7 Nejlepší zdroje sacharidů pro hubnutí u zdravých receptů


7 Nejlepší zdroje sacharidů pro hubnutí u zdravých receptů

Sacharidy jsou považovány za nepřítele №1 pro ty, kteří chtějí zhubnout po dietu.

Nedávno se ovšem ukázalo, že tato znalost sacharidů je falešná. Sacharidy mohou ve skutečnosti dokonce pomoci vám ztratit další kilo a dosáhnout požadovaného cíle.

Ve skutečnosti, zbytečné zdroje sacharidů - bílá mouka - snížit své úsilí na nic, alecelozrnných produktů jsou skvělé pro tělo.

Výživáři se dohodli na této otázce a věří, že makro-lidéjsou mimořádně prospěšní tělu, protože produkují energii a kontrolují hladinu cukru.

Proto je velmi důležité je vložit do stravy, ale také stojí za to učitrozlišovat užitečné zdroje od škodlivých.

V tomto článku hovoříme o 7 nejlepších zdrojích sacharidů.

1. Oves

Oves je považován za jednu z nejživějších potravin z hlediska výživy. Je vynikajícím zdrojem sacharidů, které přispívají ke snížení hmotnosti.

Tato obilná plodina je významné množství rozpustné vlákniny, živiny, která se rozpouští v těle a urychluje metabolismus.

také zlepšuje funkci trávicího systému, podporuje odstranění toxinů a tuků, které se hromadí v těle.

Pravidelná konzumace tohoto produktu snižuje pravděpodobnost akumulace tuku a nástup srdečních onemocnění.

Přečtěte si tento článek:Tři Spalovače tuku: citron, oves a Spirulina

2. Pasta Celozrnné těstoviny

Úvod celozrnných výrobků ve stravě znamená, že si tam užít celou řadu zdravých a chutných jídel.

Je také důležité, aby celé pšeničné těstoviny byly zdrojem sacharidů, které zabraňují hromadění tuku v pasu, jestliže je budete jíst mírně.

Malá část obsahuje po vaření 200 kalorií, dobře ochutnává se zeleninou a bez chudého masa.

3. Fazole

Fazole obsahují všechny nezbytné živiny potřebné pro zdraví srdce a trávicího systému.

Kiwi ve fazolepomáhá řídit hladiny cholesterolu, stejně jako pomáhá regulovat gastrointestinální procesy.

Fazole dává tělu energiia významné množství bílkovin a železa, což je velmi důležité, když sportujete.

Kromě toho je tento produkt nízkoua dává pocit sytosti tělo lépe, než jakýkoli jiný zdroj sacharidů. 4.

jádra z pšeničných zrn zrn pšeničných zrn se staly velmi populární v posledních letech, zejména mezi vegetariány a milovníky zdravé výživy.

Tento produkt obsahuje velmi důležitým zdrojem vysoce kvalitních sacharidů také obohacen jádrové vlákno, rostlinné bílkoviny a minerály.

jádra z pšeničných zrn zlepšuje přeměnu potravin na energii, urychlení metabolismu, což se dějeúbytek účinné hmotnosti. 5. Banány

Mnoho lidí nepoužívá zázračné vlastnosti banánů, protože se domnívají, že tyto plody s vysokým obsahem cukru, sacharidů a mají vysoký obsah kalorií. Nicméně

zvážit banány nemovitosti:velmi užitečné ovoce, které by měly být přidány ke stravě.Banana obsahují vlákninu, rezistentní škrob, přesně druh, který je plně digeruje v těle. Banány

dávají pocit sytosti na delší dobu, zvýšit hladinu energie a podporovat trávení. 6.

film film - to super'yizha která si získává popularitu na celém světě. To je nejen užitečným zdrojem sacharidů, tato kultura také obsahuje protein a bazické aminokyseliny, které pomáhají budování a posilování svalů.

Být produkt běžných jídel, film zrychlit metabolismus, zvýšit úroveň spalování kalorií a přispívá k hubnutí.

také optimalizuje využití energie v těle, zlepšení psychické a fyzické aktivity v průběhu celého dne. Podívejte se tento článek

:10 produktů spalovat tuk 7.

Barley Komplexní sacharidy, jako je ječmen, ideální pro uspokojení chuti k jídlu, , když máte hlad.

Tyto sacharidy jsou snadno přeměnit na energii pro tělo, a snížit riziko vysokého krevního cukru. Ječmen

- je nízkokalorické produkt A se přidává do salátů, polévek a dalších pokrmů.

Jak vidíte, ne všechny sacharidy, které konzumujeme, poškozují tvar. Pokud zadáte výše uvedené produkty do vaší stravy, pomohou vám zhubnout.


Vegetariánské recepty, které nahradí těstoviny, rýži a brambory recepty

Vegetariánské recepty, které nahradí těstoviny, rýži a brambory recepty

Jedním z největších problémů, vegetariáni, a to zejména ti, kteří chtějí snížit spotřebu sacharidů jsou těstoviny, rýži a brambory. A oni jsou zpravidla základem mnoha diet. Tyto produkty mají vysoký glykemický index, ale ve většině diety není tato skutečnost brána v potaz. Naštěstí existuje řada zdravějších receptů, jako jsou tyto vegetariánské recepty.

(Recepty)

šťáVa mrkev, pomeranče a petrželkou hubnutí recepty

šťáVa mrkev, pomeranče a petrželkou hubnutí recepty

Přírodní šťávy jsou stále populární, protože jsou velkým přínosem, jak zhubnout zdravým způsobem, a lidé nemají hladovět sami. Obvykle tyto nápoje obsahují málo kalorií zároveň poskytují tělu důležitých vitamínů, minerálů, antioxidantů a dalších klíčových živin, které podporují stravu pro hubnutí . V dnešním článku bychom chtěli sdílet chutný recept na mrkvově-pomerančový džus, který vám pomůže rychle zhubnout.

(Recepty)