7 Klíčů k odolnosti, odvaha pochází zevnitř


7 Klíčů k odolnosti, odvaha pochází zevnitř

užitečné návyky Ačkoliv stabilita je termín, který je hluboce zakořeněn v motivační psychologii, slovo pochází z fyziky.

Když materiál ztrácí svůj tvar v důsledku nárazu nebo chemickou reakcí a může se vrátit do původního tvaru, neporušený a nerozbitné, je názorným příkladem udržitelnosti.

Tato fyzikální vlastnost byl sebrán psychology což znamená, že lidé mohou také vykonávat tuto odvážnou operaci, můžeme čelit protivenství jejich překonání, a dokonce konečně vyjít z nich silnější.

V dnešním článku vás zveme k objevení 7 způsobů, jak si můžete uvědomit tento terapeutický a léčebný mechanismus.

Věřte tomu nebo ne, protože jsme živé organismy, jsme biologicky připraveni „přežít“ v určitých situacích, a naše mozky nás může vzít v rámci tohoto procesu.

Je to forma znovuzrození, která nám umožňuje procházet okamžiky temnoty a zítra se setkávat s novou nadějí.

Tajemství udržitelnosti budov

Dnes je koncept udržitelnosti použitelný v mnoha oblastech a disciplínách. Na podnikové úrovni, například, je užitečný způsob, jak čelit okamžiky krize nebo obtíže, a každý člen týmu musí být schopen analyzovat situaci a realizovat nové strategie pro pohyb vpřed.

Někdy v okamžicích krize vám nejlepší příležitosti umožní, abyste se z nich dostali silnější. To je něco, co můžete vzít v úvahu na osobní i emocionální úrovni. Podívejme se na to, které faktory mohou pomoci.

1. Připojte se k životnímu prostředí

Když máte těžké časy, je snadné si myslet, že svět najednou "vyšel ze dveří"; Všichni chodí jedním směrem, zatímco vy chodíte opačným směrem.

Je třeba zastavit a přiznat, že nejste sami. Buďte odvážní, abyste se spojili s ostatními lidmi a spoléhali na dobré přátele, rodinu a lidi, kteří opravdu vědí, jak poslouchata jsou schopni vám nabídnout pomoc.

Přijměte pomoc z prostředí vám umožní být silnější, cítit se bezpečnější, přijímat nová rozhodnutí a získávat naději.

2. Pamatujte, že silná bolest netrvá věčně, budete znovu dýchat

Nikdo nemůže změnit to, co se stalo v minulosti. Fakta jsou ty, které jsou, a máte plné právo cítit hněv, smutek, opovržení ...

Mějte však na paměti, že tyto složité, rušivé situace nebudou trvat navždy. Bolest není věčná a každý den se situace zlepší. Musíte dovolit, abyste "protékali" životem sám. Budou chvíle složitosti, okamžiky příležitosti a chvíle, kdy budete cítit skutečné štěstí.

3. Změna je součástí života

To je to, co jsme již zmínili: život teče jako řeka v neustálém pohybu, a to znamená, že změny jsou nevyhnutelné, ale ne nutně držet na bolest.Uvolněte to, nedostaňte se do této pasti.

Negaardis musí otevřít dveře pro vaši přirozenou adaptivní kapacitu, která je položena v mozku. zhoršit emoce při hledání nové naděje, vzít všechno, co se stalo, a postupně se nechat znovu přesunout, a ať každý den zve podívat se na obzoru.

4. Nastavit nové cíle

Není tam žádná cesta zpátky. Co se stalo, stalo se a nemůžete to změnit. Jedinou možností je, aby tohle bylo a pokračujte dál. Prvním krokem k řešení této obtížné situace je stanovení cíle, snažení o něco jednoduchého a na dosah.

Později můžete nastavit složité, náročné cíle, ale měl by začít s nejjednodušší a léčby, jít na procházku, poznat nové přátele, jít na výlet, nyní malé věci ...

5. Generuje pozitivní self-image

Víš, jak to vypadá, když trpí , plný smutku, selhal, bolestivě zažíval nedostatek nebo zatížen zklamáním. Toto je známý obraz. Nyní musíte vytvořit nový.

Rozvoj sebevědomí je velmi důležité, protože to, jak se vypořádat s každým dnem, řešit problémy a věřit svým instinktům. Takto budeme vytvářet udržitelnost.

6. Nenechte se naději

I když máte ve svém životě velmi traumatickou událost, musíte udržet kontrolu a naději. Pokud máte pocit, že vás necháváme, neznamená to, že nemáte právo znovu být šťastní.

Pokud jste ztratili někoho, nespadnou do jámy zoufalství, neodmítněte úsměv a nebuďte naživu. Doufám, že uzdravíš své srdce.

7. Postarejte se o sebe

Máte přátele, rodinu a lidi, kteří vás milují a jsou připraveni Vám pomoci každý den. Ale člověk, který se o tebe opravdu musí starat, je tvoje.

Nikdy nezanedbávejte skutečnost, že si zasloužíte být šťastní a neváhejte učinit vše pro zlepšení fyzického a emocionálního zdraví.

Jděte na procházku, změňte dietu, ukažte své emoce prostřednictvím projektů, plánů, snů. Nikdy nepřestaňte přemýšlet o vaší budoucnosti.


7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

7 Tipů, jak zmírnit stres, když jste se vrátil domů

Užitečné návyky Stres je jedním z nejhorších nepřátel pro vaše zdraví. srdeční potíže, je riziko srdečního infarktu slabým imunitním systémem ... Jak se můžete chránit před ní? Nejprve musíte do značné míry změnit své návyky. Když se dostanete zase doma, tam jsou vždy nějaké nové věci, ale měli byste použít nějaké dobré místo k zastavení a odpočinku.

(Užitečné návyky)

Tipy pro zvětšení prsů

Tipy pro zvětšení prsů

Užitečné návyky po porodu nebo po dosažení určitého věku mnoho žen si všimnout, že jejich prsa povislá nebo visící. Není však třeba chirurgického zákroku k úplné změně situace. V dnešním článku jsme vám řekne o některých cvičení a poradit, které vám pomohou zvýšit prsa a hrudník. Nenechte si ujít! Bolest na hrudi je přirozený fenomén Ženy prožívají mnoho změn po 40 letech.

(Užitečné návyky)