7 Nejlepší zdroje sacharidů pro hubnutí u zdravých receptů


7 Nejlepší zdroje sacharidů pro hubnutí u zdravých receptů

Sacharidy jsou považovány za nepřítele №1 pro ty, kteří chtějí zhubnout po dietu.

Nedávno se ovšem ukázalo, že tato znalost sacharidů je falešná. Sacharidy mohou ve skutečnosti dokonce pomoci vám ztratit další kilo a dosáhnout požadovaného cíle.

Ve skutečnosti, zbytečné zdroje sacharidů - bílá mouka - snížit své úsilí na nic, alecelozrnných produktů jsou skvělé pro tělo.

Výživáři se dohodli na této otázce a věří, že makro-lidéjsou mimořádně prospěšní tělu, protože produkují energii a kontrolují hladinu cukru.

Proto je velmi důležité je vložit do stravy, ale také stojí za to učitrozlišovat užitečné zdroje od škodlivých.

V tomto článku hovoříme o 7 nejlepších zdrojích sacharidů.

1. Oves

Oves je považován za jednu z nejživějších potravin z hlediska výživy. Je vynikajícím zdrojem sacharidů, které přispívají ke snížení hmotnosti.

Tato obilná plodina je významné množství rozpustné vlákniny, živiny, která se rozpouští v těle a urychluje metabolismus.

také zlepšuje funkci trávicího systému, podporuje odstranění toxinů a tuků, které se hromadí v těle.

Pravidelná konzumace tohoto produktu snižuje pravděpodobnost akumulace tuku a nástup srdečních onemocnění.

Přečtěte si tento článek:Tři Spalovače tuku: citron, oves a Spirulina

2. Pasta Celozrnné těstoviny

Úvod celozrnných výrobků ve stravě znamená, že si tam užít celou řadu zdravých a chutných jídel.

Je také důležité, aby celé pšeničné těstoviny byly zdrojem sacharidů, které zabraňují hromadění tuku v pasu, jestliže je budete jíst mírně.

Malá část obsahuje po vaření 200 kalorií, dobře ochutnává se zeleninou a bez chudého masa.

3. Fazole

Fazole obsahují všechny nezbytné živiny potřebné pro zdraví srdce a trávicího systému.

Kiwi ve fazolepomáhá řídit hladiny cholesterolu, stejně jako pomáhá regulovat gastrointestinální procesy.

Fazole dává tělu energiia významné množství bílkovin a železa, což je velmi důležité, když sportujete.

Kromě toho je tento produkt nízkoua dává pocit sytosti tělo lépe, než jakýkoli jiný zdroj sacharidů. 4.

jádra z pšeničných zrn zrn pšeničných zrn se staly velmi populární v posledních letech, zejména mezi vegetariány a milovníky zdravé výživy.

Tento produkt obsahuje velmi důležitým zdrojem vysoce kvalitních sacharidů také obohacen jádrové vlákno, rostlinné bílkoviny a minerály.

jádra z pšeničných zrn zlepšuje přeměnu potravin na energii, urychlení metabolismu, což se dějeúbytek účinné hmotnosti. 5. Banány

Mnoho lidí nepoužívá zázračné vlastnosti banánů, protože se domnívají, že tyto plody s vysokým obsahem cukru, sacharidů a mají vysoký obsah kalorií. Nicméně

zvážit banány nemovitosti:velmi užitečné ovoce, které by měly být přidány ke stravě.Banana obsahují vlákninu, rezistentní škrob, přesně druh, který je plně digeruje v těle. Banány

dávají pocit sytosti na delší dobu, zvýšit hladinu energie a podporovat trávení. 6.

film film - to super'yizha která si získává popularitu na celém světě. To je nejen užitečným zdrojem sacharidů, tato kultura také obsahuje protein a bazické aminokyseliny, které pomáhají budování a posilování svalů.

Být produkt běžných jídel, film zrychlit metabolismus, zvýšit úroveň spalování kalorií a přispívá k hubnutí.

také optimalizuje využití energie v těle, zlepšení psychické a fyzické aktivity v průběhu celého dne. Podívejte se tento článek

:10 produktů spalovat tuk 7.

Barley Komplexní sacharidy, jako je ječmen, ideální pro uspokojení chuti k jídlu, , když máte hlad.

Tyto sacharidy jsou snadno přeměnit na energii pro tělo, a snížit riziko vysokého krevního cukru. Ječmen

- je nízkokalorické produkt A se přidává do salátů, polévek a dalších pokrmů.

Jak vidíte, ne všechny sacharidy, které konzumujeme, poškozují tvar. Pokud zadáte výše uvedené produkty do vaší stravy, pomohou vám zhubnout.


Infuze zmírnit stav syndrom dráždivého tračníku recepty

Infuze zmírnit stav syndrom dráždivého tračníku recepty

Syndrom dráždivého tračníku je častější u žen. Nevíme, co to přesně způsobuje, ale zpravidla způsobuje docela bolestivé pocity. To ovlivňuje každodenní život několik týdnů nebo dokonce měsíců. Proto vám chceme nabídnout některé přírodní recepty s použitím léčivých rostlin, které vám pomohou uklidnit váš stav.

(Recepty)

Může být salát opravdu hlavním pokrmem?

Může být salát opravdu hlavním pokrmem?

Salát Recepty jíst každý den v mnoha domácnostech, protože lidé milují tento jednoduchý pokrm, navíc je lehký a zdravé potraviny. Ale to jídlo je vydatné a dostatečně vyvážená, aby váš primární desktop? V dnešním článku se budeme pokrývat několik klíčových způsoby, jak dělat dobré salát, který uspokojí vaše potřeby výživy.

(Recepty)