7 Klíčů k odolnosti, odvaha pochází zevnitř


7 Klíčů k odolnosti, odvaha pochází zevnitř

užitečné návyky Ačkoliv stabilita je termín, který je hluboce zakořeněn v motivační psychologii, slovo pochází z fyziky.

Když materiál ztrácí svůj tvar v důsledku nárazu nebo chemickou reakcí a může se vrátit do původního tvaru, neporušený a nerozbitné, je názorným příkladem udržitelnosti.

Tato fyzikální vlastnost byl sebrán psychology což znamená, že lidé mohou také vykonávat tuto odvážnou operaci, můžeme čelit protivenství jejich překonání, a dokonce konečně vyjít z nich silnější.

V dnešním článku vás zveme k objevení 7 způsobů, jak si můžete uvědomit tento terapeutický a léčebný mechanismus.

Věřte tomu nebo ne, protože jsme živé organismy, jsme biologicky připraveni „přežít“ v určitých situacích, a naše mozky nás může vzít v rámci tohoto procesu.

Je to forma znovuzrození, která nám umožňuje procházet okamžiky temnoty a zítra se setkávat s novou nadějí.

Tajemství udržitelnosti budov

Dnes je koncept udržitelnosti použitelný v mnoha oblastech a disciplínách. Na podnikové úrovni, například, je užitečný způsob, jak čelit okamžiky krize nebo obtíže, a každý člen týmu musí být schopen analyzovat situaci a realizovat nové strategie pro pohyb vpřed.

Někdy v okamžicích krize vám nejlepší příležitosti umožní, abyste se z nich dostali silnější. To je něco, co můžete vzít v úvahu na osobní i emocionální úrovni. Podívejme se na to, které faktory mohou pomoci.

1. Připojte se k životnímu prostředí

Když máte těžké časy, je snadné si myslet, že svět najednou "vyšel ze dveří"; Všichni chodí jedním směrem, zatímco vy chodíte opačným směrem.

Je třeba zastavit a přiznat, že nejste sami. Buďte odvážní, abyste se spojili s ostatními lidmi a spoléhali na dobré přátele, rodinu a lidi, kteří opravdu vědí, jak poslouchata jsou schopni vám nabídnout pomoc.

Přijměte pomoc z prostředí vám umožní být silnější, cítit se bezpečnější, přijímat nová rozhodnutí a získávat naději.

2. Pamatujte, že silná bolest netrvá věčně, budete znovu dýchat

Nikdo nemůže změnit to, co se stalo v minulosti. Fakta jsou ty, které jsou, a máte plné právo cítit hněv, smutek, opovržení ...

Mějte však na paměti, že tyto složité, rušivé situace nebudou trvat navždy. Bolest není věčná a každý den se situace zlepší. Musíte dovolit, abyste "protékali" životem sám. Budou chvíle složitosti, okamžiky příležitosti a chvíle, kdy budete cítit skutečné štěstí.

3. Změna je součástí života

To je to, co jsme již zmínili: život teče jako řeka v neustálém pohybu, a to znamená, že změny jsou nevyhnutelné, ale ne nutně držet na bolest.Uvolněte to, nedostaňte se do této pasti.

Negaardis musí otevřít dveře pro vaši přirozenou adaptivní kapacitu, která je položena v mozku. zhoršit emoce při hledání nové naděje, vzít všechno, co se stalo, a postupně se nechat znovu přesunout, a ať každý den zve podívat se na obzoru.

4. Nastavit nové cíle

Není tam žádná cesta zpátky. Co se stalo, stalo se a nemůžete to změnit. Jedinou možností je, aby tohle bylo a pokračujte dál. Prvním krokem k řešení této obtížné situace je stanovení cíle, snažení o něco jednoduchého a na dosah.

Později můžete nastavit složité, náročné cíle, ale měl by začít s nejjednodušší a léčby, jít na procházku, poznat nové přátele, jít na výlet, nyní malé věci ...

5. Generuje pozitivní self-image

Víš, jak to vypadá, když trpí , plný smutku, selhal, bolestivě zažíval nedostatek nebo zatížen zklamáním. Toto je známý obraz. Nyní musíte vytvořit nový.

Rozvoj sebevědomí je velmi důležité, protože to, jak se vypořádat s každým dnem, řešit problémy a věřit svým instinktům. Takto budeme vytvářet udržitelnost.

6. Nenechte se naději

I když máte ve svém životě velmi traumatickou událost, musíte udržet kontrolu a naději. Pokud máte pocit, že vás necháváme, neznamená to, že nemáte právo znovu být šťastní.

Pokud jste ztratili někoho, nespadnou do jámy zoufalství, neodmítněte úsměv a nebuďte naživu. Doufám, že uzdravíš své srdce.

7. Postarejte se o sebe

Máte přátele, rodinu a lidi, kteří vás milují a jsou připraveni Vám pomoci každý den. Ale člověk, který se o tebe opravdu musí starat, je tvoje.

Nikdy nezanedbávejte skutečnost, že si zasloužíte být šťastní a neváhejte učinit vše pro zlepšení fyzického a emocionálního zdraví.

Jděte na procházku, změňte dietu, ukažte své emoce prostřednictvím projektů, plánů, snů. Nikdy nepřestaňte přemýšlet o vaší budoucnosti.


5 Kroků k nalezení emoční rovnováhy

5 Kroků k nalezení emoční rovnováhy

Emocionální rovnováha je vytvořena v uvolněném prostředí. To je také regulováno vnitřní harmonií. K dosažení toho není tak jednoduché, ale existují některé jednoduché strategie, které můžeme zkusit. Víme, že emoční stabilita je synonymem dobrého zdraví. Také úzce souvisí s fyzickým zdravím. K dosažení této stability se stane něco zvláštního.

(Užitečné návyky)

Užijte si tyto 7 přírodní způsoby, jak zlepšit náladu

Užijte si tyto 7 přírodní způsoby, jak zlepšit náladu

Užitečné návyky emocionální a psychické vyčerpání a špatné nálady často vedou k známého fyzického přetížení, které ovlivňuje kvalitu života. zlepšit náladu, není jednoduché, když žijete ve stresu a bez možnosti řádně priority nebo řešit osobní a sociální problémy. Je zřejmé, že to je obtížný úkol a nebude možné dokončit během týdne.

(Užitečné návyky)