Malé změny v životě, které vám pomohou zhubnout


Malé změny v životě, které vám pomohou zhubnout

hubnutí Věděli jste, že tyto malé změny, jako je například použití více proteinů nebo odmítnutí ovoce v určitých denních dobách může ovlivnit hezkou linii pasu?

V tomto článku budeme mluvit o 7 malých změnách návyků, které vás překvapí svou jednoduchostí a pomohou snadno zbavit se dalších kilogramů.

Ovoce: Jezte odděleně od jídel!

Plody jsou velmi užitečné a nezbytné pro vaši výživu. Doporučujeme jíst dva nebo tři čerstvé a sezónní ovoce každý den, protože vám poskytují vitamíny, minerály a koktejly. Ale vzhledem k vysokému obsahu kyselin a cukrů a vysoké rychlosti trávení, pokud budete jíst ovoce jako dezert, bude to jen zhorší fungování trávicí soustavy. Zneužívání ovoce způsobuje fermentaci, což zase vede k tvorbě plynů, navíc, protože nejsou správně trávení, můžete dokonce zvážit. Pokud máte raději jíst ovoce v dopoledních hodinách, nebo den, účinek je zcela opačná: ovoce je velmi uspokojující a pomůže vám vyhnout se konzumaci méně zdravých potravin a občerstvení. Hrušky a jablka - jediné ovoce, které můžete jíst i při jídle, jsou považovány za neutrální ovoce.

Jednoduše jíst. Nemíchejte vše na hromadu.

můžete udělat výjimku, pokud přijdou na návštěvu, nebo někde povečeřet v restauraci, ale denní jídlo lépe připravit jednoduchá jídla, která obsahují zelenina, zrna nebo škroby a proteiny. Kvůli takovému jídlu bude vaše výživa úplná a vyvážená a pomůže to zlepšit výživu. Takže jak je lepší vařit jídlo? Zelenina

  1. : salát, zeleninu, gazpacho, polévka, polévka, jablka nebo hrušky
  2. kukuřičný škrob: rýže, těstoviny, brambory, chléb a tak dále. Protein
  3. : maso, ryby, vejce, luštěniny, ořechy, rostlinný protein nebo proteiny

pomůže zhubnout V současné době lidé často konzumují příliš mnoho sacharidů, příklad v podobě sendviče, těstoviny, pečivo, pizza. Sacharidy poskytují energii po celý den, ale pokud je příliš spotřebujete a nepoužívejte energii, změní se na zásoby, nebo jinými slovy na tuky. Na druhé straně, tam jsou diety, které jsou také zdravé, protože vaše tělo zhubnout příliš rychle, čímž perenapruzhuyut vaše ledviny a játra, kromě takové diety má také vliv na „jo-jo“. Proto doporučujeme použít velké množství bílkovin, ale v žádném případě je nemusíte zneužívat. Protein by měl být v každém jídle, protože chcete nejen spálit kalorie, ale všimnout, jak váš pas stává tenčí. Vláknina snižuje plynatost

Vláknina je pro správnou funkci zažívacího traktu velmi důležité, protože pokud tyto orgány přestanou fungovat normálně, protože zácpa, průjem nebo z jakéhokoli jiného důvodu, váš žaludek se zanítí. To je důvod, proč byste měli jíst potraviny bohaté na vlákniny každý den, jako je jako ovoce, zeleniny, celozrnných výrobků a především sacharidy. Také byste měli pít více vody mezi jídly pomáhá udržet rovnováhu tuku v těle.

odpoledne ... nic jíst

Každá země má svůj vlastní rozvrh jídel, to vidriznyayetya stejně jako v létě i v zimě, ale pravda je jen jedna: to, co jíte v odpoledních nebo večerních hodinách, s největší pravděpodobností můžete nehoří, proč jste přibírání na váze, máte potíže se spánkem a jater je vyčerpán. Ve večerních hodinách si vybrat ve prospěch extraktů, zeleninový krém polévky, polévky, saláty, nepříliš sladké ovoce, bílkovin a tak dále.

Ne všechny tuky jsou stejné

Věděli jste, že jíst těsto úplně odlišný vliv na proces přibývání na váze než avokádo? Nenechte se zavěsil na počítání kalorií,raději neměli zapomínat, že zdravé tuky jsou nezbytnou součástí vašeho těla, který je používá k napájení vaše orgány zvolezhennya kůži, produkcí hlenu, atd Špatné tuky, naopak, nedává stejné množství živin a mají negativní vliv na tělo, což je důvod, proč vaše tělo vnímá jako „sklad“. Jíst zdravé tuky, jako jsou ořechy, kvalita ovoce, ryby nebo vejce, se snaží vyhnout hydrogenované tuky, smažená jídla, občerstvení a další. Naučit se jíst správně

změny v vaše váha je závislá nejen na množství kalorií, které jíte, ale jak jíte:

  • žvýkat jídlo dobře;
  • Nejíst stát a spěchat;
  • Po jídle, odpočinout si alespoň 10 minut;
  • Při jídle nepijte příliš mnoho;
  • Nejíst velké porce;
  • Vychutnejte si jídlo, které jíte, ale nedělají to s kultem.

Snímek poskytla vastfield a diekatrin


Top-3: Krupice a zrna pro hubnutí

Top-3: Krupice a zrna pro hubnutí

Možná, že jste nyní nasycen informacemi o takzvaném zázračné stravě. S tímto článkem, chceme vám ukázat některé jednoduché a zdravé nápady, které zlepší kvalitu vašeho život . Pro snížení tělesné hmotnosti doporučujeme přidávat tyto zrnky a zrna do jídelníčku. Co ztratíš? Jsou zrna obilovin účinná pro hubnutí?

(Ztráta váhy)

Snížit použití fruktózy rychle zhubnout

Snížit použití fruktózy rychle zhubnout

Existuje nesčetných teorií o tom, jak snadné je zbavit se extra kilo. Někteří se radí k počítání kalorií, zatímco jiní věří, že hlavní příčinou nadváhy je spotřeba tuku. Tam jsou také ti, kteří kritizují cukr a rafinované uhlohydráty. Pokud žádná z těchto teorií vás nepřesvědčila o jejich účinnosti nebo výsledcích, vysvětlíme, proč je důležité omezit spotřebu produktů s vysokým obsahem fruktózy pro účinnou ztrátu hmotnosti.

(Ztráta váhy)