutí, je třeba vyvážit kalorií spotřebovaných a cvičení, které budete provádět v hale. 5.

Nenuťte výjimky, pokud jste velmi touží jíst něco špatného, ​​nedělej to. Pokud začnete dovolit léčbu, nemůžete držet dietu.

může vzácně sdílet s někým pryhostytysya dezert nebo dort na pracovní schůzce, ale nezapomeňte, že se musíme pevně než kdy jindy, aby se ovládat.

Pokud si nejste jisti, že odolá lépe nerušili své rozhodnutí poté, co jste tvrdě pracovali na dietu.

Takže se můžete vyhnout pokušení přerušit hubnutí, že veškeré úsilí vynaložené na vaření, nebyly marné.

Je lepší zabránit problému.

6. Hydratace - to je jeden z klíčových prvků hubnutí

vždy důležité poskytnout tělu dostatečné množství vlhkosti, zvláště pokud sedíte na dietě s nízkým obsahem kalorií.

V ideálním případě musíte pít dva litry vody denně. To může být voda nebo kombinace vody s jinými nízkokalorických nápojů, jako je například zeleninový vývar.

Samozřejmě, že by neměla přesáhnout čtyři litry denně, jako výsledek přinese mnoho minerálních látek v moči a ledviny budou muset pracovat tvrději, než by měly.

7. Poraďte se s odborníkem, spoléhat se na některých dietních

obvykle nejefektivnější diety jsou ty, které zahrnují spotřebu méně kalorií, než se člověk spálí během dne, a to vždy vede ke snížení hmotnosti.

Existují však i jiné faktory, které mohou ovlivnit tento proces,jako je zadržování tekutin a menstruace.

Ačkoli někdy jdou takovými změnami v těle může ovlivnit výsledky stravy.


10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

Hubnutí Mnoho mužů a žen by chtěla mít pevnější hýždě. Problém je v tom, že ne každý ví, co cvičení může udělat pro tento účel. V dnešním článku objevovat místa atd má být celá řada různých možností pro 10-minutové cvičení , a jak pomoci ut můžete posílit hýždě a začít připravovat na letní plážové sezony .

(Ztráta váhy)

Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje

Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje

Hubnutí Tuk na břiše - je pouze problém vzhledu, může to vést k onemocnění srdce, dýchacími problémy a dokonce i některých druhů rakoviny. Mastný . To je jeden z nejvíce neatraktivních a frustrujících problémů žen. Navíc je to také nebezpečné! Všichni víme, že roky procházejí a s nimi na žaludku začíná hromadit tuky.

(Ztráta váhy)