7 Fakta, která se schovává před depresí


7 Fakta, která se schovává před depresí

Zajímavá fakta V současné době deprese- je jedním z nejčastějších duševních poruch, a je hlavním důvodem nechuť k práci.

Fakta se prokazují, protože antidepresiva patří mezi nejrozšířenější léky na světě. PodleSvětové zdravotnické organizace (WHO), procento lidí, kteří je užívají, se pohybuje od 10 do 15.

Kde je tento trend? Možná, že tento způsob života nás postupně zhoršuje? Pravdou je, že zřejmá příčina takových vysokých sazeb není definována. Víme jen, že neexistují dva stejní lidé, proto jsou všechny případy deprese odlišné.

Proto je obtížné určit systém univerzálníchstrategiíod deprese. Existují však některé jednoduché věci, které byste neměli zapomenout na dny, kdy je pro vás obzvlášť obtížné.

V tomto článku vám řeknu přesně co.

1. Vaše sebeúcta je velmi důležitá.

Způsob, jakým vidíte a uvědomujete si, že svět kolem vás závisí na sebeúctě. Pokud člověk opravdu nevěří v sebe, začne být posedlý celým svým kolem a věří, že někdo má něco, co by mělo patřit jen k ní.

Každý den se ponoříte do neznámých částek, trpíte nedostatkem motivace a vyživujete zoufalství, které vede k depresi.

Ujistěte se, že věnujte pozornost sebeúcty! Ujistěte se, že hrajete hlavní roli ve svém životě, a ne vedlejší roli.

2. Vaše trápení nebude trvat navždy

Můžete začít léčit sami sebe, jako byste si nezasloužili jisté věci, nebo dokonce horší, nemáte nic, co potřebujete, abyste je dostali.

Nízká sebeúcta vede k vnitřní nerovnováze a konfliktům, které vás postupně negativně ovlivňují po celý život.

Často se říká, že nejhorší forma deprese je a která přichází hluboko uvnitř duše. V takových případech není specifická příčina této poruchy. Problém je ve vás a může začít růst i od dětství.

Pokud byla situace ve vaší rodině vždy komplikovaná a váš vztah k vašim rodičům je negativní nebo pokud nejste emocionálně zralý, vaše sebeúcta bude pravděpodobně příliš nízká.

Ale slibujeme: deprese netrvá navždy, stejně jako bolest, která se zdá být paralyzující.

Pokud s každým dnem lépe pracujete racionálněji, zabraňte negativním myšlenkám a sledujte svůj sen, deprese bude postupně uvolňována a tam bude jen vzdálený stín, který zmizí a zmizí.

3. Zaměření na současném

minulosti - minulost a již dlouho pozadu.

Proč se zaměřují na to, co se stalo za měsíc nebo před rokem, kdy jen v těchto dnech způsobit, že bolesti? Není to stojí za to. Jako pesimistické myšlenky o budoucnosti. Uvědomte si, že nemáte křišťálovou kouli, která by mohla říci, co se stane v budoucnosti.

Nechte se tady a teď žít, získat co nejvíce ze života a užívat si štěstí, které si zasloužíte. To je jediná věc, kterou stojí za to vaše úsilí.

4. Vždy požádat o pomoc, ale obraťte se na správné lidi

Pravděpodobně jste již slyšeli frázi: „První věc, kterou se odvolat k rodinám, protože pouze úzká rodina a nikdy nepodaří“ Naštěstí, to je pravda, ale nezapomeňte, že někteří lidé stále způsobuje více škody než užitku.

Někteří dokonce věří, že diagnóza „deprese“ automaticky znamená, že člověk, který dal jeho slabé srdce a „vždy smutné.“

Dávejte pozor. Požádat o pomoc od odborníků, a spoléhají na rodinné příslušníky a přátele, kteří opravdu vědí, jak naslouchat, uklidnit a najít správná slova ve správnou dobu.

5. Deprese chtěli sedět doma

Je to pravda. Deprese, jako je tma a zatáhl závěsy. Snaží se umlčet při zavření sebe sama s negativními nebo pesimistické myšlenky.

Ale nenechte se oklamat - jdi na ulici a chodit alespoň půl hodiny každý den. Dýchat čerstvý vzduch, ať slunce tě políbit svým teplem a příjemné konverzace s lidmi, kteří splňují na silnici. Obklopte se každodenního života, pohyb, světlo a radost. 6. Deprese

rád nezdravé jídlo

pečivo, občerstvení, zmrazené večeře, fast food ... To vše ušetří částku a dát okamžité uspokojení, ale ve skutečnosti tyto potraviny také přispívají k chemické nerovnováhy, která způsobuje deprese, a dále podněcuje negativní neurotransmitery ,

začít jíst více čerstvého ovoce a zeleniny. Pít vodu a čaj. Pokud se budete držet správné výživy, bude váš zdravotní stav zlepší, a tělo je očištěna od toxinů.

deprese 7. říci „ne“

to není snadné. Říkat deprese „nebo“ Máte hodně síly a odvahy, ale jedna věc je jasná: vás - to není vaše deprese. Vy

muže, který si zaslouží najít štěstí znovu, který by měl podívat se na svůj život s nadšením a nadějí. Takže teď uvolnit stín, číhající a snaží se, aby se vám trpět.


Potřebujete lépe pečovat o své ledviny?

Potřebujete lépe pečovat o své ledviny?

Vaše ledviny jsou životně důležité orgány, které kromě všech ostatních funkcí udržují čistotu krve. Je důležité sledovat příznaky, které mohou naznačovat, že nefungují správně. V tomto článku se podíváme na některé funkce, které mohou naznačovat, že se musíte lépe starat o zdraví ledvin. Někteří z nich vás mohou překvapit!

(Zajímavosti)

6 Rostlin, které se vejdou do vašeho pokoje

6 Rostlin, které se vejdou do vašeho pokoje

Nemůžete spát nebo probudit se uprostřed noci? Pokud je tento příběh o vás, měli byste začít s určitými opatřeními, abyste překonali nespavost. Někdy se takové poruchy mohou zdát zcela normální, ale pokud je nebudete kontrolovat včas, budete postupně stále unaveni a výkon bude klesat. Špatný sen krade fyzickou a duševní energii těla , mění náladu osoby, zhoršuje koncentraci a má další negativní účinky, které významně narušují kvalitu života.

(Zajímavosti)