7 Fakta, co potřebujete vědět o snídani návyky


7 Fakta, co potřebujete vědět o snídani návyky

Užitečné snídaně - jeden ze tří hlavních denních jídel, i když mnoho lidí raději ignorovat, že je důležité zajistit, , jak začít den produktivně a šťastně.

snídani kompenzovat energie, že vaše tělo ztrácí v průběhu noci, dávat živiny, které potřebuje, aby správně fungovaly.

Ve skutečnosti bylo prokázáno, že je rozhodujícím faktorem pro zvýšení metabolismu a zlepšení fyzické a intelektuální produktivity.

Lidé však stále opouštějí dům s prázdnými žaludky nebo žaludky naplněnými škodlivým jídlem. Proto

důležité vědět, co dělá snídani pro vás, jak vařit dobrou snídani, a proto je důležité, aby to každodenní zvyk.

Zde se podělíme o 7 zajímavých faktach o snídani. 1. Zabraňuje obezita

Lidé, kteří používají jíst dobrou snídani mívají menší přitažlivost k přejídání.

Kromě toho existuje větší riziko psaní nadváhu nebo jsou obézní, když se snídaní je minimální nebo žádný, protože živiny nezbytné pro udržení metabolické aktivity - rozhodujícím faktorem při spalování kalorií.

Kromě toho snídaně zabraňuje občerstvení, což vede ke spotřebě příliš mnoho kalorií, tuků a sacharidů.

2. Mělo by být pestrá

I když to není každý den, potřebujete sofistikovanou nabídku musí plánovat, výživu protichůdné k uniformitě.

Lidé zpravidla diverzifikují obědy a večeře, ale jíst každý den na snídani.

Problémem je, že snižuje jeho výživnou hodnotu a někdy je to důvod, proč to lidé chybí.

V ideálním případě bychom měli přidat různé zdroje: proteiny

  • tkáně antioxidačních vitaminů a minerálních látek
  • omega-3 mastné kyseliny

3. To by mělo trvat nejméně 20 minut

Power ve spěchu - to je něco, co může mít vliv na vaše snídaně a ve skutečnosti každé jídlo.

Káva a pečivo před tím, než do práce - to není snídaně.

Účelem je vařit plnou stravu a strávit snídani od 20 do 30 minut.

Hádka nejen, že děláte špatnou volbu, ale může také způsobit zažívací potíže.

4. Můžete je rozdělit na dvě.

Vysoká kvalita snídaně je asi 25% denního příjmu kalorií.

Nicméně to neznamená, že musíte jíst všechno hned.

lze rozdělit do dvou malých jídel: jeden doma a další - při práci na pár hodin.

První by však měla být větší, protože přítel by neměl překročit 10% denního příjmu kalorií.

5. Pomáhá se stresem

Většina lidí si to neuvědomuje, ale stres a špatná nálada po celý den může být důsledkem špatné snídaně.

Držení příliš mnoho času bez jídla snižuje hladiny glukózy - hlavní zdroj energie pro tělo.

To znamená, že nejenže postrádáte fyzickou energii, ale také naroste do podrážděnosti, koncentračních problémů a emocí.

Vaše tělo bude hledat jiné zdroje energie, a zjistil, že bude celá řada příznaků, které mohou mít vliv na kvalitu života.

6. To by mělo být první věc, která se stane ráno.

Zpožděná snídaně může vést k gastritidě a jiným potížím s trávením.

Čím více času trvá mezi probuzením a snídaní, tím větší bude vaše chuť k jídlu a čím více žaludeční kyseliny bude vaše tělo.

Proto je nejlepší jíst jednu hodinu po zvednutí.

Máte-li potíže s jídlem v počáteční fázi, vaše tělo si na to zvykne.

7. Snižuje riziko kardiovaskulárních chorob

Bylo prokázáno, že v mnoha případech vyvážená výživná snídaně snižuje riziko kardiovaskulárních onemocnění.

Jeho nepřítomnost způsobuje problémy spojené s krevním cukrem, arteriálním tlakem a cholesterolem.

Takže, je důležité odmítnout vaše ospravedlnění toho, proč nejste dobře denně jíst.

Toto je nepostradatelné jídlo pro vaše tělo a jeho nejdůležitější funkce.


Víte, co plakat, je dobré pro vaše zdraví?

Víte, co plakat, je dobré pro vaše zdraví?

Užitečné návyky pro dlouhou dobu věřil, že slzy jsou známkou slabosti člověka, plakal symbolizoval nezralé osobnosti. Existovala také myšlenka, že někteří lidé pláčou, protože nechtějí převzít zodpovědnost za své chyby a chtějí jen vyvolat soucit v životním prostředí. Ukázalo se však, že plakáty jsou dobré pro zdraví a je to zcela přirozený proces.

(Užitečné návyky)

Ztučnění jater, potraviny, aby se zabránilo návyky

Ztučnění jater, potraviny, aby se zabránilo návyky

Užitečné ztučnění jater se stala jedním z hlavních zdravotních problémů naší doby. Jednou z hlavních příčin tohoto problému je náš moderní životní styl, který téměř prakticky chybí fyzická aktivita. Také vidět nárůst spotřeby občerstvení a nezdravé potraviny, které dávají přebytečného tuku v těle, ale mají velmi malou výživnou hodnotu.

(Užitečné návyky)